Hij laat er geen gras over groeien hequote:
Maar natuurlijk wel weer ad hoc en slecht geregeld, op zijn Elons.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 10:05 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Hij laat er geen gras over groeien he
𝕏quote:Op dinsdag 25 juli 2023 10:09 schreef Perrin het volgende:
[..]
Maar natuurlijk wel weer ad hoc en slecht geregeld, op zijn Elons.
Valt wel mee vergeleken bij deze.....quote:
Lekker arrogant denken dat je geen vergunning nodig hebt om een deel van de openbare ruimte te blokkeren met een hoogwerker.quote:
Hoe weet je dat er achterstallige huur is? Heb je nieuwe informatie?quote:Op dinsdag 25 juli 2023 10:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Lekker arrogant denken dat je geen vergunning nodig hebt om een deel van de openbare ruimte te blokkeren met een hoogwerker.
Hoewel de (building manager van de) eigenaar van het pand de politie zou hebben gebeld, dus het kan ook nog iets te maken hebben met achterstallige huur.
https://tech.co/news/musk-twitter-rent-refusalquote:Op dinsdag 25 juli 2023 10:47 schreef Rnie het volgende:
[..]
Hoe weet je dat er achterstallige huur is? Heb je nieuwe informatie?
Ik meende van jou te hebben begrepen dat het niet betalen van de huur een onderdeel was van het spel om te heronderhandelen over de huurprijs. Dat betekent dat er ook huurachterstanden zijn; anders betaal je immers gewoon de huur.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 10:47 schreef Rnie het volgende:
[..]
Hoe weet je dat er achterstallige huur is? Heb je nieuwe informatie?
quote:Op dinsdag 25 juli 2023 10:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Lekker arrogant denken dat je geen vergunning nodig hebt om een deel van de openbare ruimte te blokkeren met een hoogwerker.
Hoewel de (building manager van de) eigenaar van het pand de politie zou hebben gebeld, dus het kan ook nog iets te maken hebben met achterstallige huur.
quote:"There's a 100% chance that Twitter is going to get sued over this by somebody," said trademark attorney Josh Gerben, who said he counted nearly 900 active U.S. trademark registrations that already cover the letter X in a wide range of industries.
Doe je zelf aan mee.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 11:23 schreef Tijn het volgende:
Het houdt de gemoederen wel weer bezig, he. Het is wel opvallend dat Elon zoveel aandacht blijft trekken met z'n fratsen.
deze frats kon wel eens heel spectaculair gaan wordenquote:Op dinsdag 25 juli 2023 11:23 schreef Tijn het volgende:
Het houdt de gemoederen wel weer bezig, he. Het is wel opvallend dat Elon zoveel aandacht blijft trekken met z'n fratsen.
Misschien hoopt ie ermee dat hij twitter z'n ex mag gaan noemen.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 11:33 schreef Straatcommando. het volgende:
Haha dit is weer zo'n impulsieve destructieve actie van Musk.
Je verzint het niet.
Zeker, daarom vraag ik ook of er nieuwe informatie is. Aangezien @Leandra een oud artikeltje quote zal er dus geen nieuwe informatie zijn betreffende dit onderwerp.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 10:50 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Ik meende van jou te hebben begrepen dat het niet betalen van de huur een onderdeel was van het spel om te heronderhandelen over de huurprijs. Dat betekent dat er ook huurachterstanden zijn; anders betaal je immers gewoon de huur.
Een artikel van een maand oud, dus redelijk recent.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 11:49 schreef Rnie het volgende:
[..]
Zeker, daarom vraag ik ook of er nieuwe informatie is. Aangezien @:Leandra een oud artikeltje quote zal er dus geen nieuwe informatie zijn betreffende dit onderwerp.
Zo werkt dat niet, je moet de bal niet bij mij leggen als je zelf iets tracht te claimen. Daarnaast werk ik niet bij Twitter en zit ook niet met Musk rond de tafel, dus helaas heb ik die informatie niet. Anders vraag ik het ook niet aan jou natuurlijk.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 11:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
Een artikel van een maand oud, dus redelijk recent.
Of heb jij informatie dat de situatie sindsdien veranderd is en de huur inmiddels wel betaald is?
Doe niet zo pedant, man. Iets dat vorige maand is gepubliceerd is niet "oud".quote:Op dinsdag 25 juli 2023 11:57 schreef Rnie het volgende:
[..]
Zo werkt dat niet, je moet de bal niet bij mij leggen als je zelf iets tracht te claimen. Daarnaast werk ik niet bij Twitter en zit ook niet met Musk rond de tafel, dus helaas heb ik die informatie niet. Anders vraag ik het ook niet aan jou natuurlijk.
Oh wacht, als ik hetzelfde beweer dat jij eerder beweerd heb dan moet ik bewijzen dat dat wat jij eerder beweerde nog steeds zo is, terwijl jij het in twijfel mag trekken zonder bewijs dat eea veranderd is?quote:Op dinsdag 25 juli 2023 11:57 schreef Rnie het volgende:
[..]
Zo werkt dat niet, je moet de bal niet bij mij leggen als je zelf iets tracht te claimen. Daarnaast werk ik niet bij Twitter en zit ook niet met Musk rond de tafel, dus helaas heb ik die informatie niet. Anders vraag ik het ook niet aan jou natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |