Je hoeft geen YouTube Premium te hebben om er geld mee te verdienen, hoor.quote:Op zondag 23 juli 2023 01:13 schreef Vlad_Dracula het volgende:
[..]
zelfde op YouTube, twitch, Amazon, etc.. Maar als Twitter het doet is het verschrikkelijk.
En aangezien de bedoeling is dat Elon (en een paar top-twitteraars) gaan verdienen aan iedereen die een blauw vinkje koopt, vind ik de vergelijking bij Twitter wel erg passend.quote:Op zondag 23 juli 2023 09:34 schreef Tijn het volgende:
[..]
Je hoeft geen YouTube Premium te hebben om er geld mee te verdienen, hoor.
Het is sowieso niet waar dat "veel" mensen duizenden euros per maand van Twitter kunnen krijgen, dat snapt iedereen. Zodra dat meer dan een handjevol mensen is, is het niet meer te betalen. En Twitter heeft sowieso al financiële problemen.quote:Op zondag 23 juli 2023 10:06 schreef Perrin het volgende:
[..]
En aangezien de bedoeling is dat Elon (en een paar top-twitteraars) gaan verdienen aan iedereen die een blauw vinkje koopt, vind ik de vergelijking bij Twitter wel erg passend.
Yup.. Vandaar ook de vergelijking met piramideschema's, want de instappers betalen degenen aan de top.quote:Op zondag 23 juli 2023 10:08 schreef Tijn het volgende:
[..]
Het is sowieso niet waar dat "veel" mensen duizenden euros per maand van Twitter kunnen krijgen, dat snapt iedereen. Zodra dat meer dan een handjevol mensen is, is het niet meer te betalen. En Twitter heeft sowieso al financiële problemen.
Als hij de logo verandert zou de termen tweet/Twitter nergens op slaan. Lijkt me een totale overhaul .quote:Op zondag 23 juli 2023 11:59 schreef Rnie het volgende:
Wordt het Twitterlogo of de naam aangepast? Ik snap niets van de cryptische tweetsKill the bird.
[ twitter ]
Want tweeten is natuurlijk als term supernormaal. Tweeten, Exen, Re-exen, whats in the name. Vind het op dit moment wel overbodig om je bezig te houden met naamswijzigingen terwijl de focus imo moet liggen op het verbeteren van het product.quote:Op zondag 23 juli 2023 12:23 schreef Slayage het volgende:
[..]
Als hij de logo verandert zou de termen tweet/Twitter nergens op slaan. Lijkt me een totale overhaul . [ twitter ]
Ik zou denken dat de naam "Twitter" dusdanig bekend en ingeburgerd is, dat het een van Twitters grootste assets is.quote:Op zondag 23 juli 2023 13:46 schreef Rnie het volgende:
[..]
Want tweeten is natuurlijk als term supernormaal. Tweeten, Exen, Re-exen, whats in the name. Vind het op dit moment wel overbodig om je bezig te houden met naamswijzigingen terwijl de focus imo moet liggen op het verbeteren van het product.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |