Lol.quote:Op maandag 24 juli 2023 19:04 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
maar X zal een betrouwbare worldwide app zijn
Pay Pall was een mooi iets , als Musk die niet verkocht had dan was PayPall nu een global playerquote:Op maandag 24 juli 2023 19:05 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja, hij heeft de laatste maanden echt laten zien ontzettend betrouwbaar te zijn, ja. Echt iemand die ik m'n geld toe vertrouw
Dat is het nu niet dan?quote:Op maandag 24 juli 2023 19:07 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Pay Pall was een mooi iets , als Musk die niet verkocht had dan was PayPall nu een global player
nee niet zoals het had kunnen zijn, Paypall had western union en al die gasten in de pocket kunnen hebbenquote:
Musk kan PayPal ook van de beurs halen....quote:Op maandag 24 juli 2023 19:07 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Pay Pall was een mooi iets , als Musk die niet verkocht had dan was PayPall nu een global player
Twitter is veeeeel groterquote:Op maandag 24 juli 2023 19:13 schreef Rnie het volgende:
[..]
Musk kan PayPal ook van de beurs halen....
Let that sink in.
Vandaar juist.quote:Op maandag 24 juli 2023 19:15 schreef michaelmoore het volgende:
heb je weleens commentaar gezien van musk hoe de nieuwe eigenaren met paypall zijn omgegaan , heeft ie geen goed woord voor over
quote:
Moet X als 10 worden uit gesproken?quote:Op maandag 24 juli 2023 19:04 schreef TLC het volgende:
'X Æ A-Xii kom je naar binnen ? het eten staat klaar en eerst je handen wassen !'
Ja, dat is me nu ook duidelijk.quote:Op maandag 24 juli 2023 19:01 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik. Josh maakt een grapje, maar die zaimiri is serieus. Daar reageerde ik op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |