quote:
Op donderdag 27 juli 2023 18:42 schreef Tijn het volgende:[..]
Het was inderdaad een paar uur van te voren. Dus: wat zou je ervan vinden als jou dat hier zou overkomen? Zou je
Fok! Repentless Forum nog een toffe site vinden?
Ja, want ik zit hier vanwege nieuws/discussies/het uitwisselen van gedachten met andere mensen, niet vanwege mijn accountnaam. Die functie blijft onveranderd na de aanpassing van mijn accountnaam. Ik ondervind verder ook geen enkele hinder van de aanpassing, want ik gebruik mijn accountnaam niet voor eigen commerciële doeleinden, ik heb er geen merkidentiteit rondom opgebouwd en daarin geïnvesteerd, ik loop geen opdrachten mis en het kost mij geen cent om de aanpassing van mijn accountnaam te wijzigen op allerlei plekken (omdat ik geen merchandise, briefpapier, bedrijfswagens, online banners of weet ik veel wat heb waarop ik verwijs naar mijn account).
Mocht dat laatste wel het geval zijn, dan zou ik een financiële compensatie om de kosten voor aanpassingen te dekken wel gerechtvaardigd vinden, zoals ik al aangaf. Maar dat is dus niet zo, ik heb mij toevallig geregistreerd met een albumtitel van Slayer als gebruikersnaam. Meer dan dat is het niet.
Maar jij denkt daar dus anders over als je de mededeling krijgt dat jij Tijn123 wordt, omdat het vanaf morgen Tijn forum wordt? Wat voor compensatie zou jij daarvoor verwachten en vooral: waarom?