jaja hij keek net nog even hoe Jasper bezig was, zat met de tablet en zei toen: uhhh ik ga nog even iets anders 'preppen'......en vertrokquote:Op vrijdag 21 juli 2023 11:24 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Hij vroeg Jasper om te helpen en gaat er zélf dan bij liggen?
dat is weer voor een ander feestjequote:Op vrijdag 21 juli 2023 11:25 schreef spapaars het volgende:
Ze hebben 500 voor een feestje, wat is de huur van zo'n partytent?
partytent is voor evennement voor bern vandaag , gaat dus niet van die 500 euro afquote:Op vrijdag 21 juli 2023 11:25 schreef spapaars het volgende:
Denk muziek uitzoeken voor dat evenement van hem.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 11:27 schreef HappyCharly het volgende:
Wat gaat Bern nou doen? Iets op de tablet..
Zal vanaf 50 euro zijn of zoiets. Ligt natuurlijk helemaal aan de grootte.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 11:25 schreef spapaars het volgende:
Las net omdat de tent nog niet compleet is dus dat snap ik dan wel weer.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 11:26 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
jaja hij keek net nog even hoe Jasper bezig was, zat met de tablet en zei toen: uhhh ik ga nog even iets anders 'preppen'......en vertrok
Ja wat er toen allemaal niet is gedaan om bewoners te waarschuwen.. en dan vooral de Huub fansquote:Op vrijdag 21 juli 2023 11:20 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Protesterende mensen buiten herinner ik mij nog.
Ook wel lolligquote:Op vrijdag 21 juli 2023 11:29 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ja wat er toen allemaal niet is gedaan om bewoners te waarschuwen.. en dan vooral de Huub fansdie hebben er echt geld aan uit gegeven.. er zijn wat vliegtuigjes over gevlogen
Die party tent hebben zelf gekochtquote:Op vrijdag 21 juli 2023 11:25 schreef spapaars het volgende:
Hier nog geen vliegtuigjes geloof ik hè?quote:Op vrijdag 21 juli 2023 11:29 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ja wat er toen allemaal niet is gedaan om bewoners te waarschuwen.. en dan vooral de Huub fansdie hebben er echt geld aan uit gegeven.. er zijn wat vliegtuigjes over gevlogen
quote:Op vrijdag 21 juli 2023 11:24 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Hij vroeg Jasper om te helpen en gaat er zélf dan bij liggen?
Wat te denken van de stromen mensen die naar markten en evenementen bij Utopia kwamen.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 11:29 schreef lojanda het volgende:
[..]
Misschien dat hij Sascha bezig moest zien te houden als verrassing?quote:Op vrijdag 21 juli 2023 11:31 schreef lojanda het volgende:
[..]![]()
Dat was van de week toch ook met de verjaardag van Sasha.. hij zat in de kas met haar en de anderen waren de loods aan het verbouwen en heel het meubilair naar boven aan het sjouwen.
Jaja. Berns Nomineer Mij Niet Productions werkt nog steedsquote:Op vrijdag 21 juli 2023 11:29 schreef xsaskiax het volgende:
Ohhhhhhh ik snap het... Bern zit luisterend naar de muziek vast in de stemming te komen!!!
We mogen het niet onderschatten he, die Bern bedenkt toch maar van alles (en laat het altijd door anderen uitvoeren) waarna hij de presentatie met zijn 'lerarenstem' op zich neemt
Volgens mij nog nietquote:Op vrijdag 21 juli 2023 11:30 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Hier nog geen vliegtuigjes geloof ik hè?
Hier hoeven ze alleen maar wat spelletjes te winnen voor eetgeld, toen hadden ze écht helemaal niks en moesten zich maar zien te redden. Vroeg méér van de kandidaten dan nu hier.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 11:31 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Wat te denken van de stromen mensen die naar markten en evenementen bij Utopia kwamen.
Hoewel het ten strengste verboden was werden er ik weet niet hoeveel 'boodschappen' doorgegeven aan de bewoners, daar hoorde ik ook die naam 'schuimpjes' altijd, de bezoekers.
ja omdat bern sasha bezighield met spelletje te spelen , zodat de verassing niet op voorhand uitlekte, afbouwen en en opruimen hebben sas en bern aan meegedaan , snapt je het nuquote:Op vrijdag 21 juli 2023 11:31 schreef lojanda het volgende:
[..]![]()
Dat was van de week toch ook met de verjaardag van Sasha.. hij zat in de kas met haar en de anderen waren de loods aan het verbouwen en heel het meubilair naar boven aan het sjouwen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |