In de Utopiatijd kreeg ik soms het idee dat 'men' elkaar op zat te hitsen op FB e.d. maar om te gaan mailen, heb je dan geen leven volgens mij!!quote:Op vrijdag 21 juli 2023 11:16 schreef lojanda het volgende:
[..]
De schuimpjes hebben het gewoon voor ons verziekt
Ik hoor nu op de achtergrond dat ze bezig zijn met het opzetten van de partytent en Bern ligt op zijn gemak achterover op een luchtbed naar iets te luisteren op de iPad..quote:Op vrijdag 21 juli 2023 11:11 schreef Rhosyn het volgende:
Bern vraagt aan Jasper of hij hem kan helpen de partytent die hij heeft besteld binnen te halen vanuit de poort en opzetten.
quote:Op vrijdag 21 juli 2023 11:17 schreef Judiwi het volgende:
Luie droeftoeter Bern. Hij ligt er al weer bij en Jasper mag de tent in elkaar gaan zetten. Wat een luilak.
Zélfs een complete bouwdoos lukt ze niet?quote:Op vrijdag 21 juli 2023 11:15 schreef Rhosyn het volgende:
De partytent is binnen maar is niet compleet.
Kruisstokken, handleiding en nog meer mist er..
Immi moet een mail sturen om dat kenbaar te maken.
quote:Op vrijdag 21 juli 2023 11:19 schreef Yver73 het volgende:
Als Bern zo op dat keyboard had zitten pingelen bij Sasha was ze al 3x naar hem uitgevallen![]()
Ie plassen altijd buiten of in de douche nadat ze uit de slaapkamer komen voor een opdracht. Zo vies..quote:Op vrijdag 21 juli 2023 11:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb daar Ima en Rupie ook al eens zien staan plassen.
Protesterende mensen buiten herinner ik mij nog.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 11:16 schreef lojanda het volgende:
[..]
De schuimpjes hebben het gewoon voor ons verziekt
Ja, hoe wil je een compleet opgezette partytent de poort door krijgen?quote:Op vrijdag 21 juli 2023 11:16 schreef HappyCharly het volgende:
Op zich niet raar dat de tent nig opgezet moet worden. Ze hebben tich niks te doen verder ?
Over t hek zwiepenquote:Op vrijdag 21 juli 2023 11:21 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ja, hoe wil je een compleet opgezette partytent de poort door krijgen?
Tijdens DGK las je vaak ook op verschillende forums dat ze dat dan ook zeiden en er ook nog zo trots op waren dat ze gemaild haddenquote:Op vrijdag 21 juli 2023 11:12 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Daar snap ik heeeeeeeeelemaal niks van
Grappig dat laatste herkende ik ook meteen.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 11:18 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
In de Utopiatijd kreeg ik soms het idee dat 'men' elkaar op zat te hitsen op FB e.d. maar om te gaan mailen, heb je dan geen leven volgens mij!!
Trouwens leuk om 'schuimpjes' weer eens voorbij te zien komen
Ik zou dat alleen als grapje zeggenquote:Op vrijdag 21 juli 2023 11:22 schreef lojanda het volgende:
[..]
Tijdens DGK las je vaak ook op verschillende forums dat ze dat dan ook zeiden en er ook nog zo trots op waren dat ze gemaild hadden
Allemaal met bloemetjes en andere figuurtjesquote:Op vrijdag 21 juli 2023 11:14 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Oh echt? haha dat heb ik nooit gezien.
Hij vroeg Jasper om te helpen en gaat er zélf dan bij liggen?quote:Op vrijdag 21 juli 2023 11:18 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik hoor nu op de achtergrond dat ze bezig zijn met het opzetten van de partytent en Bern ligt op zijn gemak achterover op een luchtbed naar iets te luisteren op de iPad..
Zijn rug zal ook niet verslijten van het werken.. wat een lamlendig iemand is dat
Die naam kregen ze toen door andere streamers die het dan weer belachelijk vondenquote:
Ze missen onderdelen en de handleiding. Bern heeft Imi een mailtje laten sturen. Behalve wat buizen in elkaar schuiven kunnen ze op het moment niet zoveel doen.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 11:24 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Hij vroeg Jasper om te helpen en gaat er zélf dan bij liggen?
jaja hij keek net nog even hoe Jasper bezig was, zat met de tablet en zei toen: uhhh ik ga nog even iets anders 'preppen'......en vertrokquote:Op vrijdag 21 juli 2023 11:24 schreef Chea49 het volgende:
[..]
dat is weer voor een ander feestjequote:Op vrijdag 21 juli 2023 11:25 schreef spapaars het volgende:
Ze hebben 500 voor een feestje, wat is de huur van zo'n partytent?
partytent is voor evennement voor bern vandaag , gaat dus niet van die 500 euro afquote:Op vrijdag 21 juli 2023 11:25 schreef spapaars het volgende:
Denk muziek uitzoeken voor dat evenement van hem.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 11:27 schreef HappyCharly het volgende:
Wat gaat Bern nou doen? Iets op de tablet..
Zal vanaf 50 euro zijn of zoiets. Ligt natuurlijk helemaal aan de grootte.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 11:25 schreef spapaars het volgende:
Las net omdat de tent nog niet compleet is dus dat snap ik dan wel weer.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 11:26 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
jaja hij keek net nog even hoe Jasper bezig was, zat met de tablet en zei toen: uhhh ik ga nog even iets anders 'preppen'......en vertrok
Ja wat er toen allemaal niet is gedaan om bewoners te waarschuwen.. en dan vooral de Huub fansquote:Op vrijdag 21 juli 2023 11:20 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Protesterende mensen buiten herinner ik mij nog.
Ook wel lolligquote:Op vrijdag 21 juli 2023 11:29 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ja wat er toen allemaal niet is gedaan om bewoners te waarschuwen.. en dan vooral de Huub fansdie hebben er echt geld aan uit gegeven.. er zijn wat vliegtuigjes over gevlogen
Die party tent hebben zelf gekochtquote:Op vrijdag 21 juli 2023 11:25 schreef spapaars het volgende:
Hier nog geen vliegtuigjes geloof ik hè?quote:Op vrijdag 21 juli 2023 11:29 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ja wat er toen allemaal niet is gedaan om bewoners te waarschuwen.. en dan vooral de Huub fansdie hebben er echt geld aan uit gegeven.. er zijn wat vliegtuigjes over gevlogen
quote:Op vrijdag 21 juli 2023 11:24 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Wat te denken van de stromen mensen die naar markten en evenementen bij Utopia kwamen.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 11:29 schreef lojanda het volgende:
[..]
Misschien dat hij Sascha bezig moest zien te houden als verrassing?quote:Op vrijdag 21 juli 2023 11:31 schreef lojanda het volgende:
[..]![]()
Dat was van de week toch ook met de verjaardag van Sasha.. hij zat in de kas met haar en de anderen waren de loods aan het verbouwen en heel het meubilair naar boven aan het sjouwen.
Jaja. Berns Nomineer Mij Niet Productions werkt nog steedsquote:Op vrijdag 21 juli 2023 11:29 schreef xsaskiax het volgende:
Ohhhhhhh ik snap het... Bern zit luisterend naar de muziek vast in de stemming te komen!!!
We mogen het niet onderschatten he, die Bern bedenkt toch maar van alles (en laat het altijd door anderen uitvoeren) waarna hij de presentatie met zijn 'lerarenstem' op zich neemt
Volgens mij nog nietquote:Op vrijdag 21 juli 2023 11:30 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Hier nog geen vliegtuigjes geloof ik hè?
Hier hoeven ze alleen maar wat spelletjes te winnen voor eetgeld, toen hadden ze écht helemaal niks en moesten zich maar zien te redden. Vroeg méér van de kandidaten dan nu hier.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 11:31 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Wat te denken van de stromen mensen die naar markten en evenementen bij Utopia kwamen.
Hoewel het ten strengste verboden was werden er ik weet niet hoeveel 'boodschappen' doorgegeven aan de bewoners, daar hoorde ik ook die naam 'schuimpjes' altijd, de bezoekers.
ja omdat bern sasha bezighield met spelletje te spelen , zodat de verassing niet op voorhand uitlekte, afbouwen en en opruimen hebben sas en bern aan meegedaan , snapt je het nuquote:Op vrijdag 21 juli 2023 11:31 schreef lojanda het volgende:
[..]![]()
Dat was van de week toch ook met de verjaardag van Sasha.. hij zat in de kas met haar en de anderen waren de loods aan het verbouwen en heel het meubilair naar boven aan het sjouwen.
juist,zo was het ookquote:Op vrijdag 21 juli 2023 11:32 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Misschien dat hij Sascha bezig moest zien te houden als verrassing?
Ze zitten te dicht bij het vliegveld, vliegtuigjes mogen nietquote:Op vrijdag 21 juli 2023 11:30 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Hier nog geen vliegtuigjes geloof ik hè?
Dat was vast zijn verklaring naar de andere toequote:Op vrijdag 21 juli 2023 11:32 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Misschien dat hij Sascha bezig moest zien te houden als verrassing?
Hele opluchting, vond dat altijd zo´n onzin en niet leuk voor de andere kandidaten.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 11:34 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Ze zitten te dicht bij het vliegveld, vliegtuigjes mogen niet
Jij mag hem niet hè?quote:Op vrijdag 21 juli 2023 11:35 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat was vast zijn verklaring naar de andere toe
Welke stream is dat, stream 2 is nog steeds Japie alleen bezig..quote:Op vrijdag 21 juli 2023 11:37 schreef tonja het volgende:
De kruisstukken en pootjes van de partytent zijn inmiddels binnen. Bern helpt Jasper met het opzetten.
Maar toch vind ik dit zwaarder als Utopia BB en DGK. Utopia was helemaal goed te doen door al die markten en speciale avonden waar fans naartoe konden komen en dan mochten ze ook nog twee keer per jaar familie ontvangen. Ook in DGK kwam familie en konden ze feesten organiseren waar mensen van buiten bij konden zijn.. zelfs hoeren mochten er komenquote:Op vrijdag 21 juli 2023 11:33 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Hier hoeven ze alleen maar wat spelletjes te winnen voor eetgeld, toen hadden ze écht helemaal niks en moesten zich maar zien te redden. Vroeg méér van de kandidaten dan nu hier.
Ja grappigquote:Op vrijdag 21 juli 2023 11:40 schreef xdiashalizx het volgende:
Waar wil je me, wat doe ik voor je, vraagt Bern aan Japie, alsof het niet zijn evenement is...
Oww ik snap het heel goed hoorquote:Op vrijdag 21 juli 2023 11:34 schreef cinsan het volgende:
[..]
ja omdat bern sasha bezighield met spelletje te spelen , zodat de verassing niet op voorhand uitlekte, afbouwen en en opruimen hebben sas en bern aan meegedaan , snapt je het nu
Hij geeft door aan Imi om een goocheldoos te bestellen, heeft een kort gesprekje met Mirthe, vertelt Rupert dat de goocheldoos eraan komt en gaat verder met het helpen van Jasper.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 11:38 schreef HappyCharly het volgende:
Bern hielp 1 minuut met koppelstukken. Is nu naar boven om iets te vragen aan ima
Kloptquote:Op vrijdag 21 juli 2023 11:41 schreef tonja het volgende:
[..]
Hij geeft door aan Imi om een goocheldoos te bestellen, heeft een kort gesprekje met Mirthe, vertelt Rupert dat de goocheldoos eraan komt en gaat verder met het helpen van Jasper.
Past perfect bij hemnquote:Op vrijdag 21 juli 2023 11:42 schreef pingu66 het volgende:
Bern gaat wéér cabaret doen bij het middeleeuwen feest, kan hij weer zeggen wat hij van iedereen vindt zonder dat het een conflict geeft ( want hhhahaha tis cabaret)
Het is niet dat ik hem niet mag.. ik vind het gewoon een zak hooi.. in alles. Zoals hij spreekt zijn terughoudendheid, hoe hij zich laat overrulen door Sasha.. zijn luiheid en zo kan ik nog wel ff doorgaanquote:
luiheid , ken er die minder doen dan bernquote:Op vrijdag 21 juli 2023 11:44 schreef lojanda het volgende:
[..]
Het is niet dat ik hem niet mag.. ik vind het gewoon een zak hooi.. in alles. Zoals hij spreekt zijn terughoudendheid, hoe hij zich laat overrulen door Sasha.. zijn luiheid en zo kan ik nog wel ff doorgaan
het zal er wel zo een zijn met open zijkanten.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 11:44 schreef spapaars het volgende:
Straks weer werk voor de technische dienst, camera's binnen een tent installeren.
Dat vooral, ik denk dat heel vaak en denk dan vervolgens 'tsja, ik kan wel op elke slak zout leggen' , dus ben blij dat jij het ook ziet/hoort.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 11:44 schreef lojanda het volgende:
[..]
Het is niet dat ik hem niet mag.. ik vind het gewoon een zak hooi.. in alles. Zoals hij spreekt zijn terughoudendheid, hoe hij zich laat overrulen door Sasha.. zijn luiheid en zo kan ik nog wel ff doorgaan
Dat kan maar we hadden het nu over Bernquote:Op vrijdag 21 juli 2023 11:45 schreef cinsan het volgende:
[..]
luiheid , ken er die minder doen dan bern
of ik dat nog niet doorhad , uw laatste post gaan alleen over bern ,quote:Op vrijdag 21 juli 2023 11:47 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat kan maar we hadden het nu over Bern
Ik snap je ergernis crisan, als je fan bent van iemand ben je vaak geneigd deze te beschermen, heel natuurlijk.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 11:45 schreef cinsan het volgende:
[..]
luiheid , ken er die minder doen dan bern
ik ben fan van hem ja u van iemand anders ok ieder zijn mening , maar overdreven is ook een kunstquote:Op vrijdag 21 juli 2023 11:48 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Ik snap je ergernis crisan, als je fan bent van iemand ben je vaak geneigd deze te beschermen, heel natuurlijk.![]()
Maar enig objectiviteit is denk ik soms wel op z'n plaats, het is nu eenmaal een feit wat er net gebeurde met die spullen voor zijn evenement.
Ik denk dat hij zich heel erg inhoudt. Hij speelt het spel goed. Bemoeit zich met weinig dingen, houdt zich op de vlakte. Niet op de voorgrond. Terwijl hij wel een sterke mening heeft. Hij laat het heel af en toe zien bij bv de management-verkiezingen. Denk dat het niet zo’n zak hooi is irl.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 11:44 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat dusquote:Op vrijdag 21 juli 2023 11:46 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Dat vooral, ik denk dat heel vaak en denk dan vervolgens 'tsja, ik kan wel op elke slak zout leggen' , dus ben blij dat jij het ook ziet/hoort.
Ik vind het heel belerend overkomen, alsof het kinderen zijn die hij les geeft...
Klopt allemaal wat je zegtquote:Op vrijdag 21 juli 2023 11:50 schreef Seattle het volgende:
[..]
Ik denk dat hij zich heel erg inhoudt. Hij speelt het spel goed. Bemoeit zich met weinig dingen, houdt zich op de vlakte. Niet op de voorgrond. Terwijl hij wel een sterke mening heeft. Hij laat het heel af en toe zien bij bv de management-verkiezingen. Denk dat het niet zo’n zak hooi is irl.
Fysiek is hij denk ik de sterkste van allemaal, want en sterk en atletisch (zijn Isaac en Marciano niet). Hij is ook slimmer dan hij zich bij spellen heeft laten zien denk ik. Dat is zijn troef die hij achter de hand heeft. Geef hem een hele grote kans om te winnen tenzij een winnaar van een eli hem naar huis stuurt.
Als je buiten dit programma niet veel hebt dan kun je het lang volhouden, kijk maar naar een Eric.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 11:40 schreef lojanda het volgende:
[..]
Maar toch vind ik dit zwaarder als Utopia BB en DGK. Utopia was helemaal goed te doen door al die markten en speciale avonden waar fans naartoe konden komen en dan mochten ze ook nog twee keer per jaar familie ontvangen. Ook in DGK kwam familie en konden ze feesten organiseren waar mensen van buiten bij konden zijn.. zelfs hoeren mochten er komenBij BB is het een kortere tijd dat ze daar zijn en ook daar is er contact geweest met familie.
Hier hebben ze helemaal niets behalve elkaar.. ik geef het je te doen een heel jaar lang
Ik snap je. Heb er zelf geen moeite mee, zijn anderen waar ik mij meer aan erger.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 11:44 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ook ik ben fan van iemand daar, Wendy, maar als zij iets doet waarvan ik denk dat dit raar, vreemd of gek is, dan ga ik haar niet beschermen, dan is het wat mij betreft een feit, fan of niet..quote:Op vrijdag 21 juli 2023 11:50 schreef cinsan het volgende:
[..]
ik ben fan van hem ja u van iemand anders ok ieder zijn mening , maar overdreven is ook een kunst
Is Wendy een fan van jou?quote:Op vrijdag 21 juli 2023 12:04 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Ook ik heb een fan ja, Wendy, maar als zij iets doet waarvan ik denk dat dit raar, vreemd of gek is, dan ga ik haar niet beschermen, dan is het wat mij betreft een feit, fan of niet..
Er zijn bewoners die in mijn ogen luier overkomen.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 12:09 schreef Judiwi het volgende:
[..]
Fijn dat je Bern ook zo een luie laffe droeftoeter vindt.
Mori mag je niet meerekenen, die zit al 30 jaar in de VUT.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 12:18 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Er zijn bewoners die in mijn ogen luier overkomen.
Moraima had zich helemaal niet op moeten geven voor dit programma. Heeft daar niets te zoeken.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 12:23 schreef spapaars het volgende:
[..]
Mori mag je niet meerekenen, die zit al 30 jaar in de VUT.
Ze doet niets anders, dit is het zoveelste programma waar ze aan meedoet.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 12:25 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Moraima had zich helemaal niet op moeten geven voor dit programma. Heeft daar niets te zoeken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |