abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_209974837
Is je eigen energie dan een soort thermosstaat waar je gewoon aan kan draaien?
pi_209974848
kan die vent ook nog over iets normaals praten? er moeten toch ook momenten zijn
dat je met wereldse zaken bezig bent.

of gaat hij de radio aanzetten en een uurtje dansen wanneer jij van de trap valt en
met een gebroken wervel op de vloer ligt te schreeuwen.

ik vraag me af of hij een beetje echte crisis uberhaubt aankan.
pi_209974857
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juli 2023 21:47 schreef JOHANK88 het volgende:
kan die vent ook nog over iets normaals praten? er moeten toch ook momenten zijn
dat je met wereldse zaken bezig bent.

of gaat hij de radio aanzetten en een uurtje dansen wanneer jij van de trap valt en
met een gebroken wervel op de vloer ligt te schreeuwen.

ik vraag me af of hij een beetje echte crisis uberhaubt aankan.
Volgens mij hebben ze nog niet echt een normaal gesprek gehad (of niet in beeld gebracht)
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
  donderdag 20 juli 2023 @ 21:47:59 #29
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_209974858
Afgelopen, ik ben hier helemaal niet blij mee.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_209974859
Arme Hans kan beter gewoon naar huis gaan volgens mij, als ik de vooruitblik zie
pi_209974865
Die boom van Petri was toch al een keer aan bod gewest? of was dat ook gewoon een vooruitblik?
pi_209974882
Als alles op een Petri-Schaaltje wordt gewogen, dan was ik dezelfde dag nog weg.
Als je goed roert krijg je nooit geen klontjes
pi_209974908
quote:
9s.gif Op donderdag 20 juli 2023 21:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]
Volgens mij hebben ze nog niet echt een normaal gesprek gehad (of niet in beeld gebracht)
ze kunnen beter met z'n allen op retraite bij een communicatie therapeut.
pi_209974919
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juli 2023 21:49 schreef De_Melkboer het volgende:
Als alles op een Petri-Schaaltje wordt gewogen, dan was ik dezelfde dag nog weg.
op een Petri-Schaaltje! _O-
pi_209974941
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juli 2023 21:51 schreef JOHANK88 het volgende:

[..]
op een Petri-Schaaltje! _O-
En die sik moest er al af, nog voor dat die man over de drempel was
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_209974966
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juli 2023 21:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]
En zijn tattoos moeten eraf :)
pi_209974976
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juli 2023 21:54 schreef JOHANK88 het volgende:

[..]
En zijn tattoos moeten eraf :)
En wat gaat zij veranderen aan zichzelf?
pi_209974982
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juli 2023 21:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]
Hahaha, ja, daarom denk ik dat die Olaf niet uitgekozen is door Petri, maar gecast.
pi_209974996
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juli 2023 21:55 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Hahaha, ja, daarom denk ik dat die Olaf niet uitgekozen is door Petri, maar gecast.
Zitten ze dan allemaal vast aan wurgcontracten of zo? :')
pi_209975003
quote:
10s.gif Op donderdag 20 juli 2023 21:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]
En wat gaat zij veranderen aan zichzelf?
tja. een sikje scheer je zo af. een verzuurd karakter is wat moeilijker aan te pakken :{
pi_209975021
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juli 2023 21:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]
Zitten ze dan allemaal vast aan wurgcontracten of zo? :')
Geen idee, niet bekend met de teeveeinside toestand, maar dat er sprake is van contracten met geheimhouding zeker te weten. ;)
  donderdag 20 juli 2023 @ 21:58:57 #42
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_209975025
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juli 2023 21:55 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Olaf was tot twee jaar geleden nog getrouwd met een 30 jaar jongere vrouw. https://www.telegraaf.nl/(...)est-wel-even-slikken
pi_209975045
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juli 2023 21:58 schreef Aventura het volgende:

[..]
Olaf was tot twee jaar geleden nog getrouwd met een 30 jaar jongere vrouw. https://www.telegraaf.nl/(...)est-wel-even-slikken
Precies, dat had ik ook al gezien, dan zit je in een bestand/casting.
pi_209975056
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juli 2023 21:58 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Geen idee, niet bekend met de teeveeinside toestand, maar dat er sprake is van contracten met geheimhouding zeker te weten. ;)
Oh ja, daarom weten we ook niet hoe dat eigenlijk in het echt is afgelopen met Denise toen

https://www.metronieuws.n(...)cent-akelig-voorval/
pi_209975342
Ik ga mijn innerlijke chakra’s laten rusten! Even de diepere connectie opzoeken met mezelf. Tot morgen
pi_209975363
Ingrid, alsjeblieft, ren en rij weg nu het nog kan; straks wordt je ook behekst door Anne en moet je dagelijks je mond houden naast Waltor met zijn bijna-Adolf-snor en moet je tien keer dagelijks wankelend dansen in Waltors koninkrijkszaal. Ga naar huis en ga lekker aardappels schillen en vloeken als iets tegenzit en zoek een normale vent.
pi_209975453
Ingrd, neem op de weg naar huis Hans mee! Bevrijd hem van zure ellende! Laat Olaf maar zitten als straf voor Petri…Misschien komt ze er nog achter dat ie zelfs in zijn bilnaad vol zit met tattoo-onzin. Kerels die hun lichaam gebruiken als kladblok, hebben een slecht geheugen.
pi_209975528
quote:
1s.gif Op donderdag 20 juli 2023 21:45 schreef matthijst het volgende:
Ingrid lijkt de normaalste. Die Anne lijkt me d'r 1 die heel jaloers wordt als Walter meer aandacht aan een andere vrouw geeft. Rattengif in de thee jaloers. Claudia heeft d'r eindelijk door. They smile in your face *O*
Walter, met dat vragen om een knuffel en dan "dankjewel" zeggen :')
En dat achterlijke "dansen". De. Hele. Godganse. Dag. Knuffelen. En. Dansen. :r
Walter bepaalt waar je, wanneer, mag liggen. En of je mag praten. En als je geluk hebt, mag je z'n energie voelen.
Jammer dat dr niet 1 bij is die snoeihard begint te lachen om dat zalvende gezwam van Walter. Koffer in de auto flikkert en piepende bandjes van het erf af crosst :7

Precies dit, het is eigenlijk een verschrikkelijke narcist.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_209975570
Ouwe witte westerse mannetjes in Thailand.. ik ben dan wat sceptisch merk ik.
pi_209975856
De nieuwe meid bij Bram vind ik echt een verademing. Leuk, nuchter en ze ziet er ook nog eens prima uit.

Dat spwiwituele unuvusum begint me wel wat op de zenuwen te werken. De enige die leuk is, is de pauw. Verder is er tussen Claudia en Anne een stukje onverholen jaloezie. Dat moeten ze uitspreken in plaats van over woorden enzo te hebben.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')