quote:Op donderdag 20 juli 2023 22:05 schreef Hoempah het volgende:
[ afbeelding ]Dit is niet normaal. Feitelijk mishandeling, en dus een Rode Kaart !!SPOILER: video met geluidOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het komt goed.... En anders maar niet.
Ik hoop dat ze dit uitzenden op nationale tv en hij een gele kaart krijgt morgen ochtend.:Gquote:Op donderdag 20 juli 2023 22:37 schreef juul. het volgende:
[..]
Wat een vreselijke engnek en Bep vindt dit normaal gedrag
Inderdaad, zou heel bijzonder zijn als de FEBO dit gedrag tolereert…quote:Op donderdag 20 juli 2023 23:11 schreef Harry het volgende:
[..]
Dit is niet normaal. Feitelijk mishandeling, en dus een Rode Kaart !!
quote:Op donderdag 20 juli 2023 23:15 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Wanneer was dit,lagen ze alleen op de kamer?
Hier begon het. Zagen wij het. Ff lezen vanaf hier.quote:Op donderdag 20 juli 2023 22:00 schreef Deisyy het volgende:
Zo dan
Marciano is aan het praten en Babette valt hem in de reden, Marciano pakt haar vast en zegt dat ze niet mag praten als hij aan het praten is.
Ik denk dat die kaart wel gaat komen vandaag of morgen. Hij irriteert zich aan alles aan babettequote:Op donderdag 20 juli 2023 23:39 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Het agressieve gedrag van Marciano richting Babet verbaasd me niet eens meer. Ze pikt alles van hem, dus hij voelt zich oppermachtig. Dit gedrag hebben we eerder van hem gezien, toen Martin naar huis moest en Isaac hem vast moest houden, voor hij de boel kort en klein zou slaan, toen hij Jeff van de trap af probeerde te duwen.
Deze man moet direct een rode kaart krijgen, dit gaat echt veel te ver!![]()
Dan is ze terug bij Wendy en jap. Direct als jij de deur uitlooptquote:Op donderdag 20 juli 2023 23:44 schreef Yver73 het volgende:
Als Marciano weg is, zou Babette dan nog lang stand houden in de loods? Misschien wel, omdat iedereen haar dan zielig vindt.
Ik denk niet dat Wendy daar nog intraptquote:Op donderdag 20 juli 2023 23:46 schreef woxxel het volgende:
[..]
Dan is ze terug bij Wendy en jap. Direct als jij de deur uitloopt
Spannend hè?quote:Op donderdag 20 juli 2023 22:44 schreef Seattle het volgende:
Misschien wordt mijn beeld wat versterkt door het feit dat ik Mocro Maffia aan het bingen ben op het moment.
Dan klampt ze zich vast aan de volgende.quote:Op donderdag 20 juli 2023 23:44 schreef Yver73 het volgende:
Als Marciano weg is, zou Babette dan nog lang stand houden in de loods? Misschien wel, omdat iedereen haar dan zielig vindt.
Zou zomaar kunnen… dat Babette dan zegt: Wendy, je had toch gelijk, hij is niet te vertrouwen. En dan de draad weer oppakken met haar.quote:Op donderdag 20 juli 2023 23:46 schreef woxxel het volgende:
[..]
Dan is ze terug bij Wendy en jap. Direct als jij de deur uitloopt
Het is maar de vraag, niemand heeft het verder gezien, voor hetzelfde geld komt hij er weer mee weg. Maar gezien dit de derde keer is dat hij zich zo agressief gedraagt, zou er nu wel echt een sanctie op moeten komen. Is Babet te dronken dat ze dit pikt?quote:Op donderdag 20 juli 2023 23:43 schreef woxxel het volgende:
[..]
Ik denk dat die kaart wel gaat komen vandaag of morgen. Hij irriteert zich aan alles aan babette
Die 2 stoeien vaker samen, die gaan goed met elkaar om.quote:Op donderdag 20 juli 2023 23:52 schreef xsaskiax het volgende:
Het rare van de hele situatie tussen Marciano en Babette vond ik dat ze zonder meer gehoorzaamde, terwijl ze normaliter een grote bek heeft, ook naar hem toe.
Ze was in 1 keer 'mat'....en hij bespeelt haar zoals een Dominant een onderdanige kan bespelen (sorry voor de vergelijking), het constant aantrekken en afduwen... haar wegduwen en corrigeren en dan weer 'belonen' als ze het in zijn ogen goed doet.
Zolang Babette geen ophef maakt over wat er gebeurde zal hij volgens mij geen gele kaart krijgen, ze heeft niet laten merken dat het tegen haar wil gebeurde (zoals Jeffrey wel gelijk deed toen Marciano hem probeerde van de trap te duwen).
Het is een heel rare situatie....
en wat ik vreemd vind is dat hij Mirthe ineens complimentjes loopt te maken, haar na het 'gebeuren' ging helpen met tafeltennissen... een volgend 'interessant' iemand??
Dan had Marciano het vanmiddag tegen Jasper waarschijnlijk toch niet over Mirthe zoals hier gesuggereerd werd.quote:Op donderdag 20 juli 2023 23:54 schreef mootie het volgende:
[..]
Die 2 stoeien vaker samen, die gaan goed met elkaar om.
Goede observatie. Zou best kunnen wat Mirthe betreftquote:Op donderdag 20 juli 2023 23:52 schreef xsaskiax het volgende:
Het rare van de hele situatie tussen Marciano en Babette vond ik dat ze zonder meer gehoorzaamde, terwijl ze normaliter een grote bek heeft, ook naar hem toe.
Ze was in 1 keer 'mat'....en hij bespeelt haar zoals een Dominant een onderdanige kan bespelen (sorry voor de vergelijking), het constant aantrekken en afduwen... haar wegduwen en corrigeren en dan weer 'belonen' als ze het in zijn ogen goed doet.
Zolang Babette geen ophef maakt over wat er gebeurde zal hij volgens mij geen gele kaart krijgen, ze heeft niet laten merken dat het tegen haar wil gebeurde (zoals Jeffrey wel gelijk deed toen Marciano hem probeerde van de trap te duwen).
Het is een heel rare situatie....
en wat ik vreemd vind is dat hij Mirthe ineens complimentjes loopt te maken, haar na het 'gebeuren' ging helpen met tafeltennissen... een volgend 'interessant' iemand??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |