quote:Op donderdag 20 juli 2023 22:05 schreef Hoempah het volgende:
[ afbeelding ]ZodanSPOILER: video met geluidOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
[ afbeelding ]Zo wow, dit ziet er nog walgelijker uit dan ik dachtSPOILER: video met geluidOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Die wijn is er inderdaad flink in gekickt.quote:Op donderdag 20 juli 2023 22:05 schreef engine het volgende:
Ze zijn al de hele dag bezig om elkaar te verbeteren in van alles.
Die fles wijn is hard binnen gekomen.
G.
Heftig hoor.....quote:Op donderdag 20 juli 2023 22:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zo wow, dit ziet er nog walgelijker uit dan ik dacht
Knetterhard.quote:Op donderdag 20 juli 2023 22:05 schreef engine het volgende:
Ze zijn al de hele dag bezig om elkaar te verbeteren in van alles.
Die fles wijn is hard binnen gekomen.
G.
[ afbeelding ]Echt idioot dat ze dit laat gebeuren.SPOILER: video met geluidOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
Babette is fakking blij dat ze 40 is, echt fakking blij.quote:Op donderdag 20 juli 2023 22:11 schreef ChocoFan het volgende:
Babs weer dat ze 40 is. 40 ja, 40. Omdat marcia dat iedere keer tegen haar zegt als ze iets verkeerd doet.
Dat je het weet he. Ze zei ook, moet ik het even in de loods gaan vertellen aan iedereen.quote:Op donderdag 20 juli 2023 22:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Babette is fakking blij dat ze 40 is, echt fakking blij.
En over het feest, "Zijn er wel mensen die in het heden leven"quote:
Over wat Bern aan het maken is voor dat sterren gedoe, doet ze met haar neefje van 6?quote:
Oohhhhdiiiii mr G Wayooooooquote:Op donderdag 20 juli 2023 22:15 schreef ChocoFan het volgende:
No effense voor de middeleeuwen maar Babs vind het niet leuk.
Riddertje spelen. Ik ben nu benieuwd hoe Babs zich dan gaat gedragen.
Haar hoofd gaat ook veel heen en weer.quote:Op donderdag 20 juli 2023 22:20 schreef engine het volgende:
Babette gaat per ongeluk op Marciano zijn pik liggen natuurlijk![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |