Heeft ooit iemand zin in Merci?quote:
Dat vind ik dan weer leukquote:Op donderdag 20 juli 2023 15:17 schreef Quoi het volgende:
Ja hoor, ik zou wel blij worden van zo'n doos.
Ik lag de week voor de laatste schoolweek in het ziekenhuis en alle regeldingen gingen een beetje aan me voorbij. Nu kon ik mezelf net op de laatste schooldag naar school slepen zodat ik de juffen even persoonlijk kon bedanken en hierbij heb ik maar een reep chocola gekocht. Heel origineel: nee. Maar het gaat uiteindelijk om dat persoonlijke bedankje.
Een van de juffen die wegging had losgelaten dat ze van bolognesechips hield en heeft geloof ik 100+ zakken gekregen
Best reason everquote:Op donderdag 20 juli 2023 15:23 schreef SQ het volgende:
[..]
Die koffie en die marsepein#guiltypleasure
Toch maar juf worden dus.
Een vet schattig roze etuitje van AliExpress met ''love, teach and inspire''. Vet tacky, maar wel leuk zei juf! Met 3 zakjes oploskoffie, 3 zakjes thee en een Milka Oreo reep. Plus een handgeschreven kaartje van kind.quote:Op donderdag 20 juli 2023 15:22 schreef Morgane89 het volgende:
@:PoesInDoos nu ben ik wel benieuwd naar het cadeautje
Ja, leukquote:Op donderdag 20 juli 2023 15:29 schreef PoesInDoos het volgende:
[..]
Een vet schattig roze etuitje van AliExpress met ''love, teach and inspire''. Vet tacky, maar wel leuk zei juf! Met 3 zakjes oploskoffie, 3 zakjes thee en een Milka Oreo reep. Plus een handgeschreven kaartje van kind.
Die ligt hier nogquote:Op donderdag 20 juli 2023 15:23 schreef SQ het volgende:
[..]
Damnquote:Op donderdag 20 juli 2023 15:50 schreef amaranta het volgende:
Ik heb nog wel een vaas met gemaakte bloemen van een aantal jaren geleden bewaard en 2 ovenhandschoenen. Die gebruik ik nog met regelmaat.
Armbandjes heb ook bewaard. Momenteel draag ik er een die ik kreeg vorige week (Juf! Jij draagt mijn armband!!)
@:poesindoos no worries, ik hoef geen cadeaubonnen van 50 euro. De collega’s die dat wel hebben gekregen voelden zich ook vrij ongemakkelijk.
Nu zijn dit wel ouders die geen besef van geld hebben volgens mij. Zij zijn momenteel een schuur aan het bouwen, en daar kan mijn huis minstens 6x in. EEN SCHUUR!
Met kerst en Halloween hangt er denk ik voor duizenden euro’s in de voortuin. Wat geen voortuin is. Het is een park met een gracht eromheen.
Dus voor hen is 50 euro waarschijnlijk gelijk aan een doosje merci (en het was meer dan 50 euro overigens)
precies die jaquote:Op donderdag 20 juli 2023 15:23 schreef SQ het volgende:
[..]
Gebak?quote:Op donderdag 20 juli 2023 16:22 schreef PoesInDoos het volgende:
[..]
DamnJa die tref je hier in de achterbuurt niet
Ik was wel van plan om na groep 8 iets lekkers voor ál het personeel te regelen, heb je al vast ideeën? We hebben hier (godzijdank) geen ouderappgroepjes of klassenouders.
Dat kan altijd, maar wel in overleg dan.. En niet op de laatste hectische schooldagquote:
Zo'n doos met mini Tony Chocolony's?quote:Op donderdag 20 juli 2023 16:22 schreef PoesInDoos het volgende:
[..]
DamnJa die tref je hier in de achterbuurt niet
Ik was wel van plan om na groep 8 iets lekkers voor ál het personeel te regelen, heb je al vast ideeën? We hebben hier (godzijdank) geen ouderappgroepjes of klassenouders.
Oh ja, goed idee! Daar zit voor iedereen wel een smaakje tussen. Thnxquote:Op donderdag 20 juli 2023 18:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zo'n doos met mini Tony Chocolony's?
Daar zitten er al snel genoeg in voor het gros van het personeel, en je gaat er niet failliet aan.
quote:Op donderdag 20 juli 2023 15:23 schreef SQ het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 20 juli 2023 19:59 schreef Kyara het volgende:
Qua koffie chocolade, die van de Aldi
Ah kijk, goede tip dit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.disclaimer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |