Dat was het eigenlijk toen al niet, dat was de SP. PvdA was in de tijd van Kok al voor hoger opgeleiden die verder keken dan hun neus lang is en dan hun eigen portemonnee.quote:Op donderdag 20 juli 2023 20:57 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Dan praat je over twintig jaar geleden, de PvdA is ook veranderd in die tijd. Het is al lang geen partij meer voor arbeiders met ruwe knokkels.
Dat is echt typisch iets des SP, inderaad. Kijken naar de eigen portemonnee.quote:Op donderdag 20 juli 2023 21:06 schreef Hanca het volgende:
[..]
Dat was het eigenlijk toen al niet, dat was de SP. PvdA was in de tijd van Kok al voor hoger opgeleiden die verder keken dan hun neus lang is en dan hun eigen portemonnee.
Een quote met een knipoog, het is wat.quote:Op donderdag 20 juli 2023 21:25 schreef trein2000 het volgende:
Wel gemeend advies, ontsla het campagneteam van Jesse Klaver: [ twitter ]
Dat zeg ik niet. Ik zeg dat er tijdens Kok al vooral mensen op de PvdA stemden voor het behouden van de verzorgingsstaat, terwijl die verzorgingsstaat hun op dat moment eerder geld kostte dan dat ze hem nodig hadden.quote:Op donderdag 20 juli 2023 21:13 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dat is echt typisch iets des SP, inderaad. Kijken naar de eigen portemonnee.
Jeetje zeg, wat een vondst.quote:Op donderdag 20 juli 2023 21:25 schreef trein2000 het volgende:
Jesse Klaver heeft toch helemaal geen campagne team meer (nodig)?quote:Op donderdag 20 juli 2023 21:25 schreef trein2000 het volgende:
Toch helemaal niets mis met dit stukje.quote:Op donderdag 20 juli 2023 21:25 schreef trein2000 het volgende:
Als je iemand quote dan doe je dat expliciet. Anders heet dat plagiaat. Ik vind het in ieder geval ongelofelijk nep en niet origineel. Natuurlijk kun je dat wel een keer doen, maar bij Klaver zagen we er een totale overdaad van.quote:Op donderdag 20 juli 2023 21:44 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Toch helemaal niets mis met dit stukje.
En aangezien het een interview was ook lekker scherp opgehaald, wrm zou iemand quoten erg zijn.
Timmermans zal in het vervolg een APA-bronvermelding bijleveren na de afgenomen interviews, zo goed?quote:Op donderdag 20 juli 2023 21:49 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Als je iemand quote dan doe je dat expliciet. Anders heet dat plagiaat. Ik vind het in ieder geval ongelofelijk nep en niet origineel. Natuurlijk kun je dat wel een keer doen, maar bij Klaver zagen we er een totale overdaad van.
Dat lijkt me deels ook en dat lijkt me zeer professioneel tochquote:Op donderdag 20 juli 2023 21:53 schreef Tijger_m het volgende:
Maar goed, het is vrij duidelijk dat het Timmermans wordt want alle andere legitieme kandidaten die het zouden kunnen worden hebben zichzelf al buitenspel gezet zowel bij GL als de PvdA.
Voelt een beetje aan, en het kan zijn dat ik gewoon te cynisch ben, als een vooropgezet plan wat al geruime tijd klaar ligt.
Geruime tijd klaar weet ik niet, maar een herhaling van Samsom tegen Asscher zit niemand te wachten. Geen enkele partij trouwens: bij D66 zijn Jetten en Paternotte duidelijk in overleg gegaan, bij de VVD is duidelijk ook met iedereen gesproken voor Yeşilgöz naar voren werd geschoven. Het is geen tijd om je eigen partijgenoten te beschadigen, zo vlak voor de verkiezingen.quote:Op donderdag 20 juli 2023 21:53 schreef Tijger_m het volgende:
Maar goed, het is vrij duidelijk dat het Timmermans wordt want alle andere legitieme kandidaten die het zouden kunnen worden hebben zichzelf al buitenspel gezet zowel bij GL als de PvdA.
Voelt een beetje aan, en het kan zijn dat ik gewoon te cynisch ben, als een vooropgezet plan wat al geruime tijd klaar ligt.
Nou, gezien de veranderingen en verkiezingen in de EU volgend jaar, denk ik dat het 'vooropgezet plan' iets groter is dan wat GL/PvdA nu doen.quote:Op donderdag 20 juli 2023 21:53 schreef Tijger_m het volgende:
Dat wordt trouwens nog wel interessant: europees zitten PvdA en GL in twee verschillende fracties.quote:Op donderdag 20 juli 2023 22:05 schreef capricia het volgende:
[..]
Nou, gezien de veranderingen en verkiezingen in de EU volgend jaar, denk ik dat het 'vooropgezet plan' iets groter is dan wat GL/PvdA nu doen.Dit is echt klein bier.
“Zoals Reagan ooit zei” lijkt me een stuk passender.quote:Op donderdag 20 juli 2023 21:53 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Timmermans zal in het vervolg een APA-bronvermelding bijleveren na de afgenomen interviews, zo goed?
Oh ja. Dat is ook nog zo wat.quote:Op donderdag 20 juli 2023 22:07 schreef Hanca het volgende:
[..]
Dat wordt trouwens nog wel interessant: europees zitten PvdA en GL in twee verschillende fracties.
Welke twee doel je dan op?quote:Op donderdag 20 juli 2023 22:12 schreef capricia het volgende:
[..]
Oh ja. Dat is ook nog zo wat.
Ik dacht meer aan twee Nederlandse kopstukken die nu vrijgekomen zijn. Die in de EU hoge ogen kunnen scoren.
Rutte en Kaag.quote:
Kaag en Rutte? Kaag zie ik nog wel voor een functie gaan, Rutte denk ik gewoon echt niet.quote:Op donderdag 20 juli 2023 22:12 schreef capricia het volgende:
[..]
Oh ja. Dat is ook nog zo wat.
Ik dacht meer aan twee Nederlandse kopstukken die nu vrijgekomen zijn. Die in de EU hoge ogen kunnen scoren.
Qua kwaliteit worden we volgend jaar goed vertegenwoordigd in Brussel, mits ze beiden beschikbaar zijn.
Wordt lastiger hoor. Ten eerste omdat voor Kaag maar zeer de vraag is of D66 dan nog in het kabinet zit dat het moet uitonderhandelen na de verkiezingen van 2024. Ten tweede omdat je als Nederland nooit twee echte topfuncties gaat binnenhalen. En ten derde omdat ik mij afvraag of Kaag überhaupt wil.quote:Op donderdag 20 juli 2023 22:19 schreef capricia het volgende:
[..]
Rutte en Kaag.
Als ze beiden voor de EU beschikbaar zijn, zijn we bijzonder goed vertegenwoordigd.
De timing is wel heel perfect.quote:Op donderdag 20 juli 2023 22:19 schreef Hanca het volgende:
[..]
Kaag en Rutte? Kaag zie ik nog wel voor een functie gaan, Rutte denk ik gewoon echt niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |