ow wow dat is wat heftiger jaquote:Op zondag 23 juli 2023 21:08 schreef engine het volgende:
Ik ben benieuwd naar Angerfistdat is toch wel even een ander niveau normaal gesproken
21:30 Freedom Stage.quote:Op zondag 23 juli 2023 21:08 schreef engine het volgende:
Ik ben benieuwd naar Angerfistdat is toch wel even een ander niveau normaal gesproken
Meezingenquote:
altijd handig he, zo'n schriftje!!quote:Op zondag 23 juli 2023 21:54 schreef gebrokenglas het volgende:
Die tickets zijn aardig prijzig, maar alles is sold out. Even een notitie maken voor volgend jaar, op tijd bij zijn.
Hou jij hier ook van dan GG?quote:Op zondag 23 juli 2023 21:54 schreef gebrokenglas het volgende:
Die tickets zijn aardig prijzig, maar alles is sold out. Even een notitie maken voor volgend jaar, op tijd bij zijn.
quote:
welke hoeveelheid voor welk topic?quote:Op zondag 23 juli 2023 21:59 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]![]()
Het probleem is vooral het terugvinden van de juiste aantekening.
van die memo tabjes ertussenquote:Op zondag 23 juli 2023 21:59 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]![]()
Het probleem is vooral het terugvinden van de juiste aantekening.
Heel veel. Inderdaad ook van die tabjes al met verschillende kleuren voor wat categoriën, gehaald bij de boekenwinkel laatst al.... Maar dan nog is het een boekwerk inmiddels.quote:
quote:Op zondag 23 juli 2023 22:03 schreef gebrokenglas het volgende:
Eens kijken of dit in te scannen valt. Maar mijn onleesbaar handschrift is voor elk systeem een uitdaging.
Nog drie kwartier. En dan stopt de stream?quote:
Dat is ook weer even iets anders als Angerfistquote:
lost frequencies wil maar niet lostenquote:
quote:Op zondag 23 juli 2023 22:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
lost frequencies wil maar niet losten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |