het zal vast niet meer wordenquote:Op dinsdag 25 juli 2023 19:58 schreef engine het volgende:
Het is nog geen straf. Rechter doet op 8 augustus uitspraak.
Vast niet nee. Zou deze straf al heel wat vinden.quote:
belachelijk eerlijk gezegdquote:Op dinsdag 25 juli 2023 20:04 schreef engine het volgende:
[..]
Vast niet nee. Zou deze straf al heel wat vinden.
quote:Op dinsdag 25 juli 2023 20:05 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Thijs komt er te gemakkelijk mee weg, in mijn ogen
Ja misschien maar hij komt er dus niet zomaar mee weg.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 20:05 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Thijs komt er te gemakkelijk mee weg, in mijn ogen
Als voorbeeld< Marco Borsato wordt al een paar jaar gecanceld, zijn platen niet meer gedraaid en zijn carrière en huwelijk naar de kloten. Die man is nog niet veroordeeld, in 1 zaak vrij gesproken, de andere zaak loopt nog.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 20:07 schreef engine het volgende:
[..]
Ja misschien maar hij komt er dus niet zomaar mee weg.
Maar daar is dus nog helemaal geen veroordeling. In deze zaak lijkt het er heel erg op dat Thijs een straf gaat krijgen voor zijn acties.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 20:52 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Als voorbeeld< Marco Borsato wordt al een paar jaar gecanceld, zijn platen niet meer gedraaid en zijn carrière en huwelijk naar de kloten. Die man is nog niet veroordeeld, in 1 zaak vrij gesproken, de andere zaak loopt nog.
De meiden in de zaak Thijs hadden bewijs, voor Borsato schijnt (als de berichten kloppen)er geen of weinig bewijs te zijn
Ja die komt volgens mij niet meer aan de bak in de filmindustriequote:Op dinsdag 25 juli 2023 21:01 schreef engine het volgende:
[..]
Maar daar is dus nog helemaal geen veroordeling. In deze zaak lijkt het er heel erg op dat Thijs een straf gaat krijgen voor zijn acties.
En Thijs zijn carrière en huwelijk zijn ook voorbij.
Het zou wel heel hypocriet zijn van de media industrie als hij daar nog ergens aan de bak komt!quote:Op woensdag 26 juli 2023 05:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja die komt volgens mij niet meer aan de bak in de filmindustrie
Ja is ook zo, en toch krijgen zelfs moordenaars weer een baanquote:Op woensdag 26 juli 2023 12:46 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Het zou wel heel hypocriet zijn van de media industrie als hij daar nog ergens aan de bak komt!
quote:
ex gedetineerde verdienen een tweede kans, maar niet in een branche waarin de reden voor hun veroordeling een groter probleem blijkt te zijnquote:Op woensdag 26 juli 2023 12:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja is ook zo, en toch krijgen zelfs moordenaars weer een baan
Nee, die moeten ver bij kinderen uit de buurt blijven.quote:Op woensdag 26 juli 2023 12:52 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
ex gedetineerde verdienen een tweede kans, maar niet in een branche waarin de reden voor hun veroordeling een groter probleem blijkt te zijn![]()
Mensen die veroordeeld zijn voor kindermisbruik moet je ook niet gaan laten werken op een basisschool of BSO![]()
Is een extreem voorbeeld, maar je moet ze niet op het spek gaan binden. Dat was het puntquote:Op woensdag 26 juli 2023 12:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, die moeten ver bij kinderen uit de buurt blijven.
Ik snapte je puntquote:Op woensdag 26 juli 2023 12:55 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Is een extreem voorbeeld, maar je moet ze niet op het spek gaan binden. Dat was het punt
Dat weet ik niet, zo ver heb ik me ook weer niet erin verdiept.quote:Op woensdag 26 juli 2023 12:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik snapte je punt![]()
Volgens mij heeft hij zelf ook een kind toch?
Ik meende samen met Katja Schuurmans. ( maar weet het niet 100% zeker)quote:Op woensdag 26 juli 2023 12:58 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, zo ver heb ik me ook weer niet erin verdiept.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |