Ik weet hetquote:Op zondag 23 juli 2023 20:57 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Beste combi is een borrel en een faxie irl
Ook? Jij wel?quote:
Logisch welquote:Op zondag 23 juli 2023 21:02 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ja dat denk ik ook wel eens over jouw voorkeuren..
nog even volhoudenquote:
Vooruit dan maar *diepe zuchtquote:
waar wacht je op?quote:
hmm, ja, dat duurt nog wel even.quote:
misschien maar 3quote:
moet al mn vakantiedag voor 1 september opmaken.quote:
IJsje etenquote:
Ging het wel goed?quote:Op maandag 24 juli 2023 13:24 schreef Monsterkoekie het volgende:
Gesprek van 2 uur gehad met mijn praktijkbegeleider dat wel erg persoonlijk werd
Knuffel, ben je oké?quote:Op maandag 24 juli 2023 13:24 schreef Monsterkoekie het volgende:
Gesprek van 2 uur gehad met mijn praktijkbegeleider dat wel erg persoonlijk werd
Ongemakkelijk doordat hij goede vragen stelde en doorvroeg of waren het impertinente vragen?quote:Op maandag 24 juli 2023 16:21 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Jawel hoor het was alleen een beetje ongemakkelijk
Nouja we hadden het ‘even’ over onze vakanties en over zaken die werk gerelateerd waren (veranderingen) en toen ging het over op parttime vs fulltime werken. Op een gegeven moment vroeg hij hoe belangrijk ik de relatie die ik met mijn ouders heb vond. Omdat hij die band met zijn ouders belangrijk vond. Uiteindelijk 2 uur over van alles en nog wat niet werkgerelateerde gepraatquote:Op maandag 24 juli 2023 17:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ongemakkelijk doordat hij goede vragen stelde en doorvroeg of waren het impertinente vragen?
melk en/of suiker?quote:
zoals het hoortquote:Op dinsdag 25 juli 2023 08:44 schreef Tegan het volgende:
[..]
Zwart.
Ik moet nog wakker worden, maar verder wel oke. Lekker druk op het werk.
Wat ben je allemaal van plan?quote:Op dinsdag 25 juli 2023 08:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zoals het hoort
hier niet zo gek druk op het werk. daarbuiten wel een drukke week.
morgen naar Oppenheimerquote:Op dinsdag 25 juli 2023 08:49 schreef Tegan het volgende:
[..]
Wat ben je allemaal van plan?
Ik ga dit weekend uit eten en naar Barbie.
Oh wow. Kom je eindelijk inquote:Op dinsdag 25 juli 2023 08:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
morgen naar Oppenheimer
Donderdag een huis verkopen.
uiteten en Barbie met je date?
Nee, huis is Belgie het erfdeel van mijn vader verkopen. Ik blijf voorlopig waar ik ben.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 08:54 schreef Tegan het volgende:
[..]
Oh wow. Kom je eindelijk inBrabant
wonen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |