Jayco rijdt toch welquote:Op donderdag 20 juli 2023 13:42 schreef Marcoss het volgende:
Lotto en QS zouden normaal gesproken de 2 achtervolgende ploegen zijn in zo'n rit
Ja, bedoel ook dat ze nu echt helemaal niks meer hebben om voor te rijden en maar meegaan in de kansloze vluchtquote:
Vanaf de winst in de ronde heeft hij bijna een parallelle vormcurve met Flipquote:Op donderdag 20 juli 2023 13:46 schreef Dale__Cooper het volgende:
Weer een meelijwekkende rit voor Asgreen zo.
Ik zou echt vanuit de wagen zeggen: stoppen en we proberen opnieuw straks. Dit heeft geen zinquote:Op donderdag 20 juli 2023 13:48 schreef Chiappucci het volgende:
Mogen QS en Lotto eindelijk meespringen, heb je nog steeds maar 3 man in de vlucht
Ik snap eigenlijk niet zo goed waarom in een bergrit wel 40 renners non stap demarreren. Dat zou in een rit als deze toch ook moeten kunnen? Schijnbaar vinden ploegen als Cofidis, Arkea en Total het prima om te sprinten met Coquard, Mozzato en Sagan.quote:Op donderdag 20 juli 2023 13:48 schreef Chiappucci het volgende:
Mogen QS en Lotto eindelijk meespringen, heb je nog steeds maar 3 man in de vlucht
Denk dat ook die ploegen gokken op morgen, dat is een veel grotere kans op een vlucht dan vandaagquote:Op donderdag 20 juli 2023 13:44 schreef vaarsuvius het volgende:
hoe durf je als Franse ploeg zonder ritzege geen mannetje mee te sturen
De hele dag samen rijden om elkaar in de slotfase kwijt te raken zodat Eekhoff 14e wordt en Welsford 15e wordtquote:
Die logica ontgaat me ook volledig. Ploegen als Arkea, Total, Israel en DSM gaan blijkbaar liever kansloos meespringen in een bergrit als er minstens 10 betere klimmers meezitten. En zelfs als ze een beetje vertrouwen in hun sprinter zouden hebben, wat is er dan op tegen om hier iemand als Pichon, Turgis, Clarke of Vermaerke mee te sturen? Dan kun je je kansen tenminste nog een beetje spreiden.quote:Op donderdag 20 juli 2023 13:51 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Ik snap eigenlijk niet zo goed waarom in een bergrit wel 40 renners non stap demarreren. Dat zou in een rit als deze toch ook moeten kunnen? Schijnbaar vinden ploegen als Cofidis, Arkea en Total het prima om te sprinten met Coquard, Mozzato en Sagan.
Een stukje cooperation met elkaar bezigen.quote:
Maar ook dat is vaak in bergritten het geval.quote:Op donderdag 20 juli 2023 13:52 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Denk dat ook die ploegen gokken op morgen, dat is een veel grotere kans op een vlucht dan vandaag
We hebben het hier over Victor Campenaerts, een hardnekkige dommekrachtquote:Op donderdag 20 juli 2023 14:11 schreef Faraday01 het volgende:
1 minuut, ik zou er de brui aan geven
Daar heb je een ploegleider voor.quote:Op donderdag 20 juli 2023 14:19 schreef Szura het volgende:
[..]
We hebben het hier over Victor Campenaerts, een hardnekkige dommekracht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |