SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat was ook echt een matige Tour zeg, mijn God.quote:
Maar wat was ie goed toen.quote:Op woensdag 19 juli 2023 18:49 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat was ook echt een matige Tour zeg, mijn God.
[ afbeelding ]
Tourtje gewonnen omdat Contador en Froome op hun bek gingen. Peak voodoo.quote:
Het begin met Yorkshire en Lars Boom was geweldigquote:Op woensdag 19 juli 2023 18:49 schreef Mani89 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Er is altijd een context. De ene keer zit er een zich langzaam/langzamer opbouwend verschil tussen.quote:Op woensdag 19 juli 2023 18:38 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ twitter ]
Zeg het maar, jongens.
Ayuso en Almeida vinden dit geen leuke suggestiequote:Op woensdag 19 juli 2023 18:57 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Lijkt me het beste als Pogi nu afstapt en zich richt op de Vuelta.
Ik hoop dat-ie doorgaat. Tenzij hij echt ziek is en het te link wordt voor de gezondheid.quote:Op woensdag 19 juli 2023 18:57 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Leopold K๖nig op plek 7 zegt ook genoeg.quote:Op woensdag 19 juli 2023 18:49 schreef Mani89 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Alles om Hem te verslaanquote:Op woensdag 19 juli 2023 18:59 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Ayuso en Almeida vinden dit geen leuke suggestie
Koning Leopold was ooit een veelbelovende rennerquote:Op woensdag 19 juli 2023 19:00 schreef Felagund het volgende:
[..]
Leopold K๖nig op plek 7 zegt ook genoeg.
DE KNIE!quote:Op woensdag 19 juli 2023 19:01 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Koning Leopold was ooit een veelbelovende renner
Hebben ze ook zo'n lijstje "grootste verschillen tussen klassements-1 en -2 in 1 etappe"?quote:Op woensdag 19 juli 2023 18:49 schreef Mani89 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Behalve die 1e dagen in 2020 had hij ook elke dag die witte trui, geloof ikquote:Op woensdag 19 juli 2023 18:59 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Ik hoop dat-ie doorgaat. Tenzij hij echt ziek is en het te link wordt voor de gezondheid.
Er zijn sowieso nog wat centen te verdienen met de witte trui.
En wie kan zich erop beroemen 4 keer achter elkaar het jongerenklassement te hebben gewonnen? Waarvan 2 keer in de gele trui?
Pantani en Landis deden het beter in ieder geval beter dan vandaag.quote:Op woensdag 19 juli 2023 19:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hebben ze ook zo'n lijstje "grootste verschillen tussen klassements-1 en -2 in 1 etappe"?Dat lijkt me interessanter.
Die dragen meepedellen in het peloton en een dagje door de Vogezen zullen het verschil ook niet meer maken.quote:Op woensdag 19 juli 2023 18:57 schreef Wienerschnitzels het volgende:
In mijn herinnering pakte Pogacar in 2021 ook 5+ minuten op iedereen in die etappe naar Le Grand-Bornand, maar in de praktijk was het maar 3,5 minuut op de favorietengroep en nog minder op Simon Yatesquote:Op woensdag 19 juli 2023 19:08 schreef Aguero het volgende:
[..]
Pantani en Landis deden het beter in ieder geval beter dan vandaag.
UAE boeit die 20k voor het jongerenklassement echt niets. Maar ik zeg het ook enkel om Remco dwars te zittenquote:Op woensdag 19 juli 2023 18:59 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Ik hoop dat-ie doorgaat. Tenzij hij echt ziek is en het te link wordt voor de gezondheid.
Er zijn sowieso nog wat centen te verdienen met de witte trui.
En wie kan zich erop beroemen 4 keer achter elkaar het jongerenklassement te hebben gewonnen? Waarvan 2 keer in de gele trui?
Toen was het klassement ook Mathieu en Wout op plek 1 en 2 voor de rit toch? Maar toen was Pogi wel op de brommerquote:Op woensdag 19 juli 2023 19:17 schreef hhh38 het volgende:
[..]
In mijn herinnering pakte Pogacar in 2021 ook 5+ minuten op iedereen in die etappe naar Le Grand-Bornand, maar in de praktijk was het maar 3,5 minuut op de favorietengroep en nog minder op Simon Yates
Die had geen problemen met polsen hoor ...quote:Op woensdag 19 juli 2023 19:01 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Koning Leopold was ooit een veelbelovende renner
Gall zou hem ook nog kunnen pakken als ie 7 punten haalt op de laatste klim. Maar die is maar C1 he? Dus alleen nummer 1 pakt daar 10 punten.quote:Op woensdag 19 juli 2023 18:17 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Nee, dubbele punten was enkel Loze vandaag. Vraag is ook wat andere ploegen vinden van Gall in de vlucht
Of AG2r controleert het eerste deelquote:Op woensdag 19 juli 2023 19:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gall zou hem ook nog kunnen pakken als ie 7 punten haalt op de laatste klim. Maar die is maar C1 he? Dus alleen nummer 1 pakt daar 10 punten.
Dan moet ie in de vlucht om kans te maken.
Ballon d'Alsace is maar Cat2, dat zijn 2 punten te weinigquote:Op woensdag 19 juli 2023 19:42 schreef franklop het volgende:
[..]
Of AG2r controleert het eerste deel
Vingegaard met de brommer van gisteren had de rit ook nog gewonnen, de hele klim dan ook ingehouden! Maar de finish zag er wel apart uit jaquote:Op woensdag 19 juli 2023 19:43 schreef franklop het volgende:
Zou Vingegaard op laatste deel naar altiport hebben ingehouden om geloofwaardig over te komen?
Einde tijdperk haar uit de helm?quote:
Even los van dat Ciccone de betere sprinter is lijkt me.quote:Op woensdag 19 juli 2023 19:45 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ballon d'Alsace is maar Cat2, dat zijn 2 punten te weinig
Nee, het echte moeten was er natuurlijk al lang vanaf en hij is natuurlijk ook geinformeerd dat de achterstand op Gall te groot was om de etappe nog te kunnen winnen.quote:Op woensdag 19 juli 2023 19:43 schreef franklop het volgende:
Zou Vingegaard op laatste deel naar altiport hebben ingehouden om geloofwaardig over te komen?
Ach, daar verdwijnt het ideale smoesje weer.quote:
In de Giro niet, in de Tour wel inderdaad.quote:Op woensdag 19 juli 2023 18:23 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Tijdslimiet is echt het meest overschatte onderwerp binnen de sport.
Felix zet hem gewoon op bolletje 80, dan zit Ciccone al om zijn moeder te roepen.quote:Op woensdag 19 juli 2023 19:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Even los van dat Ciccone de betere sprinter is lijkt me.
Oscar Pereiro pakte ooit eens 29:57 in een etappe op nr.2 Kl๖denquote:Op woensdag 19 juli 2023 19:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hebben ze ook zo'n lijstje "grootste verschillen tussen klassements-1 en -2 in 1 etappe"?Dat lijkt me interessanter.
Hoe bedoel je? In de Giro is ie te soepel dus is het terecht dat erover geklaagd wordt?quote:Op woensdag 19 juli 2023 19:57 schreef wimderon het volgende:
[..]
In de Giro niet, in de Tour wel inderdaad.
Iig alle motoren die verslag doen op tv en alleen vertellen wat we net hebben gezien. Daarnaast lijken me fotografen ook in veel te grote aantallen aanwezig.quote:
Die pakte niet eens het geel toen!quote:Op woensdag 19 juli 2023 20:18 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Oscar Pereiro pakte ooit eens 29:57 in een etappe op nr.2 Kl๖den
Het zou je maar een etappe of het klassement kosten. Bizar dit.quote:Op woensdag 19 juli 2023 20:47 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ twitter ]
Lichtelijk geblokkeerd.
Ze hebben wel flink geluk gehad dat het dit keer geen impact heeft gehad op de ritzege of het klassement ja.. wat als Pogacar en Vingegaard nog binnen een paar seconden hadden gestaan en 1 van de 2 was hier zo opgehouden?quote:Op woensdag 19 juli 2023 20:50 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Het zou je maar een etappe of het klassement kosten. Bizar dit.
In de Giro is de tijdslimiet nog weleens relevant aangezien die daar scherper staat. In de Tour, ja, niet.quote:Op woensdag 19 juli 2023 20:22 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? In de Giro is ie te soepel dus is het terecht dat erover geklaagd wordt?
Ik bedoel maar, of Gall die daar de achtervolgers weer ineens bij zich had. ASO/UCI moeten ingrijpen. Wordt echt tijd.quote:Op woensdag 19 juli 2023 20:51 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Ze hebben wel flink geluk gehad dat het dit keer geen impact heeft gehad op de ritzege of het klassement.. wat als Pogacar en Vingegaard nog binnen een paar seconden hadden gestaan en 1 van de 2 was hier zo opgehouden?
Volgens mij is de tijdslimiet in de Giro juist extreem soepel? Of was dat de Vuelta? Er was in ieder geval een grote ronde waar je echt je best moet doen om buiten de tijd binnen te komen, in de Tour valt dat nog wel mee.quote:Op woensdag 19 juli 2023 20:54 schreef wimderon het volgende:
[..]
In de Giro is de tijdslimiet nog weleens relevant aangezien die daar scherper staat. In de Tour, ja, niet.
In de Giro zijn die tijdslimieten toch vrij ruim in bergritten? Regelmatig richting het uur of ruim 50 minuten.quote:Op woensdag 19 juli 2023 20:54 schreef wimderon het volgende:
[..]
In de Giro is de tijdslimiet nog weleens relevant aangezien die daar scherper staat. In de Tour, ja, niet.
quote:Op woensdag 19 juli 2023 21:11 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Volgens mij is de tijdslimiet in de Giro juist extreem soepel? Of was dat de Vuelta? Er was in ieder geval een grote ronde waar je echt je best moet doen om buiten de tijd binnen te komen, in de Tour valt dat nog wel mee.
Ik ben in ieder geval voor scherpe tijdslimieten.
De Giro was altijd scherp naar mijn idee. Maar wellicht is dat recent aangepast of ben ik verkeerd.quote:Op woensdag 19 juli 2023 21:12 schreef Felagund het volgende:
[..]
In de Giro zijn die tijdslimieten toch vrij ruim in bergritten? Regelmatig richting het uur of ruim 50 minuten.
Ik zou dat anders willen stellen: erg jammer dat Vingegaard Pogi niet al op zondag bergop loste.quote:Op woensdag 19 juli 2023 19:22 schreef Dale__Cooper het volgende:
Uiteindelijk maar goed dat we gisteren die tijdrit-demonstratie gezien hebben. Het was echt een ontzettende anti-climax geweest als ze vandaag nog binnen 30 seconden van elkaar stonden.
We mogen inderdaad wel concluderen dat Vingegaard daar ingehouden heeft.quote:Op woensdag 19 juli 2023 22:16 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ik zou dat anders willen stellen: erg jammer dat Vingegaard Pogi niet al op zondag bergop loste.
Yep.quote:Op woensdag 19 juli 2023 21:37 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Beginnen met stoppen met motoren met alleen maar een verslaggever.
Ziek.quote:Op donderdag 20 juli 2023 09:29 schreef DecoAoreste het volgende:
Wat was Geschke eigenlijk aan het doen gisteren? Normaal toch een behoorlijke klimmer, nu als allerlaatste binnen. Gevallen oid?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |