Fulham wil in elk geval niet gaan voetballen.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 11:17 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Stront in de ogen bij Fulham waarschijnlijk.
quote:Op zaterdag 22 juli 2023 11:33 schreef TheVulture het volgende:
Begroting lijkt me al een heel eind gered zo, zeker als we Alvarez ook nog kwijtraken.
Exclusief dus kan nog meer worden.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 11:15 schreef Mestreech1990 het volgende:
Verkoopt Ajax nu serieus Bassey voor 21 miljoen inclusief doorverkooppercentage. Dat is wel echt legendarisch als je hem zag afgelopen seizoen. Verkoop je hem bijna voor even veel geld als Kökcü.
Tot nu toe vind ik deze transferperiode dikke prima.
Hier staat ook een gigantische fout.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 12:08 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Telegraaf artikel heeft al 1 gigantische fout dat de 30% regeling zou inhouden dat je 30% belasting betaald
quote:Op zaterdag 22 juli 2023 12:08 schreef Wienerschnitzels het volgende:
En het lijkt me sterk dat Fulham niet minimaal 10-20% extra betaald aan salarissen
quote:"Volgens de zaakwaarnemer van Bassey is het nog maar de vraag of dat akkoord er überhaupt gaat komen, omdat Bassey niet staat te springen om een overstap naar Engeland te maken", schrijft ESPN. Het Algemeen Dagblad stelt zelfs dat het management van de Nigeriaan 'verbolgen' reageert.
Kleedkamer B incoming, maar ik gok dat Bassey eieren voor z'n geld kiest.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |