Bij engelse clubs onder de middenmoot moeten verdedigers de bal afpakken en ergens heen trappenquote:Op vrijdag 21 juli 2023 16:13 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Wat zien die Engelse clubs toch wat wij niet zien.
Volgende week ook nietquote:[b]Op [url=https://forum.fok.nl/topic/2685867/6/25#p209984676]vrijdag 21
Geen nieuwe aanwinst dus deze week,
Maarrr, is deze vos relaxed?quote:Op vrijdag 21 juli 2023 17:50 schreef freaky40 het volgende:
Breaking: Vos definitief vastgelegd tot 2028 maar liefst.![]()
Geen nieuwe aanwinst dus deze week, maar nog wel dit nieuws. En nu maar weer schnell wochenende feiern Sven.
Uitstekende indruk achter gelaten bij jong en ook bij 1 eind vorig seizoen.quote:
Is deze Vos... at ease?quote:Op vrijdag 21 juli 2023 20:14 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Uitstekende indruk achter gelaten bij jong en ook bij 1 eind vorig seizoen.
Nee... deze vos is niet relaxed en niet at ease, want hij wordt achterna gezeten door een meute bloeddorstige honden en jagers!quote:
Puur als mandekker was het ook wel prima, hij kan alleen niet voetballen.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 16:13 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Wat zien die Engelse clubs toch wat wij niet zien.
Hato en Kaplan kunnen daar wel voldoen lijkt me.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 14:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat zeker maar ik denk niet dat het daarvan afhangt want je moet nu ook weer een lcv halen lijkt me.
Oh leuk dat je het laatste zinnetje heb toegevoegd nadat ik gepost heb.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 10:56 schreef TheVulture het volgende:
Bassey voor 21 miljoen en doorverkooppercentage naar Fulham. Da's prima schadebeperking
Schuimbekkende Feyenoorders en PSV'ers incoming
Misschien gaat ie nog naar AC Milanquote:Op zaterdag 22 juli 2023 11:03 schreef Lt.Bookman het volgende:
Willen ze Owen Winedale er niet ook bij hebben?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |