Dit is een samenwerking tussen 3 partijen, dus logisch dat dit wat langer duurt, maar verder prima hoor als jij denkt dat het altijd zo werkt.quote:Op donderdag 20 juli 2023 23:53 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Nee.
[..]
https://www.volkskrant.nl(...)lling-gaat~b25c91e4/
Inb4 premium artikel bla bla bla. Refresh en meteen stoppen en je ziet dat mijn quote klopt.
Die Menno Geelen heeft dat een keer helemaal uitgelegd bij Pak Schaal. Precies herinner ik me niet, maar het was idd iets van 1,5 - 2 jaar ofzo.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 07:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dit is een samenwerking tussen 3 partijen, dus logisch dat dit wat langer duurt, maar verder prima hoor als jij denkt dat het altijd zo werkt.
Meest armoedige middenveld sinds jaren.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 06:52 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Als ik lees dat Taylor de aangewezen persoon moet zijn om het vuile werk voor Branco op te knappen hou ik mijn hart vast. Hopelijk kan Tahirovic dat wel. Wellicht dan met Vos het middenveld compleet?
Ik heb zelf voor adidas geproduceerd, geen shirts maar wel trainingspakken, toen ging het allemaal wat sneller qua doorloop, al haak je als producent pas in als het ontwerpproces nagenoeg klaar is.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 08:19 schreef manny het volgende:
[..]
Die Menno Geelen heeft dat een keer helemaal uitgelegd bij Pak Schaal. Precies herinner ik me niet, maar het was idd iets van 1,5 - 2 jaar ofzo.
En ja, als er vandaag iets ergs gebeurd en er moet een memorial shirt komen dan zal het sneller kunnen. Maar gewoon voor 1 van de honderden clubs waar adidas de shirts voor doet, kan ik wel geloven dat het zo veel tijd kost van eerste idee naar levering in de winkel.
Hier de quote van een knip en plak site. https://www.ajax1.nl/geel(...)al-besteld-en-klaar/quote:Op vrijdag 21 juli 2023 08:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik heb zelf voor adidas geproduceerd, geen shirts maar wel trainingspakken, toen ging het allemaal wat sneller qua doorloop, al haak je als producent pas in als het ontwerpproces nagenoeg klaar is.
had leuk geweest, maar we worden verregend op een festival morgenquote:Op vrijdag 21 juli 2023 10:51 schreef Simmertje het volgende:
Mensen morgen nog gezellig naar Brussel? Lekker vroeg het treintje pakken.
Dit is gewoon een onwetend zinnetje van een Franse voetbalautist. Klein detail in een verder goed artikel.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 06:52 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Als ik lees dat Taylor de aangewezen persoon moet zijn
Oh was zeker interessant hoor. Ben erg benieuwd, krijg wel een beetje Febo Janssen vibes. Hoe zie jij dat?quote:Op vrijdag 21 juli 2023 11:13 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Dit is gewoon een onwetend zinnetje van een Franse voetbalautist. Klein detail in een verder goed artikel.
Klinkt een beetje als Lasse Schøne, eigenlijk.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 11:35 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Oh was zeker interessant hoor. Ben erg benieuwd, krijg wel een beetje Febo Janssen vibes. Hoe zie jij dat?
En dat kwam min of meer toevallig tot stand, want ook hele goeie trainers hebben af en toe zoiets nodig.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 12:12 schreef Lt.Bookman het volgende:
Schöne en Frenkie als dubbele zes.Wat een tijden.
Alle problemen bij ajax zijn nu opgelost met deze aankoop wat wereldnieuws is bij viquote:Ajax heeft met Abildgaard (16) nieuw toptalent uit Denemarken binnen
14.15,
Vandaag
3 Reacties
Ajax heeft de jeugdopleiding versterkt met Lasse Abildgaard. De zestienjarige Deen komt over van Silkeborg IF, waar hij ondanks zijn jonge leeftijd al in het hoogste jeugdelftal speelde. In Amsterdam komt hij met een driejarig contract bij Ajax Onder-17 terecht. Ajax meldt dat de overgang onder voorbehoud van enkele formaliteiten is.
Aan z'n voornaam gaat het niet liggen.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 14:43 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Alle problemen bij ajax zijn nu opgelost met deze aankoop wat wereldnieuws is bij vi
Prima, gun die man het beste en dat is niet een plek op de bank bij Ajax. Hopelijk kan onze Théoden dan eindelijk een nieuwe verdediger strikken.quote:
Eigenlijk is elke positie achterin ondermaats. Enige lichtpuntje is Hato en die gaat ook door het ijs zakken als er geen versterking komt.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 14:46 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Prima, gun die man het beste en dat is niet een plek op de bank bij Ajax. Hopelijk kan onze Théoden dan eindelijk een nieuwe verdediger strikken.
Hij is ermee bezig toch, denk niet dat het van vertrek Bassey afhangt, die RCV was sowieso nodig geweest.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 14:49 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Eigenlijk is elke positie achterin ondermaats. Enige lichtpuntje is Hato en die gaat ook door het ijs zakken als er geen versterking komt.
Lassequote:Op vrijdag 21 juli 2023 14:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
Aan z'n voornaam gaat het niet liggen.
Financieel wordt het wel een stuk makkelijker als je Bassey kwijt bent voor 20 miljoen.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 14:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij is ermee bezig toch, denk niet dat het van vertrek Bassey afhangt, die RCV was sowieso nodig geweest.
Dat zeker maar ik denk niet dat het daarvan afhangt want je moet nu ook weer een lcv halen lijkt me.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 14:57 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Financieel wordt het wel een stuk makkelijker als je Bassey kwijt bent voor 20 miljoen.
Het is pas 21 juli hè, tijd zat. Het is niet alsof we binnen een maand al een competitiewedstrijd spelen ofzo.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 14:49 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Eigenlijk is elke positie achterin ondermaats. Enige lichtpuntje is Hato en die gaat ook door het ijs zakken als er geen versterking komt.
Misschien wel het feit dat we de afgelopen jaren meerdere verdedigers hebben laten gaan die vervolgens in het buitenland wel slagen (Schuurs, Botman, Kristensen). Ajax speelt voor de verdediger best wel een lastig spelletje.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 16:13 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Wat zien die Engelse clubs toch wat wij niet zien.
Bij engelse clubs onder de middenmoot moeten verdedigers de bal afpakken en ergens heen trappenquote:Op vrijdag 21 juli 2023 16:13 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Volgende week ook nietquote:[b]Op [url=https://forum.fok.nl/topic/2685867/6/25#p209984676]vrijdag 21
Geen nieuwe aanwinst dus deze week,
Maarrr, is deze vos relaxed?quote:Op vrijdag 21 juli 2023 17:50 schreef freaky40 het volgende:
Breaking: Vos definitief vastgelegd tot 2028 maar liefst.![]()
Geen nieuwe aanwinst dus deze week, maar nog wel dit nieuws. En nu maar weer schnell wochenende feiern Sven.
Uitstekende indruk achter gelaten bij jong en ook bij 1 eind vorig seizoen.quote:
Is deze Vos... at ease?quote:Op vrijdag 21 juli 2023 20:14 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Uitstekende indruk achter gelaten bij jong en ook bij 1 eind vorig seizoen.
Nee... deze vos is niet relaxed en niet at ease, want hij wordt achterna gezeten door een meute bloeddorstige honden en jagers!quote:
Puur als mandekker was het ook wel prima, hij kan alleen niet voetballen.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 16:13 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Hato en Kaplan kunnen daar wel voldoen lijkt me.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 14:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat zeker maar ik denk niet dat het daarvan afhangt want je moet nu ook weer een lcv halen lijkt me.
Oh leuk dat je het laatste zinnetje heb toegevoegd nadat ik gepost heb.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 10:56 schreef TheVulture het volgende:
Bassey voor 21 miljoen en doorverkooppercentage naar Fulham. Da's prima schadebeperking
Schuimbekkende Feyenoorders en PSV'ers incoming
Misschien gaat ie nog naar AC Milanquote:Op zaterdag 22 juli 2023 11:03 schreef Lt.Bookman het volgende:
Willen ze Owen Winedale er niet ook bij hebben?
Fulham wil in elk geval niet gaan voetballen.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 11:17 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Stront in de ogen bij Fulham waarschijnlijk.
quote:Op zaterdag 22 juli 2023 11:33 schreef TheVulture het volgende:
Begroting lijkt me al een heel eind gered zo, zeker als we Alvarez ook nog kwijtraken.
Exclusief dus kan nog meer worden.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 11:15 schreef Mestreech1990 het volgende:
Verkoopt Ajax nu serieus Bassey voor 21 miljoen inclusief doorverkooppercentage. Dat is wel echt legendarisch als je hem zag afgelopen seizoen. Verkoop je hem bijna voor even veel geld als Kökcü.
Tot nu toe vind ik deze transferperiode dikke prima.
Hier staat ook een gigantische fout.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 12:08 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Telegraaf artikel heeft al 1 gigantische fout dat de 30% regeling zou inhouden dat je 30% belasting betaald
quote:Op zaterdag 22 juli 2023 12:08 schreef Wienerschnitzels het volgende:
En het lijkt me sterk dat Fulham niet minimaal 10-20% extra betaald aan salarissen
quote:"Volgens de zaakwaarnemer van Bassey is het nog maar de vraag of dat akkoord er überhaupt gaat komen, omdat Bassey niet staat te springen om een overstap naar Engeland te maken", schrijft ESPN. Het Algemeen Dagblad stelt zelfs dat het management van de Nigeriaan 'verbolgen' reageert.
Kleedkamer B incoming, maar ik gok dat Bassey eieren voor z'n geld kiest.quote:
Per i lurkers italiani: Owen Wijndal è il nuovo Rijkaard!quote:Op zaterdag 22 juli 2023 11:09 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Misschien gaat ie nog naar AC Milan
Lui è il nuovo Dijks!quote:Op zaterdag 22 juli 2023 13:01 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Per i lurkers italiani: Owen Wijndal è il nuovo Rijkaard!
De beste transfer in 30 jaar.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 12:58 schreef KingRoland het volgende:
21 miljoen plus doorverkoop geloof ik geen ene reet van. Anders is dit wel de beste transfer dit seizoen.
En @:klaasweetalles @:psvcl die erover gaan janken
Ook een klassieker. Mooi rijtje eigenlijk, de over hun top Ajacieden naar Feijenoord......Rep, Ling, Tahamata, Cruijff, Witschge, Haan etc. Geweldige voetballers. Op hun slechtst nog de besten bij Feijenoord.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 13:10 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Charisteas naar Feyenoord was de mooiste avond op VBL ooit.
Als de resultaten goed zijn en het voetbal ook nog eens goed dan maakt het me weinig uit wat een trainer tegen het journaille zegt.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 13:28 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Steijn wel echt een verademing voor de camera in vergelijking met z'n voorgangers.
Het moeilijkste voetbal ter wereld zelfs…quote:Op vrijdag 21 juli 2023 16:31 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Misschien wel het feit dat we de afgelopen jaren meerdere verdedigers hebben laten gaan die vervolgens in het buitenland wel slagen (Schuurs, Botman, Kristensen). Ajax speelt voor de verdediger best wel een lastig spelletje.
Nog steeds kapot.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 14:34 schreef marcb1974 het volgende:
Kan die Kaplan al spelen? Of nog steeds kapot?
Verdediging is echt ronduit matig. Hato is de enige die een beetje kan voetballen.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 14:29 schreef wimderon het volgende:
Aertssen is een kloon van Kik Pierie.
Haal alsjeblieft twee CV's.
Dat zou niet erg zijn als ze dan maar goed verdedigen (quote:Op zaterdag 22 juli 2023 14:36 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Verdediging is echt ronduit matig. Hato is de enige die een beetje kan voetballen.
Nee. Die doen het huilen vooral in dit topicquote:Op zaterdag 22 juli 2023 12:59 schreef KingRoland het volgende:
En iedereen in het feyenoordtopic ook. Gaat lachen worden dan
Gelukkig is het pas 22 juli en hebben we nog tijd zat om transfers te doen en in te passen in het systeemquote:Op zaterdag 22 juli 2023 14:43 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dat zou niet erg zijn als ze dan maar goed verdedigen (), maar dan moeten de twee zessen wel allebei de bal willen hebben (geen Taylor dus).
Maar backs die wat met een bal kunnen zou wel handig zijn ja.
Minder crimineel dan John de Wolf en Jantje Mulder samen in de verdediging.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 14:41 schreef Mani89 het volgende:
Een middenveld met Taylor en Klaassen. Dat is gewoon crimineel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |