Maar de Krim is sinds het referendum toch Russisch grondgebied? Ik dacht dat de gevechten zelf alleen in Oekraïne waren, maar dat Rusland zelf nog wel prima te doen was.quote:
Dankjewel, ik ga het plan zeker doorzetten. Ben je er zelf recent geweest?quote:Op dinsdag 18 juli 2023 12:49 schreef bijdehand het volgende:
Gewoon gaan. De weg ernaartoe verandert soms dus steek daar niet veel moeite in.
Hij doet hard z'n best maar het komt er nog niet helemaal uit.quote:
Niet recent, maar ik zal er ongetwijfeld weer eens komen als de genocideplegers weer zijn verdreven. Tot die tijd is het me echt een brug te ver.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 12:51 schreef damsco het volgende:
[..]
Dankjewel, ik ga het plan zeker doorzetten. Ben je er zelf recent geweest?
Deze opmerking is toch niet xenofobisch bedoelt mag ik hopen? Dat zou namelijk niks voor een linksch geaard persoon zijn.quote:
Mischien kan hij meeliften met die Brabantse frietboeren naar de Oekraïne, fiets achterin en het laatst stukje fietsen.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 23:55 schreef Halcon het volgende:
Ik zou gewoon gaan. Keer wat anders dan Friet van Piet en naast tante Sjaan aan de costa liggen.
Waarom zo moeilijk doen? 2 uurtjes vanaf Utrecht. Wel tussentijds in en uitchecken.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 14:40 schreef damsco het volgende:
Zojuist gebeld. Reizen naar Rusland kan, ook met vliegtuig. Maar blijkbaar kan dit enkel via Istanbul of Belgrado. Vanuit daar door naar St Petersburg. Vervolgens is een binnenlandse vlucht mogelijk richting de Krim, maar over en hoe en wat precies konden ze me niet meer vertellen. Ik ga dit nog even verder uitzoeken.
Ga er zeker deze zomer naar toequote:Op woensdag 19 juli 2023 13:30 schreef Droopie het volgende:
[ twitter ]
Ik zeg gewoon doen, toerisme laat het afweten.
Maar dit is toch gewoon geweldig.
Hmm vreemd dat ze me dit niet vertelde. Vraag me ook af of je zomaar door een oorlogsgebied kan reizen…quote:Op woensdag 19 juli 2023 09:42 schreef stavromulabeta het volgende:
[..]
Waarom zo moeilijk doen? 2 uurtjes vanaf Utrecht. Wel tussentijds in en uitchecken.
https://9292.nl/reisadvies/station-utrecht-centraal/de-krim/vertrek/2023-07-19T0949?extraInterchangeTime=0&flexStop=True&flexAddress=False
Als je een budgetreiziger bent en de tijd hebt, kun je ook naar Helsinki vliegen en vanaf daar de bus nemen. Wellicht dat het ook via Georgië ofzo kan. Je moet wel aan denken om genoeg contant geld mee te nemen enzo.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 14:40 schreef damsco het volgende:
Zojuist gebeld. Reizen naar Rusland kan, ook met vliegtuig. Maar blijkbaar kan dit enkel via Istanbul of Belgrado. Vanuit daar door naar St Petersburg. Vervolgens is een binnenlandse vlucht mogelijk richting de Krim, maar over en hoe en wat precies konden ze me niet meer vertellen. Ik ga dit nog even verder uitzoeken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |