quote:Op dinsdag 18 juli 2023 10:11 schreef danaqui het volgende:
Babs" je mag niet met KW praten" ik denk KimW , Tiano geeft nog even bevelen uit wat Zoë wel en niet mag doen buiten
Trieste mensen zijn het tochquote:Op dinsdag 18 juli 2023 10:11 schreef danaqui het volgende:
Babs" je mag niet met KW praten" ik denk KimW , Tiano geeft nog even bevelen uit wat Zoë wel en niet mag doen buiten
Vooral Rupiquote:Op dinsdag 18 juli 2023 10:11 schreef Varen het volgende:
Naar mijn idee, om Wendy op de kast te krijgen
[..]
Die zijn ook vals hoor!
En net heeft ze ongeveer 2 uur besteed aan het plamuren en asfalteren van haar gezichtquote:Op dinsdag 18 juli 2023 10:13 schreef xsaskiax het volgende:
Dat wordt straks 1 groot tranendal, Zoë loopt nu al te verkondigen dat ze niet mag huiluhhhh...
quote:Op dinsdag 18 juli 2023 10:15 schreef tonja het volgende:
[..]
En net heeft ze ongeveer 2 uur besteed aan het plamuren en asfalteren van haar gezicht![]()
Janken kreng!!
jaja vanuit haar tenen graag!! een en al bruin druipend van haar gezicht..... en dan geen tijd meer hebben om een nieuwe plamuurlaag aan te brengenquote:Op dinsdag 18 juli 2023 10:15 schreef tonja het volgende:
[..]
En net heeft ze ongeveer 2 uur besteed aan het plamuren en asfalteren van haar gezicht![]()
Janken kreng!!
Ja dat valt wel op. Onder de nek een stuk dunner.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 10:15 schreef pingu66 het volgende:
Zoë is wel mega veel afgevallen en dat zonder te sporten.
Wendy is nooit zo geliefd geweest door velen. Het was een heel klein groepje die echt goed met haar konden..quote:Op dinsdag 18 juli 2023 10:17 schreef Verida het volgende:
Wendy is echt zo geliefd niet in de loods.
Ze kookt en doet dingen, knipt van iedereen het haar , die geknipt wil worden, of geverfd, maar echt ergens bijhoren doet ze niet meer, sinds Babbel haar heeft gedumpt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |