Is dat die korfballer?quote:Op dinsdag 18 juli 2023 13:41 schreef Koffieplanter het volgende:
Luka Doncic staat op de weg gekalkt, kenners.
Staat verrassend scherp deze zomer las ikquote:Op dinsdag 18 juli 2023 13:41 schreef Koffieplanter het volgende:
Luka Doncic staat op de weg gekalkt, kenners.
HLN is niet de enige, die 'blundert'.quote:13:25
DMS blundert erop los
Meteen slapstick bij het Nederlandse Team DSM: terwijl Sam Welsford en Alex Edmondson zich maar net op tijd zich aanmelden voor de start en in zeven haasten op hun fiets springen, komen ploegmaats John Degenkolb en Nils Eekhoff al in de eerste bocht ten val. Deze tijdrit is duidelijk geen prioriteit voor DSM. Ook Alexis Renard van Cofidis smakt meteen tegen de grond.
Een fietswissel ziet er niet zo onlogisch uit als je de klim ziet.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 13:44 schreef Koffieplanter het volgende:
De klim lijkt wel een heel stuk zwaarder dan het profiel doet vermoeden.
Dutch Mines State?quote:Op dinsdag 18 juli 2023 13:47 schreef Idisrom het volgende:
[..]
HLN is niet de enige, die 'blundert'.
Verliest wel tijd op de klim.quote:
Dit wordt alweer een glorieus jaar.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 13:45 schreef Aguero het volgende:
[..]
Staat verrassend scherp deze zomer las ik
Eerder bij Ruud Krol.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 13:52 schreef alpeko het volgende:
Frans Maassen heeft Engels bij Rutte geleerd?
Een half uurtje voluit gaan is ook een rustdag.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 11:50 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Ik denk dat hij hier een halve rustdag van maakt, maar we gaan het zien
ik herinner me een gouden quote van Henk Lubberding over die valpartijen toen tegen Tom van t Hek die niet snapte waarom twee complete teams vielenquote:Op dinsdag 18 juli 2023 13:34 schreef Aguero het volgende:
[..]
Is dat die TTT waar iedereen viel? Ik kan me vooral Bouygues herinneren.
kortom , zowel bij bouygues als Skil schatte de eerste renner in de trein de bocht verkeerd in en viel. de volgende was blind achter hem aan aan het rijden, viel ook en zo ging die hele sliert onderuitquote:ik weet dat jij veel weet Tom. maar weet je ook dat als je ergens naar kijkt je daar ook heen gaat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |