quote:
Dan hoeft Geertje de nationale omroep ook niet meer af te schaffen.quote:Op maandag 3 juni 2024 15:46 schreef ikweethetookniet het volgende:
Fransie![]()
Meer heb ik niet nodig om de tv stuk te gooien
Welke linkse kranten ?quote:Op maandag 3 juni 2024 22:24 schreef wilders_baas het volgende:
Boehoe linkse kranten worden duurder.
De Volkskrant tendeerde ooit naar links. Was nooit zo links als de Telegraaf rechts was en is. Het NRC is links nog rechts. Verder een saaie kutkrant. En Trouw.....'Letter & Geest was een deel van de krant dat stelling nam tegen cultuurrelativisme, multiculturalisme en politieke islam.' Ga eens verder. Ben benieuwd met welke voorbeelden je nog gaat komen.quote:Op woensdag 5 juni 2024 12:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Trouw, Volkskrant, NRC, moet ik verder gaan?
Ja als je ze allemaal niet leest houdt het op he. De volkskrant en NRC niet links hahahaha.quote:Op woensdag 5 juni 2024 12:50 schreef tong80 het volgende:
[..]
De Volkskrant tendeerde ooit naar links. Was nooit zo links als de Telegraaf rechts was en is. Het NRC is links nog rechts. Verder een saaie kutkrant. En Trouw.....'Letter & Geest was een deel van de krant dat stelling nam tegen cultuurrelativisme, multiculturalisme en politieke islam.' Ga eens verder. Ben benieuwd met welke voorbeelden je nog gaat komen.
Wat lees ik allemaal nietquote:Op woensdag 5 juni 2024 14:31 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja als je ze allemaal niet leest houdt het op he. De volkskrant en NRC niet links hahahaha.
Ja precies, je hebt dus meningen over kranten die je niet leest. Dan stopt het al. Ik FOK! overigens nooit onder werktijd.quote:Op woensdag 5 juni 2024 14:38 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat lees ik allemaal nietKijk eens in het NWS-forum van FOK! Ik "lees" iedere dag het AD en Telegraaf. Ik ga eerdaags een abonnement nemen op online AD. Er zijn tegenwoordig te veel artikelen die ik niet kan lezen omdat het premium is. Het NRC lees ik niet, daar heb ik teletekst voor. Volkskrant lees ik, maar daar mag je niet van copyeren. Dat heeft FOK!/Danny al eens 500 euro gekost omdat ik dat niet wist. Verder lees ik qua krant iedere dag het Brabants Dagblad. Ik kan je aanraden om werkloos te worden of het UWV te gaan frequenteren. Ideaal om bij te blijven. En hoef je niet onder de baas zijn tijd te FOK!en.
Nogmaals, welke kranten lees ik nietquote:Op woensdag 5 juni 2024 14:39 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja precies, je hebt dus meningen over kranten die je niet leest. Dan stopt het al. Ik FOK! overigens nooit onder werktijd.
Vertel. Zong-ie ?quote:
Sinds het Songfestival is Aran Bade teveel in zichzelf gaan geloven.quote:Op donderdag 13 juni 2024 23:14 schreef TheVulture het volgende:
Sterk van Korver om Aran Bade zo te fileren, die was gisterochtend zo onprofessioneel en niet bezig met onpartijdige journalistiek. Dat mag echt benoemd worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |