Die verdient wat meer weken in het jaar, ipv slechts als aanvulling op Beau en Humberto (cq. derde wiel aan de wagen).quote:Op woensdag 18 september 2024 22:59 schreef TheVulture het volgende:
Complimenten voor de ontwikkeling die Renze doormaakt als interviewer, die is echt zo gegroeid
Humberto moeten ze dumpen, hopelijk gaan ze het ook zien in de kijkcijfersquote:Op woensdag 2 oktober 2024 11:10 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Die verdient wat meer weken in het jaar, ipv slechts als aanvulling op Beau en Humberto (cq. derde wiel aan de wagen).
Die was echt walgelijk dik. En dan zeuren dat er te weinig plek was tussen de hekjes. (lol)quote:Op zondag 27 oktober 2024 23:16 schreef Martinello het volgende:
Viesdikke fotograaf leeft waarschijnlijk op een Big Mac-dieet.
Zijn vrouw en Dionne deden het alquote:Op woensdag 2 oktober 2024 19:21 schreef Dazalbest1 het volgende:
Humberto moeten ze dumpen, hopelijk gaan ze het ook zien in de kijkcijfers
Dat mens is zo dom.quote:Op donderdag 12 december 2024 00:37 schreef svann het volgende:
Mona Keijzer over haar geweldige woningbouwplannen: er moet wel geld bij van de gemeentes.
Werden de gemeentes volgend jaar niet opnieuw gekort?
Waaraan ?quote:Op dinsdag 28 januari 2025 22:49 schreef xzaz het volgende:
Ik weet nog dat de sgp zei dat we hier niet aan moesten beginnen
Duidelijk. Maar die leven in de jaren 50......, Dan ben ik nog voorzichtig.quote:
Zo dom waren ze niet in de jaren 50quote:Op woensdag 29 januari 2025 15:17 schreef tong80 het volgende:
[..]
Duidelijk. Maar die leven in de jaren 50......, Dan ben ik nog voorzichtig.
Komt geen zinnig woord uit die trutquote:Op zondag 2 maart 2025 22:09 schreef ESF1Gamer het volgende:
Yesogluz of hoe je ook spelt, wordt klem gezet met we hebben de Amerikanen nodig gezwam.
Zegt imho ook meer over de andere programma's dan over Renze. Ik vind het meestal niet echt boeiend. Die "vaste-gasten-caroussel" begint ook behoorlijk te vervelen (3x in de week Twan Huys, Angela de Jong, die Gijs met z'n stomme cijfertjes, Tina Nijkamp, Jan Slagter). Die Gijs is nog in dienst bij RTL, dus die moet wel, maar die anderen zijn imho ook nog eens enorm ijdel dat ze daar zo vaak aanschuiven zonder dat ze echt iets te melden hebben.quote:Op donderdag 29 mei 2025 00:53 schreef Firuze60 het volgende:
Het enige praatprogramma dat op dit moment nog te pruimen is.
Kan nog herinneren dat hij enkel een roos in zijn nek had.quote:
Hij heeft helemaal gelijk en walgelijk dat een Yesilgoz en Van der Plas zo uit de hoek komenquote:Op zondag 29 juni 2025 22:18 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Kan nog herinneren dat hij enkel een roos in zijn nek had.
Verder een goed verhaal hoor al komt hij bijzonder slecht uit zijn woorden.
En het wandelende gezwel Wierd Duk uiteraard.quote:Op zondag 29 juni 2025 22:21 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hij heeft helemaal gelijk en walgelijk dat een Yesilgoz en Van der Plas zo uit de hoek komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |