De Volkskrant tendeerde ooit naar links. Was nooit zo links als de Telegraaf rechts was en is. Het NRC is links nog rechts. Verder een saaie kutkrant. En Trouw.....'Letter & Geest was een deel van de krant dat stelling nam tegen cultuurrelativisme, multiculturalisme en politieke islam.' Ga eens verder. Ben benieuwd met welke voorbeelden je nog gaat komen.quote:Op woensdag 5 juni 2024 12:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Trouw, Volkskrant, NRC, moet ik verder gaan?
Ja als je ze allemaal niet leest houdt het op he. De volkskrant en NRC niet links hahahaha.quote:Op woensdag 5 juni 2024 12:50 schreef tong80 het volgende:
[..]
De Volkskrant tendeerde ooit naar links. Was nooit zo links als de Telegraaf rechts was en is. Het NRC is links nog rechts. Verder een saaie kutkrant. En Trouw.....'Letter & Geest was een deel van de krant dat stelling nam tegen cultuurrelativisme, multiculturalisme en politieke islam.' Ga eens verder. Ben benieuwd met welke voorbeelden je nog gaat komen.
Wat lees ik allemaal nietquote:Op woensdag 5 juni 2024 14:31 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja als je ze allemaal niet leest houdt het op he. De volkskrant en NRC niet links hahahaha.
Ja precies, je hebt dus meningen over kranten die je niet leest. Dan stopt het al. Ik FOK! overigens nooit onder werktijd.quote:Op woensdag 5 juni 2024 14:38 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat lees ik allemaal nietKijk eens in het NWS-forum van FOK! Ik "lees" iedere dag het AD en Telegraaf. Ik ga eerdaags een abonnement nemen op online AD. Er zijn tegenwoordig te veel artikelen die ik niet kan lezen omdat het premium is. Het NRC lees ik niet, daar heb ik teletekst voor. Volkskrant lees ik, maar daar mag je niet van copyeren. Dat heeft FOK!/Danny al eens 500 euro gekost omdat ik dat niet wist. Verder lees ik qua krant iedere dag het Brabants Dagblad. Ik kan je aanraden om werkloos te worden of het UWV te gaan frequenteren. Ideaal om bij te blijven. En hoef je niet onder de baas zijn tijd te FOK!en.
Nogmaals, welke kranten lees ik nietquote:Op woensdag 5 juni 2024 14:39 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja precies, je hebt dus meningen over kranten die je niet leest. Dan stopt het al. Ik FOK! overigens nooit onder werktijd.
Vertel. Zong-ie ?quote:
Sinds het Songfestival is Aran Bade teveel in zichzelf gaan geloven.quote:Op donderdag 13 juni 2024 23:14 schreef TheVulture het volgende:
Sterk van Korver om Aran Bade zo te fileren, die was gisterochtend zo onprofessioneel en niet bezig met onpartijdige journalistiek. Dat mag echt benoemd worden.
Ter aanvulling, dat ging over dit bericht:quote:Op vrijdag 14 juni 2024 23:10 schreef Lienekien het volgende:
Ha, die opmerking over dat kussen van Swier had hij anders bedoeld (algemener, over bluawtjes lopen) en vindt hij achteraf een onhandige opmerking.
Daar had Swier het in zijn pleidooi inderdaad ook over:quote:Op vrijdag 14 juni 2024 23:20 schreef Lienekien het volgende:
Wat betreft de aanranding van Jill zegt Swier dat er geen dwang was, Saskia trekt dat in twijfel.
Met de wetswijziging die 1 juli ingaat, hoeft die dwang niet meer worden aangetoond.
Dat stuk over die slaapkamer is matig.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 23:25 schreef Claudia_x het volgende:
Renze is niet echt goed geïnformeerd door z'n redactie, vind ik.
Ik maakte hier uit op dat je ook live ging kijken.quote:
Het zorgt er meteen voor dat hij de rol van strenge bevrager kwijt is.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 23:28 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dat stuk over die slaapkamer is matig.
Belachelijk.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 22:59 schreef Claudia_x het volgende:
Ze zenden nu Ruth Jager uit die het over de advocaat van Taghi heeft. Verbaasde blikken bij de verdediging.
(Ik doe 't verslagje even voor m'n vrinden uit NWS. Het topic aldaar is gesloten.)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |