Ik heb niet echt mooi witte tanden. Niet dat ze supergeel zijn ofzo maar dus niet mooi wit. Ik poets de laatste tijd wel steeds 2x per dag maar ik kan nou niet echt zeggen dat ik het resultaat zie.
Wat is hieraan te doen? Ik wil graag weer een mooie witte kleur. Is een bepaalde tandpasta aan te raden? Kan een tandarts hier iets aan doen? Wie weet hier meer over? Ik wil dit het liefst bereiken door tandpasta oid. maar weet niet of dit mogelijk is. Met m'n huidige tandpasta kan ik nou niet echt zeggen dat ik verschil zie.
Wie weet meer?
Alvast bedankt.
PS. Weet iemand nog URL's met meer info?
[Dit bericht is gewijzigd door Ultra100 op 17-12-2000 23:57]
* Rosa Evita heeft spierwitte tanden en kraakt er met gemak een hazelnootje mee open...
ff serieus , er bestaat echt een behandeling om tanden te bleeken mbv waterperoxide (of iets dergelijks ?)
Van af en toe poetsen met Beverly Hills of Rembrandt worden je tanden wel witter.
Lekker goedkoop en je tanden worden er erg schoon van (ook nog eens goed tegen een slechte adem, want; bacteriedodend)
De methode bestaat er inderdaad in (zoals op tv, duh ...) om met een plastic bit in te slapen, waarin ene rozige gel wordt gespoten.
's morgens tanden poetsen, en tadaa! witte tandjes ..
Deze "kuur" is wel niet echt van de goedkoopste .. ik betaalde ongeveen 4000;- bef (ongeveer 200 gulden, maar het was elke frank waard (en het geeft je ook terug een reden om des te driftig je tanden te gaan poetsen)
Waar zijn die tandpasta's Beverly Hills, Rembrandt en Pearl Drops te koop?
quote:Zout tussen je tandpasta mengen?? Werkt dat echt?? Waarom doen ze dan geen zout in tandpasta??
Op 20 december 2000 15:18 schreef Tinkepink@work het volgende:
Aan de natuurlijke kleur van je tanden kun je weing (niets) doen, maar heb je last van aanslag ofzo, dan moet je het eens proberen met zout!Lekker goedkoop en je tanden worden er erg schoon van (ook nog eens goed tegen een slechte adem, want; bacteriedodend)
quote:Ze mengen er toch al kalk door om te schuren?
Op 30 december 2000 19:57 schreef VipFok het volgende:
Zout tussen je tandpasta mengen?? Werkt dat echt?? Waarom doen ze dan geen zout in tandpasta??
quote:Gele tanden zijn sterker, als dat gele tenminste komt door de fluoride.
Op 18 december 2000 13:05 schreef Rosa Evita het volgende:
Heb ook wel eens gehoord dat witte tanden zwakker zouden zijn dan de ietwat gele.
Kulverhaal volgens mij..
Heb ik teveel zout gebruikt??
quote:Weet het niet zeker, maar volgens mij zit er door Paradontax ook zout.(gebruik het al een tijdje, heb nu ff geen zin om te gaan kijken)
Op 30 december 2000 19:57 schreef VipFok het volgende:
Zout tussen je tandpasta mengen?? Werkt dat echt?? Waarom doen ze dan geen zout in tandpasta??
Zit in iig een zoute smaak aan.
Er zijn meer tandpasta's met een zoute smaak i.p.v menthol.(mineraalzouttandpasta's e.d.)
Voor de serieuze tipgevers: thanks.
Iemand verder nog ideeën?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |