Bij Wade heb je altijd nog zijn vrouw in het publiek.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 21:26 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ja true, net zoals Wade toen hij nr 5 op de wereldranglijst stond. Hij werd toch gepasseerd. Bij Wade heeft het wel te maken met zijn antidepressiva. Dosis was volgens mij erg hoog op dat moment, waardoor hij zijn tegenstanders nauwelijks een hand gaf bij winst of verlies. Tja, dat kan natuurlijk niet. Gaat nu wel stuk beter.
Als jij een professionele sport zou uitoefenen waarbij iedere partij om duizenden ponden zou gaan, zou jij dan spelen om te winnen?quote:Op dinsdag 18 juli 2023 21:08 schreef LordVoldermort het volgende:
Hij speelt om te winnen......![]()
![]()
![]()
Wat haat ik deze man met heel mijn hart.
quote:Op dinsdag 18 juli 2023 18:35 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Wie was ook al weer die gast waar dat kunstgebit er uit flikkerde?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet met je toetsenbord gooien nu!quote:Op dinsdag 18 juli 2023 21:38 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Je ziet gewoon dat Aspinall zichzelf op moet blijven peppen tegen de saaiheid van Noppert.
Ja Noppert gooit ook zeer slecht. Mag blij zijn dat hij nog zo dichtbij zit.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 21:41 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Noppert wordt vernederd in zijn eigen leg.
Aspinall is niet goed tegen saaie spelers en op zijn best tegen energieke spelers.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 21:38 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Je ziet gewoon dat Aspinall zichzelf op moet blijven peppen tegen de saaiheid van Noppert.
Aspinall die de UK open won was een genot om te zienquote:Op dinsdag 18 juli 2023 21:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Aspinall is niet goed tegen saaie spelers en op zijn best tegen energieke spelers.
Terwijl dat de slechtste majorfinale ooit was (lol)quote:Op dinsdag 18 juli 2023 21:51 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Aspinall die de UK open won was een genot om te zien
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |