Dit is echt goed, Garyquote:Op dinsdag 18 juli 2023 20:53 schreef Scorpion_17 het volgende:
Val net binnen, maar the Gurnor staat lekker te speren dit jaar
Het is degelijk, maar toch niet eyecatching tot voor deze Matchplay.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 20:53 schreef Scorpion_17 het volgende:
Val net binnen, maar the Gurnor staat lekker te speren dit jaar
Het was echt een goede partij.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 21:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Zo ik ben net klaar, maar Gurney heeft er blijkbaar een spoedsessie van gemaakt
Ze moeten echt hetzelfde gaan doen als bij tennis voor wat meer afwisseling.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 21:02 schreef Scorpion_17 het volgende:
Voor mijn gevoel staan Noppert en Aspinall elke 2 weken wel tegenover elkaar. Al 3 of 4 keer op de Eurotour iig
Die Aspinall - Noppert-situatie is dit jaar meer toeval. Want in vergelijking met eerdere jaren zit er best veel afwisseling bij vind ik.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 21:03 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Ze moeten echt hetzelfde gaan doen als bij tennis voor wat meer afwisseling.
Ah ja, je hebt ook altijd spelers die voor de gezelligheid spelenquote:Op dinsdag 18 juli 2023 21:08 schreef LordVoldermort het volgende:
Hij speelt om te winnen......![]()
![]()
![]()
Wat haat ik deze man met heel mijn hart.
Ik kijk het minder dan vroeger, maar weet nog wel dat het mij toen irriteerde. Elke x dezelfde matchesquote:Op dinsdag 18 juli 2023 21:08 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Die Aspinall - Noppert-situatie is dit jaar meer toeval. Want in vergelijking met eerdere jaren zit er best veel afwisseling bij vind ik.
Wie eigenlijk? Noppert?quote:Op dinsdag 18 juli 2023 21:08 schreef LordVoldermort het volgende:
Hij speelt om te winnen......![]()
![]()
![]()
Wat haat ik deze man met heel mijn hart.
Ja tis dat Noppert niet meedoet aan de PL anders was t helemaal veel geweest. Die PL moet sowieso op de schop.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 21:09 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Ik kijk het minder dan vroeger, maar weet nog wel dat het mij toen irriteerde. Elke x dezelfde matchesZeker 2 tegen 3 bijvoorbeeld.
Nee nee, deze keer niet. Hij maakte een grapje met Aspinall omdat hij zijn flesje niet zo makkelijk open kreeg. Vond ik mooi om te zienquote:Op dinsdag 18 juli 2023 21:18 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Als Aspinall nou ná Noppert had opgekomen, zou de sfeer er nu al beter inzitten. Noppert zuigt de levensvreugde uit ons.
Een vd redenen waarom ie uit de PL werd gehouden imo. Er gaat zo weinig van uit.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 21:18 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Als Aspinall nou ná Noppert had opgekomen, zou de sfeer er nu al beter inzitten. Noppert zuigt de levensvreugde uit ons.
Ik hoor t al. Die moet je echt op je verjaardag hebben.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 21:19 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Nee nee, deze keer niet. Hij maakte een grapje met Aspinall omdat hij zijn flesje niet zo makkelijk open kreeg. Vond ik mooi om te zien
Ja true, net zoals Wade toen hij nr 5 op de wereldranglijst stond. Hij werd toch gepasseerd. Bij Wade heeft het wel te maken met zijn antidepressiva. Dosis was volgens mij erg hoog op dat moment, waardoor hij zijn tegenstanders nauwelijks een hand gaf bij winst of verlies. Tja, dat kan natuurlijk niet. Gaat nu wel stuk beter.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 21:20 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Een vd redenen waarom ie uit de PL werd gehouden imo. Er gaat zo weinig van uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |