Van den Bergh zou een horrorscenario zijnquote:Op dinsdag 18 juli 2023 23:00 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Na Wright is Van den Bergh de beste Matchplayer die nog in het toernooi zit.
Wright wil ik morgen nog even afwachten.
en nu weer een 13-darterquote:Op dinsdag 18 juli 2023 23:08 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Laatste vier legs pakt Price in.
11, 18, 14, 17. Schiet alle kanten op.
Is dit dezelfde maat als van de KNVB beker finale in Amsterdamquote:Op dinsdag 18 juli 2023 23:23 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Cullen v Gurney is wel een horrorkwartfinale. Blij dat ik dan met een maat ga zuipen.
Dit denk ik niet.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 23:23 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Nu gaat Dobey Smith eruit knikkeren.
Ja, zeker. Hopelijk wordt Tjacka niet boos.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 23:23 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Is dit dezelfde maat als van de KNVB beker finale in Amsterdam
Sowieso gooit Smith niet bijzonder dit jaar.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 23:24 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Smith was bizar matig tegen Beaton. Die moet 15 punten beter gaan gooien, vandaag.
Ook Smith was natuurlijk geïmponeerd door de Bronzed Adonis.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 23:24 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Smith was bizar matig tegen Beaton. Die moet 15 punten beter gaan gooien, vandaag.
Kan ik me wel voorstellen na afgelopen jaar.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 23:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Sowieso gooit Smith niet bijzonder dit jaar.
Mijn droom is om the Bronzed Adonis tegen te komen op Tenerife.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 23:26 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ook Smith was natuurlijk geïmponeerd door de Bronzed Adonis.
En wat zou je dan doen?quote:Op dinsdag 18 juli 2023 23:27 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Mijn droom is om the Bronzed Adonis tegen te komen op Tenerife.
Laat ik het zo zeggen dat ik dan niet kan instaan voor mijn tijdelijk verhoogde libido op dat momentquote:
quote:Op dinsdag 18 juli 2023 23:29 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen dat ik dan niet kan instaan voor mijn tijdelijk verhoogde libido op dat moment
quote:Op dinsdag 18 juli 2023 23:35 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Onmenselijke tijdstippen voor Junior en Kasper Smith.
Hij gooit in 1,5 leg nu al 100 keer beter dan tegen Beaton.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 23:36 schreef Scorpion_17 het volgende:
T zou me niks verbazen als Smith er hier uit gaat. Enige reden dat ie ronde 1 overleefde was dat ie tegen Beaton had geloot. Nieuwe materiaal lijkt nog niet helemaal te vallen
lekker de schoolrapporten van je kinderen integraal online gooien.quote:
Stukje zelfpijperijquote:Op dinsdag 18 juli 2023 23:40 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
lekker de schoolrapporten van je kinderen integraal online gooien.
als t loopt is t ook wel een genot om naar te kijkenquote:Op dinsdag 18 juli 2023 23:38 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Hij gooit in 1,5 leg nu al 100 keer beter dan tegen Beaton.
Er zit toch ergens een stukje genie in hem.quote:
Toch een beetje weinigzeggende speler.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 23:42 schreef Bezsen het volgende:
Ik vind Dobey altijd wel sympathiek, maar een irritante darter om naar te kijken.
Vooral een aparte darter. Steeds heb je fases dat je denkt: nou, nu gaat hij doorbreken! Dan valt hij stil, en is het 'even weg'. Vicieuze cirkel. Die hij vandaag wel in theorie zou kunnen doorbreken met een kwartfinale WK en Matchplay achtereen.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 23:42 schreef Bezsen het volgende:
Ik vind Dobey altijd wel sympathiek, maar een irritante darter om naar te kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |