We juichen voor Gary Gary Anderson, the Asp, the RockStar en Bully Boyquote:Op dinsdag 18 juli 2023 00:03 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Daryl Gurney v Gary Anderson
Danny Noppert v Nathan Aspinall
Gerwyn Price v Joe Cullen
Michael Smith v Chris Dobey
Ik zal altijd voor Gary juichen.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 00:04 schreef Bezsen het volgende:
[..]
We juichen voor Gary Gary Anderson, the Asp, the RockStar en Bully Boy
Tja, voor sommige mensen ongetwijfeld.quote:
Ik kan onmogelijk voor Cullen en Noppert juichen.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 00:04 schreef Bezsen het volgende:
[..]
We juichen voor Gary Gary Anderson, the Asp, the RockStar en Bully Boy
Nee, dit is wel even een schok. Het wordt wel een leuk partijtje denk ik.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 00:08 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik juich morgen voor Gurney
Dat zag je vast niet aankomen!
The Asp vind ik ook een erg sympathieke gast.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 00:11 schreef Bezsen het volgende:
Verder juich ik dit toernooi vooral voor de zeer sympathieke Luke Humphries.
Ik gun hem zeker z'n eerste major.
Dat denk ik ook. Helaas wel als eerste, dat ga ik niet redden vrees ik (tenminste om te streamen)quote:Op dinsdag 18 juli 2023 00:12 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Nee, dit is wel even een schok. Het wordt wel een leuk partijtje denk ik.
Ik ook, maar ik heb liever wel dat hij verliest van dolle Dirkquote:Op dinsdag 18 juli 2023 00:11 schreef Bezsen het volgende:
Verder juich ik dit toernooi vooral voor de zeer sympathieke Luke Humphries.
Ik gun hem zeker z'n eerste major.
Dat die een major wint zie ik nog niet zo snel gebeuren.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 00:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik heb liever wel dat hij verliest van dolle Dirk
Die gun ik nog meer zijn eerste major.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik had toch even het idee, het valt lekker, het valt goed. Ja en daarna, gaan ze zoals altijd bovenaards gooien tegen mij en dan missen ze gewoon niks meer.
quote:Op dinsdag 18 juli 2023 18:35 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Jij had in die situatie je hand voor je mond gehouden?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is een lastig te voorspellen avond vandaag.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 20:29 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Gurney is steeds in vijf beurten uit. Zo simpel is het.
Op voorhand alleen Price opgeschreven. Aspinall was wel veel beter dan Noppert, zondag. Al zal die wel weer vervelend constanter kunnen gooien omdat hij niet de duidelijke favoriet is, zoals zondag wel tegen Schindler.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 20:30 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Het is een lastig te voorspellen avond vandaag.
Al zal de vermoeiende Cullen wel weer niet komen opdagen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |