Tegen Raya gooit iedereen de wedstrijd van zijn leven.quote:
Tis zn oer set-up toch? Beter houdt ie hier eens een toernooi lang aan vast.quote:Op maandag 17 juli 2023 22:22 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Het is nog niet dé ideale setup van Wright, maar hij pakt er al goed drie 15-darters op rij mee.
Nee, dit is nog niet de oersetup. Moet je even naar wat close-ups van de beste performance die ik de afgelopen jaren heb gezien kijken:quote:Op maandag 17 juli 2023 22:25 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Tis zn oer set-up toch? Beter houdt ie hier eens een toernooi lang aan vast.
Dit herinner ik mij nog, op zaterdagavond. Puur genot was datquote:Op maandag 17 juli 2023 22:26 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Nee, dit is nog niet de oersetup. Moet je even naar wat close-ups van de beste performance die ik de afgelopen jaren heb gezien kijken:
Er waren dikhoofden die afhaakten omdat het vlaggetje werd vernederd. Die hebben wat gemist.quote:Op maandag 17 juli 2023 22:31 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Dit herinner ik mij nog, op zaterdagavond. Puur genot was dat
Maar ik zie de verschillen ja.
Daarna vermorzelde hij ook nog een ijzersterke Dimitri ala een soort van toetje. Die piek van Wright lag hoger dan ik iedere darter uitgezonderd vGerwen heb zien halen.quote:Op maandag 17 juli 2023 22:26 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Nee, dit is nog niet de oersetup. Moet je even naar wat close-ups van de beste performance die ik de afgelopen jaren heb gezien kijken:
Dan heb je t sadomasochisme van Phil gemistquote:Op maandag 17 juli 2023 22:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Daarna vermorzelde hij ook nog een ijzersterke Dimitri ala een soort van toetje. Die piek van Wright lag hoger dan ik iedere darter uitgezonderd vGerwen heb zien halen.
Hopelijk ongeschorenquote:Op maandag 17 juli 2023 21:39 schreef Zipportal het volgende:
Sylvia pist de overloop onder. @:de_boswachter
Dat klopt toen was ik nog iets jonger.quote:Op maandag 17 juli 2023 22:55 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Dan heb je t sadomasochisme van Phil gemist
Taylor 2009/2010.quote:Op maandag 17 juli 2023 22:55 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Dan heb je t sadomasochisme van Phil gemist
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |