Lekker slapenquote:
Ja volgens mij in 2024 maar zeker weet ik dat niet. Misschien ook nog wel dit jaar. Maar het komt er weer aanquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 00:15 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Oh cool!
Volgend jaar als in 2024? Dat is lang wachten...
Goed vooruitzicht welquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 06:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja volgens mij in 2024 maar zeker weet ik dat niet. Misschien ook nog wel dit jaar. Maar het komt er weer aan
O dat is goed nieuwsquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 00:54 schreef Charlotte-007 het volgende:
Sammy is gistermiddag weer thuis gekomen na maar liefst 10 dagen, na flyers in een wat groter gebied eergisteren rond te hebben gedeeld. Hongerig uiteraard maar over het algemeen wel oké. Wat een taaie kat zeg. En nu lekker super aanhankelijk en veel gemiauw haha. Cute. Sammy en ik hebben wat afgekletst vandaag. Zucht. Mijn familie is weer compleet.![]()
![]()
Kijken maar weer wat het wordt.quote:
Goedemorgen....quote:Op donderdag 10 augustus 2023 18:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is ook nog niets van bekend. Maar we weten in ieder geval dat volgend jaar BB terug komt
Morguh Frummeliequote:Op vrijdag 11 augustus 2023 06:59 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Goedemorgen....
Nou ik vond dat dit seizoen geen fluit aan, komt misschien ook wel door EJVJL...
Dat moet ik zeggen van een JVJL de streamlocks zijn minimaal geweest... en altijd mee kunnen kijken met de spelletjes en dat is inderdaad een minpunt van BBquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 07:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh Frummelie
Ik eerlijk gezegd ook niet. Heb het wel tot het einde gekeken. Maar was saai en alles achter een SL
Hopelijk dit jaar beter. Blijf toch hopen he
Post je via mobiel of laptop?quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 12:30 schreef lisetje72 het volgende:
Ik ben op 1 of andere vage rede ineens mijn smileys kwijt hieronder,zo ongezellig posten nu HELP!!
Rechtsboven op je username klikken. Dan opties en dan..quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 13:15 schreef lisetje72 het volgende:
Mobiel...maar ga even zoeken (erg handig ben ik nie!)
Ik maak er toch geen deel uit?quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 00:54 schreef Charlotte-007 het volgende:
Sammy is gistermiddag weer thuis gekomen na maar liefst 10 dagen, na flyers in een wat groter gebied eergisteren rond te hebben gedeeld. Hongerig uiteraard maar over het algemeen wel oké. Wat een taaie kat zeg. En nu lekker super aanhankelijk en veel gemiauw haha. Cute. Sammy en ik hebben wat afgekletst vandaag. Zucht. Mijn familie is weer compleet.![]()
![]()
Je hebt GPS trackers voor katten zag ikquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 00:54 schreef Charlotte-007 het volgende:
![]()
Heeft wel ergens gestaan dat de loods omgebouwd gaat worden voor een luxe verbljifquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 09:55 schreef magnaal het volgende:
Isaac hoeft niet lang bij zijn gezin te zijn ,,In oktober kan hij weer aan de bak, ze zoeken nog deelnemers...Bondgenoten kan ook tot 8 mnd duren..Ik kan trouwens nergens vinden, dat het ook in de loods plaats zal vinden..
ow wat leuk Dotteke, dank je wel voor het speurwerk!quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 11:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heeft wel ergens gestaan dat de loods omgebouwd gaat worden voor een luxe verbljif
Gevonden
https://debondgenotennede(...)amma-de-bondgenoten/
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |