Ja!quote:Op donderdag 10 augustus 2023 03:42 schreef Charlotte-007 het volgende:
Ze gebruiken je lieve schat. Ik was oprecht naar jou toe. Het is je vergeven dat je voor de gemakkelijkste weg kiest. Zucht.
En nu zijn ze aan het pingpongen, ook niet echt spannendquote:Op donderdag 10 augustus 2023 13:23 schreef Frummelie het volgende:
Potverdepiel zitten we bijna allemaal zonder streams, niet dat het retespannend is... maar toch...
Neej het was even heel tam.... en nu nog... ben ook bang dat daar weinig verandering in gaat komen de komende tijd.. behalve de eliminaties natuurlijk...quote:Op donderdag 10 augustus 2023 15:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En nu zijn ze aan het pingpongen, ook niet echt spannend
Denk ook niet dat er nog wat gaat gebeuren behalve de eliminatie/vrijstelling/verdien opdrachtenquote:Op donderdag 10 augustus 2023 16:22 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Neej het was even heel tam.... en nu nog... ben ook bang dat daar weinig verandering in gaat komen de komende tijd.. behalve de eliminaties natuurlijk...
Ik ben ook benieuwd wat wij als streamers nog mee gaan krijgen zo naar het eind toe... ik heb ook gelezen in de cos dat we de laatste week niet mee kunnen kijken... maar er wordt wel meer geroepen...quote:Op donderdag 10 augustus 2023 16:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Denk ook niet dat er nog wat gaat gebeuren behalve de eliminatie/vrijstelling/verdien opdrachten
En dan natuurlijk de finale nog waarvan niemand nog weet wanneer en hoe het er uit komt te zien.
Niets is nog bekend, ook niet bij de deelnemers.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 17:01 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik ben ook benieuwd wat wij als streamers nog mee gaan krijgen zo naar het eind toe... ik heb ook gelezen in de cos dat we de laatste week niet mee kunnen kijken... maar er wordt wel meer geroepen...
Neej het is allemaal nog een verrassing... we gaan het zien Dot... ben ook benieuwd hoe de opvolger gaat zijn en of we dat überhaupt kunnen streamen...quote:Op donderdag 10 augustus 2023 17:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Niets is nog bekend, ook niet bij de deelnemers.
Het enige wat we weten is dat 25 augustus de laatste aflevering op tv te zien is
Is ook nog niets van bekend. Maar we weten in ieder geval dat volgend jaar BB terug komtquote:Op donderdag 10 augustus 2023 17:56 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Neej het is allemaal nog een verrassing... we gaan het zien Dot... ben ook benieuwd hoe de opvolger gaat zijn en of we dat überhaupt kunnen streamen...
Oh cool!quote:Op donderdag 10 augustus 2023 18:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is ook nog niets van bekend. Maar we weten in ieder geval dat volgend jaar BB terug komt
Heel veel zin.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 18:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is ook nog niets van bekend. Maar we weten in ieder geval dat volgend jaar BB terug komt
Fijnquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 00:54 schreef Charlotte-007 het volgende:
Sammy is gistermiddag weer thuis gekomen na maar liefst 10 dagen, na flyers in een wat groter gebied eergisteren rond te hebben gedeeld. Hongerig uiteraard maar over het algemeen wel oké. Wat een taaie kat zeg. En nu lekker super aanhankelijk en veel gemiauw haha. Cute. Sammy en ik hebben wat afgekletst vandaag. Zucht. Mijn familie is weer compleet.![]()
![]()
quote:
Het ziet er niet goed uit, hoop op een lucky escapequote:Op vrijdag 11 augustus 2023 04:30 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Ze hebben nog maar weinig kansen gehad.
Oh jeequote:Op vrijdag 11 augustus 2023 04:37 schreef Majoraan het volgende:
[..]
Het ziet er niet goed uit, hoop op een lucky escape
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |