Krijgen we weer zo’n wazig heksen verhaal, iets met heksenverbranding, Omgquote:Op maandag 17 juli 2023 20:20 schreef 5thencounter het volgende:
Bern weer bezig met een "Stem Mij Niet Weg" verhaal ... niet uit te roeien zo'n gast![]()
Voor zijn SeikSasje![]()
[ afbeelding ]
Ziet er wel naar uit helaas... weer zo'n Stem Mij Niet Weg verhaal zekerquote:Op maandag 17 juli 2023 20:22 schreef Limbus het volgende:
[..]
Krijgen we weer zo’n wazig heksen verhaal, iets met heksenverbranding, Omg
Rara wie het nu maar moet doenquote:Op maandag 17 juli 2023 20:35 schreef juul. het volgende:
Marciano: " Wendy heb je zo wat te doen"
Wendy: " ja"
Marciano druipt af met zijn blonde plukje
Waar we wachten op de Jeffie-Move morgenochtend om 09:20 ... 10 minuten voor haar officiële oprottijdquote:Op maandag 17 juli 2023 20:37 schreef Fritsie1960 het volgende:
Zoe heeft het weer helemaal voor elkaar, alle aandacht
Ik hoop zelfs dat het van ellende er af valtquote:Op maandag 17 juli 2023 20:40 schreef Fritsie1960 het volgende:
Ik mag het niet zeggen: maar ik hoop dat het blonderen helemaal fout gaat bij Bep![]()
[ afbeelding ]
Bep wijst hem toch ook af..zij is ook kapster of geweestquote:Op maandag 17 juli 2023 20:40 schreef juul. het volgende:
Bep staat nu het verfpapje te maken voor de blonde pluk van Marciano, oh wat zal hij woest boos zijn, hoe durf je hem af te wijzen
quote:
quote:Op maandag 17 juli 2023 20:50 schreef Fritsie1960 het volgende:
En toen vloog het lokje in de fik.... sorry verkeerde chemische reaktie
Jaaaaaquote:Op maandag 17 juli 2023 20:54 schreef ammartje het volgende:
[..]
Dat ie zo met folietje en al op de grond dwarrelt
quote:Op maandag 17 juli 2023 20:59 schreef 5thencounter het volgende:
Over de zeldzame diersoort.. het BlondLokje.. alleen te vinden in afgesloten Game-Shows... mogen niet gevoederd worden van buiten...![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 17 juli 2023 21:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat ineens dat folietje op zijn schoot ligt
yepquote:Op maandag 17 juli 2023 21:04 schreef schizolientje het volgende:
ik heb well bij gelezen maar toch 1 vraag, weet nu iedereen al dat Zoe 24 uur aan vroeg?
zelf verteldquote:Op maandag 17 juli 2023 21:05 schreef schizolientje het volgende:
[..]
door geroddeld of heeft ze het zelf verteld
quote:Op maandag 17 juli 2023 19:44 schreef juul. het volgende:
Ik voel nog een knuffelpartij tussen Bep en Zoë aankomen
Misschien vergeet ze de krulletjes van goudlokje wel uit te spoelenquote:
Ik denk het niet. Maar wat zou dat leuk zijnquote:Op maandag 17 juli 2023 21:15 schreef ammartje het volgende:
Ze zegt zo, ahhhhh weet je wat? Ik blijf![]()
quote:Op maandag 17 juli 2023 21:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Misschien vergeet ze de krulletjes van goudlokje wel uit te spoelen
Ik hoop het, want dat wil Babet eigenlijk niet!quote:Op maandag 17 juli 2023 21:16 schreef xsaskiax het volgende:
Oh nee he........ die gaat zeggen dat ze toch blijft........ze wil eigenlijk niet opgeven
Sssttttquote:Op maandag 17 juli 2023 21:15 schreef ammartje het volgende:
Ze zegt zo, ahhhhh weet je wat? Ik blijf![]()
Flipt ie net zo als bij Martinquote:Op maandag 17 juli 2023 21:19 schreef danaqui het volgende:
[..]
Oeeee dan gaat goudlokje heel boos worden op Babs
Wie weet is het lokje straks wel oranje....... of groenquote:Op maandag 17 juli 2023 21:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Misschien vergeet ze de krulletjes van goudlokje wel uit te spoelen
Doel bereikt, die blijft.quote:Op maandag 17 juli 2023 21:22 schreef engine het volgende:
Volgens mij was het Zoë hier allemaal om te doen.
aan haar reactie te merken heb je groot gelijk enginequote:Op maandag 17 juli 2023 21:22 schreef engine het volgende:
Volgens mij was het Zoë hier allemaal om te doen.
SPOILER: video met geluidOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrijdag mocht ze niet, nu welquote:Op maandag 17 juli 2023 21:24 schreef freaky40 het volgende:
Zoe mag niet weg, dat is toch duidelijk. Die gaat dus helemaal nergens heen, let maar op.
Ze zei vorige week zelf al dat ze een gesprek had ik k5 en die zeiden tegen haar "eerst moet Mori weg dan mag jij weg" , we gaan het zienquote:Op maandag 17 juli 2023 21:24 schreef freaky40 het volgende:
Zoe mag niet weg, dat is toch duidelijk. Die gaat dus helemaal nergens heen, let maar op.
Wat een kutwijf , hoeveel mensen heeft dit wijf voor de bus gegooid in 1 jaar tijdquote:Op maandag 17 juli 2023 21:25 schreef pingu66 het volgende:
Baps gooit nog ff Wendy onder de bus.
Zoë blijft niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |