Oh sweet summer child.quote:Op maandag 17 juli 2023 11:56 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Boodschappen, bed verschonen en koken kan ik niet onderuit. Laat ik maar beginnen met water opzetten en bed afhalen dan voelt het alsof ik bijna klaar ben
quote:
Ga je mee aan de Aperol Spritz op een terrasje?quote:
Dit is een retorische vraag toch? Natuurlijk ga ik mee.quote:Op maandag 17 juli 2023 14:44 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ga je mee aan de Aperol Spritz op een terrasje?
Yayquote:Op maandag 17 juli 2023 14:48 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Dit is een retorische vraag toch? Natuurlijk ga ik mee.
waar wacht je op?quote:
De vrijmibo.quote:
Child lijkt me niet het borreltypequote:
quote:
Je hebt er een actieve herinnering aan?quote:Op maandag 17 juli 2023 16:10 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Dit kan ik alleen maar bevestigen!
Absoluut ❤quote:Op maandag 17 juli 2023 16:12 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Je hebt er een actieve herinnering aan?
Tot ik naar mijn vrijwilligerswerk kon. Maar dat was leuk en heel egr druk. Ben uitgeputquote:
Kloptquote:
quote:
Ik ben niet het GHB typequote:Op maandag 17 juli 2023 16:12 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Je hebt er een actieve herinnering aan?
Correct ende juistquote:Op maandag 17 juli 2023 16:35 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Dat heb jij ook gewoon echt niet nodig
quote:Op dinsdag 18 juli 2023 08:03 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen
Al het huishouden gedaan, tas voor een nachtje logeren voor morgen vast gepakt... Tijd voor een kopje koffie
Ja... vooral om wakker te blijven. Ik sta al een paar dagen om zes uur op zodat het morgen niet zo zwaar valtquote:Op dinsdag 18 juli 2023 08:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
jeetje, zo actief al.
Waar ga je logeren
gezellig.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 08:08 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja... vooral om wakker te blijven. Ik sta al een paar dagen om zes uur op zodat het morgen niet zo zwaar valt
Bij een vriendin. Even een dagje en avondje schilderen en tekenen
Ze woont ongeveer twee uur met OV van mij vandaag. Dus op zich zou het op een dag kunnen. Alleen het is super gezellig met haar en ze heeft naast mij geen sociaal leven (buiten haar gezin om), dus het is voor ons beiden erg fijn als ik blijf.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 08:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
gezellig.
En die vriendin woont ver weg? of logeren gewoon ook voor de gezelligheid?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |