Haha dat geloof ikquote:Op maandag 17 juli 2023 08:56 schreef SnodeSnuiter het volgende:
De implementatie consultants zijn er anders behoorlijk blij mee
quote:Op maandag 17 juli 2023 08:56 schreef SnodeSnuiter het volgende:
De implementatie consultants zijn er anders behoorlijk blij mee
quote:Op maandag 17 juli 2023 09:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tsja, de meeste alternatieven zijn nog slechter.
Dit lijkt me ook niet heel praktisch en al helemaal niet als je het naar je eigen hand wil zetten.quote:Op maandag 17 juli 2023 09:11 schreef Ikbenookeenklant het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
niet grafisch maar wel bloedsnel
genot
er valt heel veel te customizen, net zoals in sap, maar de vraag moet iedere keer zijn: moet je dat wel willen, want net zoals in sap brengt dat complexiteit en dus kosten met zich mee.quote:Op maandag 17 juli 2023 09:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit lijkt me ook niet heel praktisch en al helemaal niet als je het naar je eigen hand wil zetten.
AS/400quote:Op maandag 17 juli 2023 09:11 schreef Ikbenookeenklant het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
genot
Ja het is niet voor niets dat daar hele business lines van levenquote:Op maandag 17 juli 2023 09:15 schreef Ikbenookeenklant het volgende:
[..]
er valt heel veel te customizen, net zoals in sap, maar de vraag moet iedere keer zijn: moet je dat wel willen, want net zoals in sap brengt dat complexiteit en dus kosten met zich mee.
Sandlaufer Anschau Programmquote:Op maandag 17 juli 2023 08:49 schreef Speedfight het volgende:
De makers hebben een middag lang nagedacht hoe ze een programma zo kut mogelijk kunnen maken en tadaaaa SAP was geboren.
[ link | afbeelding ]
Klacht: SAP
Subklacht: werken
Subsubklacht: maandag
Is dit AS/400?quote:Op maandag 17 juli 2023 09:11 schreef Ikbenookeenklant het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
genot
Bazenprogrammaquote:
Wij ook, gaan ook naar SAPquote:Op maandag 17 juli 2023 13:10 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Bazenprogramma
Alleen gaan wij er binnen nu en paar jaar wel vanaf.
Wij gaan uiteindelijk over naar een eigen intern programma. Ben benieuwd.quote:Op maandag 17 juli 2023 13:12 schreef Ikbenookeenklant het volgende:
[..]
Wij ook, gaan ook naar SAP
Dat gaat het bedrijf miljoenen kosten
Even 400+ vestigingen overzetten
Een leverancier van ons is begin dit jaar overgegaan op SAP, de hele productie is stilgevallen en er is een backlog van een half jaar nuquote:Op maandag 17 juli 2023 13:12 schreef Ikbenookeenklant het volgende:
[..]
Wij ook, gaan ook naar SAP
Dat gaat het bedrijf miljoenen kosten
Even 400+ vestigingen overzetten
Dat is wel vaak het probleem bij consultant bedrijven. Je wordt aangenomen, je krijgt je eerste klant en ze wensen jou heel veel succes maar uitleg krijgen over de software zelf is niet iets om over naar huis te schrijven. Tijd kost geld.quote:Op maandag 17 juli 2023 19:04 schreef BaksteenMongool het volgende:
Een vriendin van mij is laatst begonnen als SAP consultant, hopelijk krjjgt zij het beter uitgelegd aan bedrijven dan de andere consultants
Wel in Rust dan.quote:Op maandag 17 juli 2023 14:21 schreef Rodgrod het volgende:
Niet het wiel opnieuw uitvinden en je eigen SAP schrijven die wel gewoon werkt
Ze kreeg wel een maand opleiding maar of dat genoeg is vraag ik mij af.quote:Op maandag 17 juli 2023 22:32 schreef HSG het volgende:
[..]
Dat is wel vaak het probleem bij consultant bedrijven. Je wordt aangenomen, je krijgt je eerste klant en ze wensen jou heel veel succes maar uitleg krijgen over de software zelf is niet iets om over naar huis te schrijven. Tijd kost geld.
Ook wat bedrijven failliet laten gaan door jou?quote:Op maandag 17 juli 2023 22:45 schreef RoW_0 het volgende:
Heb jaartje gewerkt als dynamics ax consultant. Wat een teringzooi was dat zeg.
Tot je je stickertjes niet kan printen omdat iemand weer heeft lopen klooien in het ERP-systeem.quote:Op maandag 17 juli 2023 22:59 schreef capuchon_jongen het volgende:
Kantoor gelul. In de fabriek hier is het elke dag hetzelfde
ja mangquote:Op maandag 17 juli 2023 23:55 schreef BaksteenMongool het volgende:
[..]
Ook wat bedrijven failliet laten gaan door jou?
quote:
Het alternatief is dat mensen van alles bijhouden in Excel-lijstjes en dergelijke. Dat gaat ook nooit goed.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 00:54 schreef TargaFlorio het volgende:
Zijn er ook tevreden SAP gebruikers?
Mijn enige ervaring met SAP is het uitwisselen van EDI berichten.
Er zijn andere ERP pakketten.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 07:45 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Het alternatief is dat mensen van alles bijhouden in Excel-lijstjes en dergelijke. Dat gaat ook nooit goed.
Hier kan je niks mee als je boven het niveau supermarkt of distributiecentrum komt.quote:Op maandag 17 juli 2023 09:11 schreef Ikbenookeenklant het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
genot
Bij het rijk hebben ze het P-direkt systeem dat me SAP is opgebouwd. Daarnaast heb ik een website om mijn wekelijkse gewerkte uren te boeken. Is ook SAP. Beide werken prima.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 00:54 schreef TargaFlorio het volgende:
Zijn er ook tevreden SAP gebruikers?
Mijn enige ervaring met SAP is het uitwisselen van EDI berichten.
Heeft ze meer aan uitleg gekregen dan ik. Toen ik bij een software consultantbureau had gewerkt kreeg ik bijna geen uitleg hoe de software in elkaar stak en liep 1 week met een ervaren collega mee. Meer niet. Na die week kreeg ik gelijk mijn eerste klant. Hun software moest gemigreerd worden en niemand die je kon vertellen hoe het technisch was geconfigureerd. Alle documentatie liepen gemiddeld 3 jaar achter en klopten niet meer.quote:Op maandag 17 juli 2023 23:54 schreef BaksteenMongool het volgende:
[..]
Ze kreeg wel een maand opleiding maar of dat genoeg is vraag ik mij af.
Weet daarnaast ook niet of ze nog onder begeleiding staat het 1ste jaar, dacht het wel namelijk.
Goud iddquote:Op maandag 17 juli 2023 09:11 schreef Ikbenookeenklant het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
genot
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop