Zo dan, betekend dit dat men achter dit doorgeeft?quote:Op maandag 17 juli 2023 10:21 schreef Frummelie het volgende:
Hmmmm ze gaan niet op jou morgen is Babette verteld, dus morgen eliminatie?.... zeker na het vertrek van Zoe...
quote:Op maandag 17 juli 2023 10:22 schreef pingu66 het volgende:
Neeehee! Je gaat niet ...
en luisteren Babette wat Tiano je beveelt
Ja inderdaad maar dat gevoel heb ik ook met de verdienopdrachten volgens mij krijgen ze alles van te voren te horen van kamer 5.. lekker voorspelbaar..quote:Op maandag 17 juli 2023 10:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zo dan, betekend dit dat men achter dit doorgeeft?
Ik begrijp wat je bedoelt.quote:Op maandag 17 juli 2023 10:22 schreef renevanlaaren het volgende:
jhuyuehjhbnhb kjkjuuyuih juijhjh lkjkjhhijij jygtgu onder tussemorie en rupert
Die twee, samen met Imadiddin zijn vaak zo slecht zo te verstaanquote:Op maandag 17 juli 2023 10:22 schreef renevanlaaren het volgende:
Is echt niet te doen hé...quote:Op maandag 17 juli 2023 10:22 schreef renevanlaaren het volgende:
Zo jammer. Vind het doorgeven of iemand wel of geen stem krijgt echt ergquote:Op maandag 17 juli 2023 10:24 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja inderdaad maar dat gevoel heb ik ook met de verdienopdrachten volgens mij krijgen ze alles van te voren te horen van kamer 5.. lekker voorspelbaar..
Volgens mij heeft Erik/jasper gezegd,ze stemmen niet op jouquote:Op maandag 17 juli 2023 10:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zo jammer. Vind het doorgeven of iemand wel of geen stem krijgt echt erg
Maar hoe weten ze dan wat er gestemd gaat worden want het wisselt nogal
Neej kamer 5 heeft niet gezegd dat ze niet op Babette gaan... maar 1 van de bewoners, ik weet even niet wie..quote:Op maandag 17 juli 2023 10:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is er sowieso ooit op Jasper gestemd?quote:Op maandag 17 juli 2023 10:28 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Erik/jasper gezegd,ze stemmen niet op jou
Ik begreep je even verkeerd, ja dat is ook gelul want het wisselt constant....quote:Op maandag 17 juli 2023 10:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan ik mij voorstellen, die gozer kan best wel veel en zet zich er ook altijd heel erg voor in.quote:
Jipquote:
O dan is het een heel ander verhaal.quote:Op maandag 17 juli 2023 10:28 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Erik/jasper gezegd,ze stemmen niet op jou
Wakker worden Frum!quote:Op maandag 17 juli 2023 10:31 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik begreep je even verkeerd, ja dat is ook gelul want het wisselt constant....
Gelukkig, ik schrok alquote:Op maandag 17 juli 2023 10:29 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Neej kamer 5 heeft niet gezegd dat ze niet op Babette gaan... maar 1 van de bewoners, ik weet even niet wie..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |