Gewoon lekker zelf keihard werken... en centjes verdienen daar haal je pas voldoening uit...quote:Op maandag 17 juli 2023 10:05 schreef Chanel5 het volgende:
Als ik een rijke vriend trouw zegt Zoe kan ik ook geld krijgen, droom lekker verder
Dat ze niet van werken houdt hebben we daar al gezien. Vraag me af wat ze eigenlijk wél leuk vindt.quote:Op maandag 17 juli 2023 10:04 schreef juul. het volgende:
Zoë: "het is wel jammer van het geld want ik hou niet van werken"
quote:Op maandag 17 juli 2023 10:05 schreef Chanel5 het volgende:
Als ik een rijke vriend trouw zegt Zoe kan ik ook geld krijgen, droom lekker verder
Of rapper!quote:Op maandag 17 juli 2023 10:06 schreef Harry het volgende:
[..]
Dat is wel heel typerend voor de jeugd van tegenwoordig.
Die willen allemaal (makkelijk) YouTuber of Vlogger worden.
Aandacht en veren in haar reet.quote:Op maandag 17 juli 2023 10:11 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Dat ze niet van werken houdt hebben we daar al gezien. Vraag me af wat ze eigenlijk wél leuk vindt.
Morri heeft zelf een een grote smoel sinds ze manager is geweest en ze weet dat ze gesafed wordt door enkelen in de loodsquote:Op maandag 17 juli 2023 10:07 schreef Dotteke het volgende:
Moraima weer tegen Rupert, was net te laat, maar hoorde haar nog net zeggen ij met je grote smoel
jij hebt een ruzieradar??quote:Op maandag 17 juli 2023 10:11 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]morge heel soms kijk ik ff maar met ruzie ben ik er
![]()
Ik meende ook zoiets te horen, maar kon het eigenlijk niet geloven. Daarom dat niet in een verslagje meegenomen.quote:Op maandag 17 juli 2023 10:05 schreef Chanel5 het volgende:
Tuurlijk, wie niet?quote:Op maandag 17 juli 2023 10:11 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]morge heel soms kijk ik ff maar met ruzie ben ik er
![]()
Liever lui dan moe. Ze heeft al haar tijd nodig om voor de spiegel te staan.quote:Op maandag 17 juli 2023 10:11 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Gewoon lekker zelf keihard werken... en centjes verdienen daar haal je pas voldoening uit...
Lekker makkelijk afhankelijk zijn van een ander...bleh
Niets, oh ja kleven aan mensenquote:Op maandag 17 juli 2023 10:11 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Dat ze niet van werken houdt hebben we daar al gezien. Vraag me af wat ze eigenlijk wél leuk vindt.
Morri heeft zelf een heeft zelf een grote smoel sinds ze manager is geweest en ze weet dat ze gesafed wordt door enkelen in de loodsmquote:Op maandag 17 juli 2023 10:07 schreef Dotteke het volgende:
Moraima weer tegen Rupert, was net te laat, maar hoorde haar nog net zeggen ij met je grote smoel
Dat vertelde ze in een ander programma ook al eens. Ze wil de 100% aandacht van een partner en overladen worden met complimentjes. Zou alléén niet weten waar ze die complimentjes voor wil hebben!quote:
Al die jongelui tegenwoordig alles moet ze aan komen waaien..quote:Op maandag 17 juli 2023 10:14 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Liever lui dan moe. Ze heeft al haar tijd nodig om voor de spiegel te staan.
Die wordt gewoon gespaard tot vlak voor het einde.quote:Op maandag 17 juli 2023 10:12 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Morri heeft zelf een een grote smoel sinds ze manager is geweest en ze weet dat ze gesafed wordt door enkelen in de loods
Daarom denk ik dat, ondanks de 24 uur aanvraag van Zoe, de eliminatie gewoon door zal gaan. Dan zullen Sascha en Moraima wel tegen elkaar gaan spelen.quote:Op maandag 17 juli 2023 10:18 schreef Harry het volgende:
Stream 1
Erik, Sasha en Jasper in de Kas
Ik begrijp dat deze drie op Moraima gaan stemmen. Ze vragen zich alleen af wat de 'losse drie' gaan doen.
Sasha: misschien heb je binnen een week wel twee naar huis. Mooi tempo! Morgen is het nog 6 weekjes......
Jasper: dinsdag 22 is de Finaledag.
Haha dat wist ik niet eens. Wel grappig. Tsja waarvoor? Uh uh uh….kweet niequote:Op maandag 17 juli 2023 10:16 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Dat vertelde ze in een ander programma ook al eens. Ze wil de 100% aandacht van een partner en overladen worden met complimentjes. Zou alléén niet weten waar ze die complimentjes voor wil hebben!
quote:Op maandag 17 juli 2023 10:21 schreef Frummelie het volgende:
Hmmmm ze gaan niet op jou morgen is Babette verteld, dus morgen eliminatie?.... zeker na het vertrek van Zoe...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |