Toch nu al wel betere speeches dan Nadal.quote:Op zondag 16 juli 2023 20:08 schreef Regilio_ het volgende:
Een Spanjaard die geen Engels kan.
Gras is groen.
Wel grappige tv.
Da's een mooie!quote:Op zondag 16 juli 2023 20:11 schreef Regilio_ het volgende:
Reïncarnatie van Memphis "ik ga deze antwoord niet bevragen" Depay.
ik ookquote:
jaloerse trutquote:Op zondag 16 juli 2023 20:13 schreef monkyyy het volgende:
Heeft iedere toptennisser een horloge deal ofzo
Ja.quote:Op zondag 16 juli 2023 20:13 schreef monkyyy het volgende:
Nee, ook matige spelers en ook niet-tennissers.quote:Op zondag 16 juli 2023 20:13 schreef monkyyy het volgende:
Op reddit vinden ze het ook een geweldige wedstrijdquote:Op zondag 16 juli 2023 20:16 schreef leukeditter het volgende:
wilander vond dit 1 van de beste finales...qua spanning misschien wel maar het spel was zeker van djokovic matig
weinig onnodige fouten?? djokovic sloeg er in set 2 en 3 alleen al 25....plus een service die geen moment liep..tot aan set 5 onder de 50% een eindquote:Op zondag 16 juli 2023 20:20 schreef klaasweetalles het volgende:
Dit was gewoon ook een goede wedstrijd
er waren weinig onnodige fouten
punten werden afgemaakt door goede slagen
Relatief gezien zijn dat er weinig over een 5 set wedstrijdquote:Op zondag 16 juli 2023 20:22 schreef leukeditter het volgende:
[..]
weinig onnodige fouten?? djokovic sloeg er in set 2 en 3 alleen al 25....plus een service die geen moment liep..tot aan set 5 onder de 50% een eind
is dat weinig in 2 sets?quote:Op zondag 16 juli 2023 20:24 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Relatief gezien zijn dat er weinig over een 5 set wedstrijd
Er waren hele goede rally
meer dan gemiddeld denk ik in een finale
er werden hele goede punten gemaakt
het publiek heeft gewoon een leuke wedstrijd gezien
ben jij proftenniser geweest of ben ik dat geweestquote:
Daar heb je zeker gelijk in, het was een heel vermakelijke wedstrijd, met hoge toppen en diepe dalen!quote:Op zondag 16 juli 2023 20:24 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Relatief gezien zijn dat er weinig over een 5 set wedstrijd
Er waren hele goede rallys
meer dan gemiddeld denk ik in een finale
er werden hele goede punten gemaakt
het publiek heeft gewoon een leuke wedstrijd gezien
Wat een koning ben je toch, Klaasquote:Op zondag 16 juli 2023 20:25 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ben jij proftenniser geweest of ben ik dat geweest
nou nou?
Djokovic was niet op zijn best maar Alcaraz was na set 1 wel erg goed, zeker voor een Wimbledon-finale, en al helemaal voor een debutant daarin.quote:Op zondag 16 juli 2023 20:16 schreef leukeditter het volgende:
wilander vond dit 1 van de beste finales...qua spanning misschien wel maar het spel was zeker van djokovic matig
Misschien wel het einde van een tijdperk!quote:Op zondag 16 juli 2023 20:52 schreef PippenScottie het volgende:
Ik was uit eten. Heb ik iets gemist?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |