en word ze overhaald door k5 .................. en blijft zoequote:Op zondag 16 juli 2023 19:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je mag in het weekend geen 24 uur aan vragen dan kan ze morgen pas doen en dan heeft ze nog 24 uur bedenktijd
sas slachtoffer van zoe..................... huuuuuuuuuuuuuuuuuuuuquote:Op zondag 16 juli 2023 19:31 schreef realkijkers het volgende:
Zoe wil dinsdag naar huis.
Dat vertelt ze tegen haar nieuwe slachtoffer, saskia.
Maar morgen voelt zoe zich weer anders, maar heeft ze wel info van saskia..
Echt idioot vind ik het. Zo'n hekel aan dat gejank. Koffer in de poort en doei.quote:Op zondag 16 juli 2023 19:31 schreef Dotteke het volgende:
Vind het op dit moment wel jammer dat ze het gaat aanvragen
Na de eliminatie ronde mag ze gaan. Ben zo benieuwd hoe dat gaat nu jankerd en jankerd (BB en Zoe) ruzie hebbenquote:Op zondag 16 juli 2023 19:34 schreef engine het volgende:
[..]
Echt idioot vind ik het. Zo'n hekel aan dat gejank. Koffer in de poort en doei.
Ze voelt wellicht aan dat ze niet kan winnen....quote:Op zondag 16 juli 2023 19:34 schreef engine het volgende:
1.5 maand voor het einde je kans op ruim 8 ton weggeven. Geen woorden voor.
Ik ook, ze is zo lekker onder de huid van Beb gekropen.quote:Op zondag 16 juli 2023 19:31 schreef Dotteke het volgende:
Vind het op dit moment wel jammer dat ze het gaat aanvragen
En dat viel juist wel mee vanmiddag. Ze kwam best nog wel netjes over die stok heen na een paar keer oefenen en ze leek er nog veel lol in te hebben ook.quote:Op zondag 16 juli 2023 19:36 schreef engine het volgende:
Zoë heeft vandaag gewoon voor de 100ste keer gezien dat ze niks kan en dat doet haar pijn en daarom dit gejank en excuus.
Blablabla en dan win ik en dan koop ik een huis maar dan ben ik niet de zoe die ik ben
Vind het gewoon slap.quote:Op zondag 16 juli 2023 19:36 schreef mangalie het volgende:
[..]
Ze voelt wellicht aan dat ze niet kan winnen....
Dat zegt ze. eerst zien.quote:Op zondag 16 juli 2023 19:34 schreef engine het volgende:
1.5 maand voor het einde je kans op ruim 8 ton weggeven. Geen woorden voor.
tsja, zoe zit nu haar eeuwige zeikverhaal af te geven aan het nieuwe slachtoffer.quote:Op zondag 16 juli 2023 19:32 schreef cinsan het volgende:
[..]
sas slachtoffer van zoe..................... huuuuuuuuuuuuuuuuuuuu
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |