quote:Op zondag 16 juli 2023 20:09 schreef 5thencounter het volgende:
De Analytische Geest van De Grote Erik heeft Gesproken
Hoogspringen
Het kan voor een verdien opdracht zijn
Het kan voor een eliminatie opdracht zijn
Briljant
En energy drink geloof ik. Hij heeft weer een stem erbij voor zijn team.quote:
Ik schat in dat er er één Deelnemer vrijgesteld is van de Hoogspring-Verdien-Opdracht..quote:Op zondag 16 juli 2023 20:11 schreef freaky40 het volgende:
Denk gewoon verdienen dus. Febo zal het toch niet zo voorspelbaar gaan maken voor ze.
Ik gun het Ice nog meer dan Marcia en dat zegt veel hoe ik over Marcia denk.quote:
Krijgt Zoë dat allemaal op, voor dat ze dinsdag weg gaat?😉quote:Op zondag 16 juli 2023 20:15 schreef engine het volgende:
[..]
En energy drink geloof ik. Hij heeft weer een stem erbij voor zijn team.
Ik ook wel maar denk niet dat ze een poging gaat wagenquote:
quote:Op zondag 16 juli 2023 20:22 schreef 5thencounter het volgende:
Met zoveel kilo tieten en reet kom je nooit echt omhoog..
Je beperkingen onder ogen zien en toch de lat hoger leggen dan je fysieke realiteit valt soms niet meequote:
Start vanaf? Op de grond, zodat Moira er overheen kan stappen?quote:Op zondag 16 juli 2023 20:29 schreef freaky40 het volgende:
Lat gaat straks steeds een stukje hoger. Des te hoger de lat komt, des te hoger het te winnen geld bedrag.
Die doet voor het joks mee.quote:Op zondag 16 juli 2023 20:31 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Start vanaf? Op de grond, zodat Moira er overheen kan stappen?
Het maakt voor mij niets uit. Het blijft een kut koter en moet zo snel mogelijk opjorissen.quote:Op zondag 16 juli 2023 20:37 schreef Verida het volgende:
Ik vind Zoe een kreng, een jankerd enz
maar zoals ze nu meedoet, vind ik haar leuk
Wie weet nu ze bij niemand echt meer kan schuilen dat we een andere Zoe te zien krijgen.quote:Op zondag 16 juli 2023 20:37 schreef Verida het volgende:
Ik vind Zoe een kreng, een jankerd enz
maar zoals ze nu meedoet, vind ik haar leuk
Toen ze aan deze spelshow begon had ze die knieen al en het is niet zo heel moeilijk te bedenken dat er fysieke spellen gaan komen. Doe mee of blijf thuis.quote:Op zondag 16 juli 2023 20:37 schreef Judiwi het volgende:
Moraima heeft volgens mij 2 kunst knieen, kun je toch niet van haar verwachten dat ze erover gaat springen.
Zo werkt dat niet.quote:Op zondag 16 juli 2023 20:42 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Toen ze aan deze spelshow begon had ze die knieen al en het is niet zo heel moeilijk te bedenken dat er fysieke spellen gaan komen. Doe mee of blijf thuis.
Vind ik ook hoor, dat is het risico van meedoen met zo'n spelprogramma.quote:
Ze heeft zich al bijna de finale in gewauweld, met kapotte knieën, waggelend overgewicht, grote brutale bek, waarschuwingen voor buitenlands hoesten... tsja wie wil zo'n gedrocht nou mee naar de finale hebbenquote:
Ze maakt TV, en doet dat met verve. Dat is het enige wat telt. Je moet wat spraakmakende types hebben anders wordt het met nog maar zo weinig deelnemers wel erg saai. Daarom is een Erik er b.v. ook nog. En gelukkig maar.quote:Op zondag 16 juli 2023 20:48 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ze heeft zich al bijna de finale in gewauweld, met kapotte knieën, waggelend overgewicht, grote brutale bek, waarschuwingen voor buitenlands hoesten... tsja wie wil zo'n gedrocht nou mee naar de finale hebben
Ben wel heel benieuwd nu naar de eliminatie, als die morgen al komtquote:Op zondag 16 juli 2023 19:41 schreef woxxel het volgende:
Ze laten haar niet zo vrijwillig gaan.
Dit gaat via een eliminatie dan kan ze morgen al gaan
Je zegt dus wat we al jaren weten..... Regie bepaalt precies van begin tot eind welke Irrators mogen blijven tot de laatste week en welke Brave Sukkel ( wendie) mag gaan winnenquote:Op zondag 16 juli 2023 20:49 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ze maakt TV, en doet dat met verve. Dat is het enige wat telt. Je moet wat spraakmakende types hebben anders wordt het met nog maar zo weinig deelnemers wel erg saai. Daarom is een Erik er b.v. ook nog. En gelukkig maar.
Wat een loeder zeg, kan ze als een goed excuus gebruikenquote:Op zondag 16 juli 2023 20:53 schreef Harry het volgende:
Babette: de reden waarom ik op Zoe ga stemmen is, omdat ze naar huis wil. Je snitcht mij, dus ik kan op je kop drukken.
Babette is heel goed in zich verantwoorden met haar eigen verzonnen ideeën. Ratel de ratel.quote:Op zondag 16 juli 2023 20:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat een loeder zeg, kan ze als een goed excuus gebruiken
En toch denk ik dat Zoe eigenlijk helemaal niet naar huis wil. Waarom zou ze anders oefenen.quote:Op zondag 16 juli 2023 20:53 schreef Harry het volgende:
Babette: de reden waarom ik op Zoe ga stemmen is, omdat ze naar huis wil. Je snitcht mij, dus ik kan op je kop drukken.
Mooi, laat Babette maar onzeker zijnquote:Op zondag 16 juli 2023 20:56 schreef Harry het volgende:
Babette: Bern kijkt me niet aan, Sasha praat niet met mij. Mirthe doet oppervlakkig. Ik denk dat ze weten dat ze op mij gaan drukken.
Jeffrey wilde ook naar huis maar daar stemde babbel niet op.quote:Op zondag 16 juli 2023 20:53 schreef Harry het volgende:
En het merendeel trapt er in. Maar ze valt al wel meer en meer door de mand. Maar nog niet niet genoegquote:Op zondag 16 juli 2023 20:56 schreef engine het volgende:
[..]
Babette is heel goed in zich verantwoorden met haar eigen verzonnen ideeën. Ratel de ratel.
Dat was uit loyaliteit zei ze vanmiddag. Ze had heel veel tijd in hem geïnvesteerdquote:Op zondag 16 juli 2023 20:56 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Jeffrey wilde ook naar huis maar daar stemde babbel niet op.
is echt geen merendeel meer heb ik het gevoelquote:Op zondag 16 juli 2023 20:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En het merendeel trapt er in. Maar ze valt al wel meer en meer door de mand. Maar nog niet niet genoeg
De grootste helft geloof ik niet Maar we gaan het zienquote:Op zondag 16 juli 2023 20:58 schreef Verida het volgende:
[..]
is echt geen merendeel meer heb ik het gevoel
ook in de loods hebben steeds meer mensen haar door
En die 2 zinnen spreken elkaar flink tegen.quote:Op zondag 16 juli 2023 20:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat was uit loyaliteit zei ze vanmiddag. Ze had heel veel tijd in hem geïnvesteerd
Ze is kampioen in alles rechtlullen wat krom isquote:Op zondag 16 juli 2023 20:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat was uit loyaliteit zei ze vanmiddag. Ze had heel veel tijd in hem geïnvesteerd
Ze lult zichzelf meer en meer klemquote:Op zondag 16 juli 2023 21:00 schreef pingu66 het volgende:
9
[..]
Ze is kampioen in alles rechtlullen wat krom is
Daarom ligt hij ook 90% van zijn tijd daar horizontaal met Rupertquote:Op zondag 16 juli 2023 21:01 schreef Harry het volgende:
Imadiddin: je kan nooit bezig zijn met de show en het spel tegelijk.
Wendie is al 11 maanden OffLimit , daar "gaat" niemand op , nog lang nietquote:Op zondag 16 juli 2023 21:03 schreef Harry het volgende:
Babette suggereert nu op Jasper of Bern te gaan..........
Marciano vraagt zich dan af op wie Wendy zou gaan.
omdat ze niet zonder immi op het kantoor mogen zitten. En dat is de enige plek waar ze niet afgeluisterd wordenquote:Op zondag 16 juli 2023 21:08 schreef 5thencounter het volgende:
Waarom Babbel en Marci alles met Brabbelkut Manager ImieDiedie zitten te bespreken is mij een raadsel
ima behoort tot hun clubjequote:Op zondag 16 juli 2023 21:08 schreef 5thencounter het volgende:
Waarom Babbel en Marci alles met Brabbelkut Manager ImieDiedie zitten te bespreken is mij een raadsel
Maar ze is zo gezellig snap dat danquote:Op zondag 16 juli 2023 20:48 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ze heeft zich al bijna de finale in gewauweld, met kapotte knieën, waggelend overgewicht, grote brutale bek, waarschuwingen voor buitenlands hoesten... tsja wie wil zo'n gedrocht nou mee naar de finale hebben
Ze is al haar vriendinnen daar kwijt, nu helemaal afhankelijk van Marciano, en de domme psychologe van de koude grond heeft niets door hoe ze door hem bespeeld is.quote:Op zondag 16 juli 2023 21:06 schreef Harry het volgende:
Marciano: we kunnen ook Wendy erop zetten hè?
Babette: alle spellen met denken onder druk kan ze niet.
Babette: ik speel liever tegen Wendy dan tegen Mirthe.
Waarom is Babs een loeder Omdat kleef Zoe het hele spel heeft verraden en niet zonder Babs kon. En nu dus beste vriendjes is met alle mensen die ze haat en op hun graf zou gaan dansen. Kom op zeg Babs is een spraakwaterval en een roddeltante maar wie niet daar in de Loods. Ze zitten allemaal de hele dag of met 2 of met meerdere over iedereen te praten. Het enige is dat Babs steeds /vaak in beeld is en dit word gezien en gehoord.quote:Op zondag 16 juli 2023 20:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat een loeder zeg, kan ze als een goed excuus gebruiken
haha maar de plakstrip van ima rupi dus heeft hoort bij team icequote:Op zondag 16 juli 2023 21:11 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Aha, ik dacht dat ImieDieDie maar één clubje had, RupieVriendje
Ik vind dat zo'n onzin. Als je iets niet doet dan kan het ook niet op beeld staan.quote:Op zondag 16 juli 2023 21:15 schreef maryo55 het volgende:
Je hoort vaak van oud deelnemers van andere programma s hoe ze neer gezet zijn. Vele zijn hier niet blij mee.maar kunnen hier niets aan doen.
Dat doen ze toch echt zelf, we zien de streams zelf dus daar kan een regie ook niets aan veranderenquote:Op zondag 16 juli 2023 21:15 schreef maryo55 het volgende:
Je hoort vaak van oud deelnemers van andere programma s hoe ze neer gezet zijn. Vele zijn hier niet blij mee.maar kunnen hier niets aan doen.
Ze wil met iedereen wel in de finale staan..quote:Op zondag 16 juli 2023 21:14 schreef cinsan het volgende:
hoorde onlangs bep lulmadam nog zeggen ik stem niet op sasha ik wil met haar in de finale staan , misselijk kutwijf
Met daarbij de kanttekening, dat de regie kan manipuleren. Die kunnen je iets laten doen / zeggen.quote:Op zondag 16 juli 2023 21:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat doen ze toch echt zelf, we zien de streams zelf dus daar kan een regie ook niets aan veranderen
Ze worden heus wel bespeeld door achter.quote:Op zondag 16 juli 2023 21:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat doen ze toch echt zelf, we zien de streams zelf dus daar kan een regie ook niets aan veranderen
Hooguit iets in een andere volgorde zetten. Maar als je bv nooit met Martin geslapen hebt dan kunnen ze daar ook geen beelden van hebben.quote:Op zondag 16 juli 2023 21:18 schreef Harry het volgende:
[..]
Met daarbij de kanttekening, dat de regie kan manipuleren.
die schijt 7 kleuren strontquote:Op zondag 16 juli 2023 21:19 schreef Dotteke het volgende:
Babette blijft maar lullen over Zoe, volgens mij schijt ze in haar broek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |