Het is Tong en tong80.quote:Op zondag 16 juli 2023 15:02 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Laten we tong maar gewoon negeren.
Ik ben juist fan van Clement. Saaie stem, maar durft wel wat te zeggen. Boogerd is een nietszeggend Haags bluffertje.quote:Op zondag 16 juli 2023 15:03 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Sinds Clement is vervangen door Boogerd kijk ik NOS. Ben geen fan van Joris, maar ik kan hem inmiddels wel iets beter hebben.
quote:Op zondag 16 juli 2023 15:04 schreef Szura het volgende:
[..]
Ga gewoon lekker buiten zuipen ipv dit topic vol te schijten
quote:Op zondag 16 juli 2023 15:02 schreef Dale__Cooper het volgende:
Renaat is even flink aan het schijten?
Moet wel, iedereen is aan het schijten.quote:
Voor scherpe meningen heb ik de co-commentator niet per se nodig. Boogerd herkent bijna elke renner en heeft talloze interessante anekdotes/herinneringen uit zijn eigen fietscarrière.quote:Op zondag 16 juli 2023 15:06 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ben juist fan van Clement. Saaie stem, maar durft wel wat te zeggen. Boogerd is een nietszeggend Haags bluffertje.
Wordt ingelopen.quote:
Je kijk teveel naar de uitslag en te weinig naar de tijd van gisteren. Hij finisht 25 minuten na Rodriguez en 10 minuten voor Philipsen, dat is niets bijzonders.quote:Op zondag 16 juli 2023 15:09 schreef Devolder het volgende:
[..]
Mathieu met de benen van gisteren kan ver komen
Daarom haatte ik m'n plaatsgenoot Maarten Ducrot.quote:Op zondag 16 juli 2023 15:09 schreef Chiappucci het volgende:
heeft talloze interessante anekdotes/herinneringen uit zijn eigen fietscarrière.
Waaromquote:
Knolpowerquote:
DagjesTongquote:Op zondag 16 juli 2023 15:02 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Laten we tong maar gewoon negeren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |