Hancko is een echte CV (met kwaliteiten waardoor hij ook als back prima mee kan). Goede pass, altijd rustig en kan ook doorstomen en dan wat toevoegen in het aanvalsspel.quote:Op zondag 23 juli 2023 10:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
Geertruida is wel een goeie speler hoor, grote verschil met Teze is dat hij aan de bal ook goed is en naar mijn mening voetballend ook beter dan Hancko al is die dan weer verdedigend beter.
Er breken zeer zelden spelers door die van de eredivisie direct naar de Europese top gaan, als je gaat kijken zijn dat er hooguit een handjevol de afgelopen 10 jaar. Maar de Dumfries route zie ik Geertruida wel bewandelen. Teze is met name qua techniek gewoon een heel stuk minder dan beide. Heeft niks met een Feyenoord-bril te maken.quote:Op zondag 23 juli 2023 10:32 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Door Feyenoorders natuurlijk. Als je sommige reactie mag geloven dan heb je een kruising tussen Ramos en Pepe in de gelederen. Ik vind het geen slechte speler hoor, maar ik denk wel dat veel Feyenoorders momenteel sowieso een beetje overschat worden doordat ze kampioen zijn geworden.
Ik vind alleen Hancko echt goed (Europese top goed), die kan imo overal mee.
Teze heeft in elk geval niks te zoeken bij clubs als Everton o.i.d.quote:Op zondag 23 juli 2023 09:59 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Teze is niet beter natuurlijk, helemaal niet als je naar het afgelopen seizoen kijkt. Dat gezegd hebbende: Geertruida wordt ook wel behoorlijk overschat door alle Rotterdammers natuurlijk. Leuke speler, maar niet meer dan dat. Die zal bij een Everton o.i.d. uitkomen.
Dat boeit natuurlijk helemaal niemand wat.quote:Op zondag 23 juli 2023 17:33 schreef TheVoice4ever het volgende:
PSV wint tenminste een oefenduel, van de no.9 Bundesliga (Augsburg)
kampioen Feyenoord verliest van de no.15 Bundesliga (Hoffenheim) en Ajax van de middelmatige Anderlecht![]()
Sambo is toch een versterking?quote:Op maandag 24 juli 2023 11:18 schreef GotenSSJ het volgende:
24 juli, nog steeds geen verdediger binnen gehaald.
Hopelijk wel, maar ik denk niet dat Sambo het verschil is tussen de dramatische verdediging van de afgelopen jaren en een verdediging die ermee door kan in de Eredivisie.quote:Op maandag 24 juli 2023 11:27 schreef tja77 het volgende:
[..]
Sambo is toch een versterking?
Ik vermoed dat PSV mikt op 1 CV erbij zodra Baumgartl weg is. Veel meer kan en zal er in die laatste linie niet gebeuren.
Genk ontlopen denk ik, de andere zou je zelfs met de huidige selectie geen problemen mee mogen hebben.quote:
Zo'n Sanchez, ik weet niet niet of je die wel zou moeten willen, zeker voor het geld wat zo'n jongen wil verdienen, te weinig voetballend vermogen.quote:Op maandag 24 juli 2023 11:30 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Hopelijk wel, maar ik denk niet dat Sambo het verschil is tussen de dramatische verdediging van de afgelopen jaren en een verdediging die ermee door kan in de Eredivisie.
PSV zal wel alles op alles zetten om Sanchez binnen te halen, maar het duurt allemaal wel weer veel te lang imo. Bovendien zou je eigenlijk beide CVs moeten vervangen, en met goede scouting zou je toch denken dat je voor een aantal miljoen een betere speler dan Ramalho of Teze kan vinden. Niet alle spelers hoeven 10+ te kosten natuurlijk.
Sambo gaat echt wel wat meer brengen en ook in aanvallend opzicht. Natuurlijk is het (nog) geen Europese subtop maar knaap heeft wel talent. PSV heeft gewoon teveel matige/slechte verdedigers onder contract staan, dat is het hele probleem. Als ze er nu een stuk of 3 konden verpatsen voor een paar miljoen per stuk, dan koop je daar 1 goede verdediger voor terug.quote:Op maandag 24 juli 2023 11:30 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Hopelijk wel, maar ik denk niet dat Sambo het verschil is tussen de dramatische verdediging van de afgelopen jaren en een verdediging die ermee door kan in de Eredivisie.
PSV zal wel alles op alles zetten om Sanchez binnen te halen, maar het duurt allemaal wel weer veel te lang imo. Bovendien zou je eigenlijk beide CVs moeten vervangen, en met goede scouting zou je toch denken dat je voor een aantal miljoen een betere speler dan Ramalho of Teze kan vinden. Niet alle spelers hoeven 10+ te kosten natuurlijk.
Omdat die speler van Tottenham naar de Eredivisie voor een hongerloontje weer moet gaan voetballen. Dat accepteerde hij wel als 19-jarige toen ze hem van de straten van Colombia hadden geplukt en alles een vooruitgang was maar echt niet nadat hij 4/5 jaar top heeft verdiend in Engeland en inmiddels weet dat over 5 jaar hij al stopt en dus gewoon nog groot geld moet pakken.quote:Op maandag 24 juli 2023 11:30 schreef GotenSSJ het volgende:
Die is financieel totaal niet haalbaar voor PSV. Misschien dat ze die een jaar kunnen huren, maar verder...quote:Op maandag 24 juli 2023 11:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zo'n Sanchez, ik weet niet niet of je die wel zou moeten willen, zeker voor het geld wat zo'n jongen wil verdienen, te weinig voetballend vermogen.
Het is wel PSV he?quote:Op maandag 24 juli 2023 12:24 schreef TweedeKlum het volgende:
Mooie loting, dat zal geen probleem zijn.
3-0, 3x Der Baumiquote:
Helemaal mee eens hoor, maar PSV/Bosz lijkt daar anders over te denken. Lijkt er in ieder geval op dat er, op het moment, niet naar een alternatief gekeken wordt. Daarom duurt het imo allemaal veel te lang, hopen dat Sanchez een flinke stap terug wil doen qua niveau en geld, in plaats van pijlen te richten op een goed gescout verdedigers paar. Zoals tja77 al zei, het zal allemaal wel weer afhangen van het verkopen van een Baumgartl of Ramaho. Logisch opzich, maar wel frustrerend als je ziet dat die knuppels achterin je al 2 jaar CL voetbal en de titel kosten.quote:Op maandag 24 juli 2023 11:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zo'n Sanchez, ik weet niet niet of je die wel zou moeten willen, zeker voor het geld wat zo'n jongen wil verdienen, te weinig voetballend vermogen.
Nee, Sturm Grazquote:
Hoezo jullie hebben NoaNo tochquote:Op maandag 24 juli 2023 16:38 schreef jpg97 het volgende:
Leuk, weer tegen die Oostenrijkers.
Maar kom op waar blijven de inkomende transfers?
Met dit materiaal kun je echt niet concurreren met Ajax en Feyenoord om het kampioenschap...
Schrap Ajax maar ff voorlopig. Drama selectie en spelers van kwaliteit ditchen Ajax nu ze geen CL meer spelen en ergens anders sowieso beter kunnen verdienen.quote:Op maandag 24 juli 2023 16:38 schreef jpg97 het volgende:
Leuk, weer tegen die Oostenrijkers.
Maar kom op waar blijven de inkomende transfers?
Met dit materiaal kun je echt niet concurreren met Ajax en Feyenoord om het kampioenschap...
Ik heb er geen zak van gezien, maar hij schijnt het niet verkeerd te doen.quote:Op maandag 24 juli 2023 18:46 schreef bbuddybb het volgende:
Hoe doet Lang het eigenlijk in de wedstrijden die hij heeft gespeeld?
Wel ok.quote:Op maandag 24 juli 2023 18:46 schreef bbuddybb het volgende:
Hoe doet Lang het eigenlijk in de wedstrijden die hij heeft gespeeld?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |