Met deze hoogte kan dat nog.quote:Op zondag 16 juli 2023 15:53 schreef engine het volgende:
Zoë doet een hupje en zet dan met twee voeten af
Volgens mij heeft ze het vanmorgen in dat boek gelezenquote:Op zondag 16 juli 2023 15:53 schreef Chea49 het volgende:
[..]Moet ik naast een bijbel nu ook nog een woordenboek op gaan zoeken!
Lekker interressant doen en iedereen begrijpt natuurlijk war dat is. Zulke mensen willen graag xat iemand vraagt wat dat betekent zodat ze weer een uur kunnen orerenquote:Op zondag 16 juli 2023 15:51 schreef Dotteke het volgende:
Babette heeft het over cognitieve dissonantie bij Zoë
Hebben we nu een 2de Eunice erbij?quote:Op zondag 16 juli 2023 15:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ze het vanmorgen in dat boek gelezen
En dan zie je gewoon een heel ander mens. Ze heeft zich aangekleed voor de situatie, concentreert zich, doet haar best en dan lukt het ook nog. En als ze dan wegloopt, dan loopt ze gewoon heel zelfverzekerd.quote:
Ze heeft dat al een paar keer genoemd vanmorgenquote:Op zondag 16 juli 2023 15:55 schreef schizolientje het volgende:
[..]
Lekker interressant doen en iedereen begrijpt natuurlijk war dat is. Zulke mensen willen graag xat iemand vraagt wat dat betekent zodat ze weer een uur kunnen oreren
Dat gebeurd er vermoedelijk bij haar ook.quote:Op zondag 16 juli 2023 15:56 schreef Dotteke het volgende:
Ik wil tikken wat Babette zegt maar mijn brein slaat het niet eens meer op
Ik had precies hetzelfde gevoel!quote:Op zondag 16 juli 2023 15:56 schreef Verida het volgende:
[..]
En dan zie je gewoon een heel ander mens. Ze heeft zich aangekleed voor de situatie, concentreert zich, doet haar best en dan lukt het ook nog. En als ze dan wegloopt, dan loopt ze gewoon heel zelfverzekerd.
Haast aandoenlijk om te zien.
Ze blijft het herhalen omdat er vermoedelijk nog niemand heeft gevraagd wat ze bedoeld.quote:Op zondag 16 juli 2023 15:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze heeft dat al een paar keer genoemd vanmorgen
Waarschijnlijk, dure woorden gebruikt ze om indruk te makenquote:
Ik heb zo vaak spijt van dingen, moet ik daarmee naar een dokter?quote:Op zondag 16 juli 2023 16:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Waarschijnlijk, dure woorden gebruikt ze om indruk te maken
Kort weg zegt ze dat Zoe soms een keuze maakt die botst met haar gedachte
'Maar dat heeft iedereen wel eens
Stel je koopt een paar schoen dan kom je thuis en denk je shit had ik niet moeten doen.
Dan heb je dus cognitieve dissonantie ( hoop dat ik het goed uitleg)
Je kan altijd een consult bij Babette aanvragenquote:Op zondag 16 juli 2023 16:06 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ik heb zo vaak spijt van dingen, moet ik daarmee naar een dokter?
quote:Op zondag 16 juli 2023 16:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je kan altijd een consult bij Babette aanvragen
Ze heeft toch het boek over emoties gelezen de afgelopen dagen? Daar zullen wel een paar termen in hebben gestaan die ze nu te pas en te onpas ter sprake brengt.quote:Op zondag 16 juli 2023 16:01 schreef schizolientje het volgende:
Vannacht had Babette t ook over borderliner (zoe) die termen nag een psycholoog of vplk niet eens gebruiken. . Is medisch en aan een arts/psychiater in dit geval. En iedereen is lekker bezig met het springen en zo en Babette en Marciano weer in het web
Zoë kan NIETSquote:Op zondag 16 juli 2023 15:36 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Je kunt het op z´n minst even proberen maar die is zo stijf als een plank.
Borderliner bestaat sowieso niet net zo min als grieper bestaat. Je bent niet je ziekte of aandoening maar je hebt het.quote:Op zondag 16 juli 2023 16:01 schreef schizolientje het volgende:
Vannacht had Babette t ook over borderliner (zoe) die termen nag een psycholoog of vplk niet eens gebruiken. . Is medisch en aan een arts/psychiater in dit geval. En iedereen is lekker bezig met het springen en zo en Babette en Marciano weer in het web
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |