Jaja en toch werkt hij met haar samenquote:Op zondag 16 juli 2023 14:45 schreef Yver73 het volgende:
Ik hoorde Isaac mopperen over de show die Babette weer opvoerde met haar: ik kan niet rennen. Die is ook aan alle kanten klaar met haar.
Zag je die blik van Wendy ?quote:Op zondag 16 juli 2023 14:37 schreef xsaskiax het volgende:
Babette staat nu weer ineens bij Wendy te gebberen en te geinen dat ze vannacht gaan oefenen....en lachen....
Ach wat Isaac zegt neem ik ook altijd met een korreltje zout want dat raakt kant noch wal..quote:Op zondag 16 juli 2023 14:45 schreef Yver73 het volgende:
Ik hoorde Isaac mopperen over de show die Babette weer opvoerde met haar: ik kan niet rennen. Die is ook aan alle kanten klaar met haar.
Jaaaaa, hij kan niet het vriendinnetje van zijn mattie naar huis sturen, natuurlijk.quote:Op zondag 16 juli 2023 14:47 schreef engine het volgende:
[..]
Jaja en toch werkt hij met haar samen
Isaac
Is een meerekkert denk ik.quote:Op zondag 16 juli 2023 14:29 schreef xdiashalizx het volgende:
Ff een andere broek aantrekken Wen, spijkerbroek geeft nu niet echt mee..
doet ice meer uit eigenbelang , anders is hij pion kwijt uit zijn teamquote:Op zondag 16 juli 2023 14:49 schreef Yver73 het volgende:
[..]
Jaaaaa, hij kan niet het vriendinnetje van zijn mattie naar huis sturen, natuurlijk.
Hij kan haar niet missen om de meerderheid te houden van hun groep.quote:Op zondag 16 juli 2023 14:49 schreef Yver73 het volgende:
[..]
Jaaaaa, hij kan niet het vriendinnetje van zijn mattie naar huis sturen, natuurlijk.
En zo doen ze dat allemaal.. ze hebben eigenlijk allemaal elkaar nodig om voor nu te overleven. Zeker tot de finalequote:Op zondag 16 juli 2023 14:50 schreef cinsan het volgende:
[..]
doet ice meer uit eigenbelang , anders is hij pion kwijt uit zijn team
Ja, inderdaad.quote:Op zondag 16 juli 2023 14:50 schreef cinsan het volgende:
[..]
Heeft met voorkeurs been te maken. Hoort gewoon bij de sport om dat te mogen kiezen?quote:Op zondag 16 juli 2023 14:22 schreef engine het volgende:
Wel grappig dat Erik weer van de andere kant springt. Alles op zijn eigen manier.
Dat is zo oud fabeltje dat je daar blind van kan wordenquote:Op zondag 16 juli 2023 14:31 schreef Donna1000 het volgende:
[..]
Babette met haar stuitje, als je daar op valt kun je blind worden, ik heb me kapot gelachen, wat een onzin. Toen ik t op tv zag dat ze viel en keihard HELP HELP ging roepen,echt wat een maf wijf is dat. Met haar opmerking dat ze bang is voor pijn , ze doet me steeds meer aan een puber denken.
Hij kan niet van haar op aan. Hoe dikwijls heeft ze al niet anders gestemd?quote:Op zondag 16 juli 2023 14:50 schreef cinsan het volgende:
[..]
Hoogspringen heeft niets met de benen te maken maar met de romp en of je links of rechts wilt kantelen.quote:Op zondag 16 juli 2023 14:55 schreef realkijkers het volgende:
[..]
Heeft met voorkeurs been te maken. Hoort gewoon bij de sport om dat te mogen kiezen?
dat zegde hij van de week ook tegen rupi en ima b&b moet eruit ze is onbetrouwbaarquote:Op zondag 16 juli 2023 14:56 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Hij kan niet van haar op aan. Hoe dikwijls heeft ze al niet anders gestemd?
Ze hanteert nu ook een loopje alsof ze geblesseerd is.quote:Op zondag 16 juli 2023 14:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is zo oud fabeltje dat je daar blind van kan worden![]()
Ja erg is dat het, ik kan niet tegen pijn, ik kan niet tegen pijn
Dat snap ik. Vond ik gewoon grappig dat Erik de eerste is die het weer anders aanpakt.quote:Op zondag 16 juli 2023 14:55 schreef realkijkers het volgende:
[..]
Heeft met voorkeurs been te maken. Hoort gewoon bij de sport om dat te mogen kiezen?
heeft ook te maken met welk been je het liefste afzet,quote:Op zondag 16 juli 2023 14:56 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Hoogspringen heeft niets met de benen te maken maar met de romp en of je links of rechts wilt kantelen.
Dat vroeg ik mij dus ook al afquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |