omat er nog eten is en erik heeft vrijstelling volgt normaal eli achteraanquote:Op zondag 16 juli 2023 13:49 schreef xsaskiax het volgende:
Wat raar dat ze gelijk liepen te roepen dat dit voor de volgende eliminatie is..... niemand noemde 'verdienopdracht'..
Als ze loyaal aan Jeff was geweest dan had ze hem weggestemd. Dat ze er veel tijd in heeft gestoken en hem daarom liet blijven is eigenbelang.quote:Op zondag 16 juli 2023 13:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Volgens mij kan je dit toch ook niet zomaar doen.
Kijken hoe hoog Moraima komt![]()
Babette tegen Sasha over het naar huis stemmen van iemand die daar niet graag wil zijn
Sasha vraagt waarom ze dan niet op Jeff gestemd heeft
Loyaliteit, ze had veel tijd in hem gestopt
euhhhhhhhh dat heeft ze ook in zoë
Mat is natquote:Op zondag 16 juli 2023 13:51 schreef BigBreg83 het volgende:
Wat heeft Wendy een natte plek in d'r kruis?
sas heeft bep doorquote:Op zondag 16 juli 2023 13:53 schreef Dotteke het volgende:
Babette zit haar straatje weer schoon te praten, ik geloof niet dat Sasha er in trapt
Voordat Babs aan dit gesprek begon zei ze tegen Sasha om dit niet door te vertellen, hoe kan je dit nu in deze setting en met zo'n bedrag aan iemand vragen!quote:Op zondag 16 juli 2023 13:53 schreef Dotteke het volgende:
Babette zit haar straatje weer schoon te praten, ik geloof niet dat Sasha er in trapt
Ja vast welquote:
En vooral omdat ze het Zoë verwijtquote:Op zondag 16 juli 2023 13:55 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Voordat Babs aan dit gesprek begon zei ze tegen Sasha om dit niet door te vertellen, hoe kan je dit nu in deze setting en met zo'n bedrag aan iemand vragen!
Ik heb nog niks gehoord dat heel vertrouwelijk zou zijn…quote:Op zondag 16 juli 2023 13:55 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Voordat Babs aan dit gesprek begon zei ze tegen Sasha om dit niet door te vertellen, hoe kan je dit nu in deze setting en met zo'n bedrag aan iemand vragen!
Ging niet over clienten, ging over iets van iemand in de loods, wie kon ik niet goed volgen.quote:Op zondag 16 juli 2023 13:57 schreef Yver73 het volgende:
[..]
Ik heb nog niks gehoord dat heel vertrouwelijk zou zijn…
Babette heeft het over cliënten waar ze meer afstand van heeft. Welke cliënten? Ze zit in het 1e jaar van haar opleiding?
Ik hoor de naam Jeffrey regelmatig vallen😁quote:Op zondag 16 juli 2023 13:58 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Ging niet over clienten, ging over iets van iemand in de loods, wie kon ik niet goed volgen.
Ging over cliënten. Dotteke heeft het ook gehoordquote:Op zondag 16 juli 2023 13:58 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Ging niet over clienten, ging over iets van iemand in de loods, wie kon ik niet goed volgen.
O echt, dan heb ik het verkeerd begrepen, dacht dat het over een eli ging.quote:Op zondag 16 juli 2023 14:00 schreef Yver73 het volgende:
[..]
Ging over cliënten. Dotteke heeft het ook gehoord
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |