Jaja en toch werkt hij met haar samenquote:Op zondag 16 juli 2023 14:45 schreef Yver73 het volgende:
Ik hoorde Isaac mopperen over de show die Babette weer opvoerde met haar: ik kan niet rennen. Die is ook aan alle kanten klaar met haar.
Zag je die blik van Wendy ?quote:Op zondag 16 juli 2023 14:37 schreef xsaskiax het volgende:
Babette staat nu weer ineens bij Wendy te gebberen en te geinen dat ze vannacht gaan oefenen....en lachen....
Ach wat Isaac zegt neem ik ook altijd met een korreltje zout want dat raakt kant noch wal..quote:Op zondag 16 juli 2023 14:45 schreef Yver73 het volgende:
Ik hoorde Isaac mopperen over de show die Babette weer opvoerde met haar: ik kan niet rennen. Die is ook aan alle kanten klaar met haar.
Jaaaaa, hij kan niet het vriendinnetje van zijn mattie naar huis sturen, natuurlijk.quote:Op zondag 16 juli 2023 14:47 schreef engine het volgende:
[..]
Jaja en toch werkt hij met haar samen
Isaac
Is een meerekkert denk ik.quote:Op zondag 16 juli 2023 14:29 schreef xdiashalizx het volgende:
Ff een andere broek aantrekken Wen, spijkerbroek geeft nu niet echt mee..
doet ice meer uit eigenbelang , anders is hij pion kwijt uit zijn teamquote:Op zondag 16 juli 2023 14:49 schreef Yver73 het volgende:
[..]
Jaaaaa, hij kan niet het vriendinnetje van zijn mattie naar huis sturen, natuurlijk.
Hij kan haar niet missen om de meerderheid te houden van hun groep.quote:Op zondag 16 juli 2023 14:49 schreef Yver73 het volgende:
[..]
Jaaaaa, hij kan niet het vriendinnetje van zijn mattie naar huis sturen, natuurlijk.
En zo doen ze dat allemaal.. ze hebben eigenlijk allemaal elkaar nodig om voor nu te overleven. Zeker tot de finalequote:Op zondag 16 juli 2023 14:50 schreef cinsan het volgende:
[..]
doet ice meer uit eigenbelang , anders is hij pion kwijt uit zijn team
Ja, inderdaad.quote:Op zondag 16 juli 2023 14:50 schreef cinsan het volgende:
[..]
Heeft met voorkeurs been te maken. Hoort gewoon bij de sport om dat te mogen kiezen?quote:Op zondag 16 juli 2023 14:22 schreef engine het volgende:
Wel grappig dat Erik weer van de andere kant springt. Alles op zijn eigen manier.
Dat is zo oud fabeltje dat je daar blind van kan wordenquote:Op zondag 16 juli 2023 14:31 schreef Donna1000 het volgende:
[..]
Babette met haar stuitje, als je daar op valt kun je blind worden, ik heb me kapot gelachen, wat een onzin. Toen ik t op tv zag dat ze viel en keihard HELP HELP ging roepen,echt wat een maf wijf is dat. Met haar opmerking dat ze bang is voor pijn , ze doet me steeds meer aan een puber denken.
Hij kan niet van haar op aan. Hoe dikwijls heeft ze al niet anders gestemd?quote:Op zondag 16 juli 2023 14:50 schreef cinsan het volgende:
[..]
Hoogspringen heeft niets met de benen te maken maar met de romp en of je links of rechts wilt kantelen.quote:Op zondag 16 juli 2023 14:55 schreef realkijkers het volgende:
[..]
Heeft met voorkeurs been te maken. Hoort gewoon bij de sport om dat te mogen kiezen?
dat zegde hij van de week ook tegen rupi en ima b&b moet eruit ze is onbetrouwbaarquote:Op zondag 16 juli 2023 14:56 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Hij kan niet van haar op aan. Hoe dikwijls heeft ze al niet anders gestemd?
Ze hanteert nu ook een loopje alsof ze geblesseerd is.quote:Op zondag 16 juli 2023 14:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is zo oud fabeltje dat je daar blind van kan worden![]()
Ja erg is dat het, ik kan niet tegen pijn, ik kan niet tegen pijn
Dat snap ik. Vond ik gewoon grappig dat Erik de eerste is die het weer anders aanpakt.quote:Op zondag 16 juli 2023 14:55 schreef realkijkers het volgende:
[..]
Heeft met voorkeurs been te maken. Hoort gewoon bij de sport om dat te mogen kiezen?
heeft ook te maken met welk been je het liefste afzet,quote:Op zondag 16 juli 2023 14:56 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Hoogspringen heeft niets met de benen te maken maar met de romp en of je links of rechts wilt kantelen.
Dat vroeg ik mij dus ook al afquote:
Iets wat je koud kunt eten, want ze komt er net achter dat het fornuis helemaal niet aan staat 🤣quote:
Erg hygiënisch doet ze dat nietquote:
Moriamaquote:Op zondag 16 juli 2023 15:03 schreef engine het volgende:
De hele tijd zit ik op jou te wachten. Dat is toch niet leuk!
Ballonnen tellen!quote:Op zondag 16 juli 2023 15:19 schreef Dotteke het volgende:
was is Jasper aan het doen bij het zwembad?
Je moet het maar net weten, dacht even die is van het padje afquote:
Stage gelopen misschien?quote:Op zondag 16 juli 2023 14:00 schreef Yver73 het volgende:
[..]
Ging over cliënten. Dotteke heeft het ook gehoord
Klopt ze had het over haar cliënten buiten, daar stond ze ver van afquote:Op zondag 16 juli 2023 14:00 schreef Yver73 het volgende:
[..]
Ging over cliënten. Dotteke heeft het ook gehoord
Vaak doen ze het in azijn leggen dan komt er veel vet af van het vleesquote:Op zondag 16 juli 2023 15:31 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Vlees in de week leggen vind ik ook erg smerig.
Ook met kip?quote:Op zondag 16 juli 2023 15:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vaak doen ze het in azijn leggen dan komt er veel vet af van het vlees
Wat ik vaak zie is dat men het daarna afspoelt droogdept en dan in de pan om te bakken.
Volgens mij is Zoe niet zo soepel ,zag haar laatst dansen en dat was best stijfjesquote:Op zondag 16 juli 2023 15:30 schreef engine het volgende:
Zoë durft niet geloof ik. Ze staat er nu al een tijdje omgekleed en al. De stok is verzet voor haar en er gebeurd niks.
Ja ook hier zal ze wel weer niks van kunnen. Ze is maar gaan zitten zodat ze zeker weet dat ze er niks van kan.quote:Op zondag 16 juli 2023 15:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Volgens mij is Zoe niet zo soepel ,zag haar laatst dansen en dat was best stijfjes
Je kunt het op z´n minst even proberen maar die is zo stijf als een plank.quote:Op zondag 16 juli 2023 15:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Volgens mij is Zoe niet zo soepel ,zag haar laatst dansen en dat was best stijfjes
Net als Babette nuquote:Op zondag 16 juli 2023 15:36 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Je kunt het op z´n minst even proberen maar die is zo stijf als een plank.
Ja, ook met kip, zelf doe ik het niet, Maar er zijn er die het wel doenquote:
Dat is het voordeel van zijn lange benenquote:Op zondag 16 juli 2023 15:38 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Nou, daar kan gemakkelijk nog 30 cm bij.
Jappie hopt er ook zo overheenquote:Op zondag 16 juli 2023 15:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is het voordeel van zijn lange benen
Dat is nieuw voor mij. Voor dat ik vegetariër werd waste ik de kip onder de kraan en dan braden in de pan.quote:Op zondag 16 juli 2023 15:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, ook met kip, zelf doe ik het niet, Maar er zijn er die het wel doen
Kip met zout en azijn, en daarna afspoelen met water, dat is wat een aantal mensen doen die ik ken.quote:Op zondag 16 juli 2023 15:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, ook met kip, zelf doe ik het niet, Maar er zijn er die het wel doen
Dat is sowieso een warrige prater, net als Zoe.quote:Op zondag 16 juli 2023 15:43 schreef Dotteke het volgende:
Wat zit Babette nu dom te lullen Een wirwar aan woorden
Het is niet echt goed te volgen en dan dat zachter praten er tussen doorquote:Op zondag 16 juli 2023 15:45 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Dat is sowieso een warrige prater, net als Zoe.
Is er iemand die dit kan analyseren...quote:Op zondag 16 juli 2023 15:46 schreef Dotteke het volgende:
Zoë heeft alles kapot gemaakt
Babette zag Zoë in de keuken staan, gefluister gefluister
Ik kan Babette niet echt volgen
Iets van ze heeft het wel weer voor elkaar, ik trek mij wel terug
Ze staat daar met haar ijzeren streken
Dan denk ik jesus Christ
Dan denk ik bij mijn zelf Mijn God
Ze wordt nu natuurlijk gedreven want ze wil beter zijn dan mij
Bla bla bla bla bla
Het kan zijn dat ze geluk heeft zegt Babette
Maar zegt Marciano ze heeft geen geluk
wat zijn dat 2 gevaarlijke mensen bep en tiano , altijd roddelen en stoken , en hun wassen hun handelen in onschuldquote:Op zondag 16 juli 2023 15:46 schreef Dotteke het volgende:
Zoë heeft alles kapot gemaakt
Babette zag Zoë in de keuken staan, gefluister gefluister
Ik kan Babette niet echt volgen
Iets van ze heeft het wel weer voor elkaar, ik trek mij wel terug
Ze staat daar met haar ijzeren streken
Dan denk ik jesus Christ
Dan denk ik bij mijn zelf Mijn God
Ze wordt nu natuurlijk gedreven want ze wil beter zijn dan mij
Bla bla bla bla bla
Het kan zijn dat ze geluk heeft zegt Babette
Maar zegt Marciano ze heeft geen geluk
Wacht, ik ben al op zoek naar een bijbel.quote:Op zondag 16 juli 2023 15:47 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Is er iemand die dit kan analyseren...
Zw was net wel aan het oefenenquote:Op zondag 16 juli 2023 15:35 schreef engine het volgende:
[..]
Ja ook hier zal ze wel weer niks van kunnen. Ze is maar gaan zitten zodat ze zeker weet dat ze er niks van kan.
Als we het al niet wisten zakt ze nu alsnog door het ijs.quote:Op zondag 16 juli 2023 15:48 schreef Dotteke het volgende:
"Kijk, als ik er ga staan gaat ze weg", zeg Babette
En ze gaat verder met lullen, maar ze praat over niemand hoor echt niet
quote:Op zondag 16 juli 2023 15:48 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Wacht, ik ben al op zoek naar een bijbel.
Niet gevaarlijk, wél hypocriet. Maar die komen nog wel aan hun trekken.quote:Op zondag 16 juli 2023 15:48 schreef cinsan het volgende:
[..]
wat zijn dat 2 gevaarlijke mensen bep en tiano , altijd roddelen en stoken , en hun wassen hun handelen in onschuld
Oh ja daat gaat zequote:
quote:Op zondag 16 juli 2023 15:51 schreef Dotteke het volgende:
Babette heeft het over cognitieve dissonantie bij Zoë
Met deze hoogte kan dat nog.quote:Op zondag 16 juli 2023 15:53 schreef engine het volgende:
Zoë doet een hupje en zet dan met twee voeten af
Volgens mij heeft ze het vanmorgen in dat boek gelezenquote:Op zondag 16 juli 2023 15:53 schreef Chea49 het volgende:
[..]Moet ik naast een bijbel nu ook nog een woordenboek op gaan zoeken!
Lekker interressant doen en iedereen begrijpt natuurlijk war dat is. Zulke mensen willen graag xat iemand vraagt wat dat betekent zodat ze weer een uur kunnen orerenquote:Op zondag 16 juli 2023 15:51 schreef Dotteke het volgende:
Babette heeft het over cognitieve dissonantie bij Zoë
Hebben we nu een 2de Eunice erbij?quote:Op zondag 16 juli 2023 15:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ze het vanmorgen in dat boek gelezen
En dan zie je gewoon een heel ander mens. Ze heeft zich aangekleed voor de situatie, concentreert zich, doet haar best en dan lukt het ook nog. En als ze dan wegloopt, dan loopt ze gewoon heel zelfverzekerd.quote:
Ze heeft dat al een paar keer genoemd vanmorgenquote:Op zondag 16 juli 2023 15:55 schreef schizolientje het volgende:
[..]
Lekker interressant doen en iedereen begrijpt natuurlijk war dat is. Zulke mensen willen graag xat iemand vraagt wat dat betekent zodat ze weer een uur kunnen oreren
Dat gebeurd er vermoedelijk bij haar ook.quote:Op zondag 16 juli 2023 15:56 schreef Dotteke het volgende:
Ik wil tikken wat Babette zegt maar mijn brein slaat het niet eens meer op
Ik had precies hetzelfde gevoel!quote:Op zondag 16 juli 2023 15:56 schreef Verida het volgende:
[..]
En dan zie je gewoon een heel ander mens. Ze heeft zich aangekleed voor de situatie, concentreert zich, doet haar best en dan lukt het ook nog. En als ze dan wegloopt, dan loopt ze gewoon heel zelfverzekerd.
Haast aandoenlijk om te zien.
Ze blijft het herhalen omdat er vermoedelijk nog niemand heeft gevraagd wat ze bedoeld.quote:Op zondag 16 juli 2023 15:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze heeft dat al een paar keer genoemd vanmorgen
Waarschijnlijk, dure woorden gebruikt ze om indruk te makenquote:
Ik heb zo vaak spijt van dingen, moet ik daarmee naar een dokter?quote:Op zondag 16 juli 2023 16:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Waarschijnlijk, dure woorden gebruikt ze om indruk te maken
Kort weg zegt ze dat Zoe soms een keuze maakt die botst met haar gedachte
'Maar dat heeft iedereen wel eens
Stel je koopt een paar schoen dan kom je thuis en denk je shit had ik niet moeten doen.
Dan heb je dus cognitieve dissonantie ( hoop dat ik het goed uitleg)
Je kan altijd een consult bij Babette aanvragenquote:Op zondag 16 juli 2023 16:06 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ik heb zo vaak spijt van dingen, moet ik daarmee naar een dokter?
quote:Op zondag 16 juli 2023 16:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je kan altijd een consult bij Babette aanvragen
Ze heeft toch het boek over emoties gelezen de afgelopen dagen? Daar zullen wel een paar termen in hebben gestaan die ze nu te pas en te onpas ter sprake brengt.quote:Op zondag 16 juli 2023 16:01 schreef schizolientje het volgende:
Vannacht had Babette t ook over borderliner (zoe) die termen nag een psycholoog of vplk niet eens gebruiken. . Is medisch en aan een arts/psychiater in dit geval. En iedereen is lekker bezig met het springen en zo en Babette en Marciano weer in het web
Zoë kan NIETSquote:Op zondag 16 juli 2023 15:36 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Je kunt het op z´n minst even proberen maar die is zo stijf als een plank.
Borderliner bestaat sowieso niet net zo min als grieper bestaat. Je bent niet je ziekte of aandoening maar je hebt het.quote:Op zondag 16 juli 2023 16:01 schreef schizolientje het volgende:
Vannacht had Babette t ook over borderliner (zoe) die termen nag een psycholoog of vplk niet eens gebruiken. . Is medisch en aan een arts/psychiater in dit geval. En iedereen is lekker bezig met het springen en zo en Babette en Marciano weer in het web
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |