Niet leuk voor de kijker? Alsof die kaartende mensen wel leuk zijn voor de kijkerquote:Op zondag 16 juli 2023 16:56 schreef freaky40 het volgende:
Daar gaat de Febo niet mee akkoord anders weet je toch al van mijlen ver wie er vertrekt. Ook niet leuk voor de kijker.
het is ook geweldige tv als morrie deze opdracht niet haalt en vloekend en tierend de show moet verlaten.quote:Op zondag 16 juli 2023 16:57 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet. Totaal niet logisch, TV maak technisch gezien.
Dat gaat niet gebeuren, dat weet jij (zelfs) ook...quote:Op zondag 16 juli 2023 16:59 schreef Verida het volgende:
[..]
het is ook geweldige tv als morrie deze opdracht niet haalt en vloekend en tierend de show moet verlaten.
Bij borderline is het wel degelijk meer een gehele persoonlijkheids stoornis, dan apart van. Niet zoals Gille de la Tourette bijvoorbeeld, wat niet direct gekoppeld is aan bewust gedrag richting anderen. Borderline is wel de uitzondering waar de persoon geheel gedraagt volgens de stoornis. Er is geen moment los daarvan. Er is ook geen verschil te maken tussen de momenten van uiting van de stoornis en niet. Alleen meer en minder.quote:Op zondag 16 juli 2023 16:13 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Borderliner bestaat sowieso niet net zo min als grieper bestaat. Je bent niet je ziekte of aandoening maar je hebt het.
Ja dacht ook dat ze daar op gingenquote:Op zondag 16 juli 2023 16:57 schreef Setje72 het volgende:
Ik hoopte ZO op Babette...die griet hangt me me strot echt uit
Nu het einde nadert zullen ze daar wel minder problemen mee hebben.quote:Op zondag 16 juli 2023 16:56 schreef freaky40 het volgende:
Daar gaat de Febo niet mee akkoord anders weet je toch al van mijlen ver wie er vertrekt. Ook niet leuk voor de kijker.
dat denk ik ookquote:Op zondag 16 juli 2023 16:56 schreef Dotteke het volgende:
Ze denken dat het zo maar morgen kan zijn dat ze weer moeten elimineren zeggen Sas en Bern
En ingelikt bij Rupert en Imadiddin daar zal ze ook geen stem van krijgenquote:Op zondag 16 juli 2023 16:58 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Die heeft het geluk gehad dat ze onder de vleugels van de bro,s zit maar die had nooit zo ver moeten komen qua inbreng.
Ik bepaal liever gewoon zelf wat ik denk of weet. Heb ik jou niet voor nodigquote:Op zondag 16 juli 2023 16:59 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat gaat niet gebeuren, dat weet jij (zelfs) ook...
Dat maakt iemand niet de aandoening. Dan is het nog steeds een persoon met borderline en geen borderliner. Maar goed, dat is verder geen discussie voor hier.quote:Op zondag 16 juli 2023 16:59 schreef realkijkers het volgende:
[..]
Bij borderline is het wel degelijk meer een gehele persoonlijkheids stoornis, dan apart van. Niet zoals Gille de la Tourette bijvoorbeeld, wat niet direct gekoppeld is aan bewust gedrag richting anderen. Borderline is wel de uitzondering waar de persoon geheel gedraagt volgens de stoornis. Er is geen moment los daarvan. Er is ook geen verschil te maken tussen de momenten van uiting van de stoornis en niet. Alleen meer en minder.
-knip- doe dit maar nietquote:Op zondag 16 juli 2023 17:01 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik bepaal liever gewoon zelf wat ik denk of weet. Heb ik jou niet voor nodig
Wat te denken van Zoe. Maar nee, Zoe mag niet want Febo top talentje voor de eindoverwinning. Dacht dat ze trouwens naar huis wilde? Mag natuurlijk niet van de opper oempa loempa....quote:Op zondag 16 juli 2023 17:04 schreef cinsan het volgende:
morrie eruit kost alleen maar geld en brengt niks binnen , met haar dominant en minachtend gedrag , ik kan dit niet , dit wil ik niet
Jammer hoor, dat het niet te volgen is.quote:Op zondag 16 juli 2023 17:05 schreef spapaars het volgende:
Het gaat goed met een aantal springers, tenminste aan de reactie van Sasha te zien, op de streams niets te zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |