quote:Op zondag 16 juli 2023 08:09 schreef UncleScorp het volgende:
Hebben ze eindelijk een manier gevonden om andere meningen de mond te snoeren ja ?
Oekrane kan het niet gedaan hebben. Daarvoor ligt de brug te ver weg en is deze te goed bewaakt sinds de laatste aanval.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 19:28 schreef Ulx het volgende:
Is de brug wel opgeblazen door Oekrane? Het kwam de Russen goed uit. Stoppen met de graandeal, Odesa weer lekker bombarderen, een goed excuus om de Russische toeristen op de Krim naar huis te sturen. Dat scheelt toch een hoop gedoe. En wat hadden ze hem snel gerepareerd h? En Oekrane heeft het niet opgeist. Kijk hier maar naar Zelenskyy:
[ twitter ]
Als ze het ontkennen kunnen we ze moeilijk de schuld geven. Ik denk dat Oekrane een plaats moet krijgen in een onderzoekscommissie zodat de feiten objectief kunnen worden beoordeeld. Net zoals Rusland wilde bij MH17 maar wat tot grote schande van velen op dit forum werd geweigerd.. Moet men die fout herhalen? Nee, natrlijk niet. Dat zou hypocriet zijn, en dat is heel erg.
Klinkt logisch. Het was dus Rusland.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 19:42 schreef Wantie het volgende:
[..]
Oekrane kan het niet gedaan hebben. Daarvoor ligt de brug te ver weg en is deze te goed bewaakt sinds de laatste aanval.
We moeten niet vergeten dat Rusland een supermacht is die nog geen 10% van hun militaire slagkracht heeft ingezet in Oekrane.
Met de resterende 90% weten ze hun grondgebied uitstekend te bewaken tegen de agressie van Oekrane.
Dan blijft alleen de false flag over.
Rusland heeft daar ervaring mee, zoals de Tsjetsjeense false flag aanvallen op Moskou tijdens de Tsjetsjeense oorlog.
Het motief is ook helder: de Russen verder ophitsen tegen Oekrane door hun welverdiende vakantie te verstoren.
En op welke wijze heeft hij zijn land en volk naar de klote geholpen?quote:Op dinsdag 18 juli 2023 22:56 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Jaja, coole reactie voor iemand die zijn land en volk finaal naar de kloten geholpen heeft.
Die denkt gewoon lekker aan zn bankrekening.
Nee, die spelen nu het slachtoffer, om te verdoezelen dat ze zelf de brug hebben opgeblazen.quote:Op woensdag 19 juli 2023 02:10 schreef Ulx het volgende:
[..]
Zo trots lijkt Rusland er anders niet op te zijn.
Is ouder filmpje btw.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 19:28 schreef Ulx het volgende:
Is de brug wel opgeblazen door Oekrane? Het kwam de Russen goed uit. Stoppen met de graandeal, Odesa weer lekker bombarderen, een goed excuus om de Russische toeristen op de Krim naar huis te sturen. Dat scheelt toch een hoop gedoe. En wat hadden ze hem snel gerepareerd h? En Oekrane heeft het niet opgeist. Kijk hier maar naar Zelenskyy:
[ twitter ]
Als ze het ontkennen kunnen we ze moeilijk de schuld geven. Ik denk dat Oekrane een plaats moet krijgen in een onderzoekscommissie zodat de feiten objectief kunnen worden beoordeeld. Net zoals Rusland wilde bij MH17 maar wat tot grote schande van velen op dit forum werd geweigerd.. Moet men die fout herhalen? Nee, natrlijk niet. Dat zou hypocriet zijn, en dat is heel erg.
Zo zie je maar weer dat de woke Deepstate/WEF/Biden graag hun politieke tegenstanders willen opsluiten. Je wist dat ze na Trump gewoon door zouden gaan. Nu gaan ze het ook bij deze wereldleider proberen en de echte criminelen gaan vrijuit!1!1!1quote:
Blijft bijzonder dat er mensen in Nederland zijn die het fantastisch vinden dat een land dat aangevallen wordt moeite heeft zichzelf te verdedigen.quote:
Dat was al langer bekend maar dat werd altijd Russische propaganda genoemd.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 08:33 schreef Wantie het volgende:
[..]
Blijft bijzonder dat er mensen in Nederland zijn die het fantastisch vinden dat een land dat aangevallen wordt moeite heeft zichzelf te verdedigen.
Nee, Russische propaganda heeft als doel dat Rusland deze oorlog gaat winnen.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 09:32 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
Dat was al langer bekend maar dat werd altijd Russische propaganda genoemd.
Je doet alsof het een voetbalwedstrijd is. Liever gewoon nu stoppen met die oorlog, of ben ik dan een Putinpijper?quote:Op zaterdag 22 juli 2023 09:37 schreef Wantie het volgende:
[..]
Nee, Russische propaganda heeft als doel dat Rusland deze oorlog gaat winnen.
Welke keuze maak jij, wil je dat Rusland wint, of Oekrane?
Je posts suggereren het eerste.
Nee, ik ben het wel met je eens, ik ben er ook voor dat men stopt met deze oorlog, rusland al het door haar bezette gebied met haar leger verlaat en teruggeeft aan Oekraine.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 10:18 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
Je doet alsof het een voetbalwedstrijd is. Liever gewoon nu stoppen met die oorlog, of ben ik dan een Putinpijper?
Ik vind het best joh. Al gaan ze samen weer de Sovjet Unie opbouwen moeten zij weten.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 10:23 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Nee, ik ben het wel met je eens, ik ben er ook voor dat men stopt met deze oorlog, rusland al het door haar bezette gebied met haar leger verlaat en teruggeeft aan Oekraine.
Of bedoel je dat niet?
Nu stoppen betekent dat Poetin heeft gewonnen.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 10:18 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
Je doet alsof het een voetbalwedstrijd is. Liever gewoon nu stoppen met die oorlog, of ben ik dan een Putinpijper?
Als het oekrainse volk dat zou willen, zou het heel kwalijk zijn als mensen in het westen daartegen zouden zijn, en hen gaan bedreigen of zelfs aanvallen als ze daartoe stappen ondernemen.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 10:43 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
Ik vind het best joh. Al gaan ze samen weer de Sovjet Unie opbouwen moeten zij weten.
Jij laat de oorlog liever doorgaan om je ego te strelen (until the last Ukrainien)?quote:Op zaterdag 22 juli 2023 10:47 schreef Wantie het volgende:
[..]
Nu stoppen betekent dat Poetin heeft gewonnen.
Wil je dat?
Regel jij anders even dat Rusland zich terugtrekt. Dat vind iedereen hier vast prima.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 11:16 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
Jij laat de oorlog liever doorgaan om je ego te strelen (until the last Ukrainien)?
Ik denk dat iedereen hier graag zou stoppen met de oorlog. De vraag is echter onder wiens voorwaarden? Die van Rusland of Oekrane. Je posts in het verleden wijzen op het eerste. Als je daar de omschrijving Putinpijper aan wil hangen dan is het antwoord op je vraag: ja.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 10:18 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |