In dit geval zou ik zeggen:quote:Op zondag 16 juli 2023 09:04 schreef de_boswachter het volgende:
Verkrachters…. ik snap ze niet. Heb je de zak leeg en wanneer ze je pakken ga je tig jaren de bak in. En een dag later is je zak weer vol en heb je weer zin om te wiepen. Waarom zou je dit dan doen?
Ik denk dat het ook beter is om dit soort incidentjes maar gewoon te accepteren.quote:Op zondag 16 juli 2023 09:48 schreef slashdotter3 het volgende:
In dit geval zou ik zeggen:
- 18~20 dus ze zitten in de hormonen leeftijd
- groepsdynamiek, mensen die zich 1 op 1 normaal gedragen maar als groep voelen ze zich onkwetsbaar, "niemand kan ons iets maken!"
- op vakantie in het buitenland, een hele andere omgeving waar de sociale remmingen los gaan
- alcohol misschien? Gaan de sociale remmingen ook los van. Maar het zijn volgens mij moslims dus misschien ook niet.
Vergeet niet dat je anders hetzelfde wil als de rechtsextremisten. En dat moeten we natuurlijk niet in de kaart spelen.quote:Op zondag 16 juli 2023 09:51 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ik denk dat het ook beter is om dit soort incidentjes maar gewoon te accepteren.
Dergelijke ongemakken vallen immers in het niet tegenover de enorme meerwaarde van al die multiculturele aanwinsten.
Als je zo iets kan doen ben je gewoon een vreselijk iemand, imo ben je het leven niet waard en zou je gewoon ingeslapen moeten worden als de minne hond die je bent.quote:Op zondag 16 juli 2023 09:48 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
In dit geval zou ik zeggen:
- 18~20 (correctie, geen idee wat hun leeftijd is, kan ook 18-25 zijn) dus ze zitten in de hormonen leeftijd
- groepsdynamiek, 1 op 1 hebben ze normaal gedrag maar als groep voelen ze zich onkwetsbaar
- op vakantie in het buitenland, een hele andere omgeving waar de sociale remmingen los gaan
- alcohol misschien? Gaan de sociale remmingen ook los van. Maar het zijn volgens mij moslims dus misschien ook niet.
Banaanvragen zijn verboden.quote:Op zondag 16 juli 2023 09:08 schreef damsco het volgende:
[..]
Waarom zou je niet hopen dat verkrachters zelf anaal verkracht worden? Waarom zouden we de herkomst van dit soort verkrachtend importvolk niet gewoon benoemen? Waarom stel jij zoveel vragen? Waarom zijn bananen krom?
Je bedoelt dus wraak nemen? Dat geeft je een lekker gevoel?quote:Op zondag 16 juli 2023 09:08 schreef damsco het volgende:
[..]
Waarom zou je niet hopen dat verkrachters zelf anaal verkracht worden? Waarom zouden we de herkomst van dit soort verkrachtend importvolk niet gewoon benoemen? Waarom stel jij zoveel vragen? Waarom zijn bananen krom?
Hier heb je ook een gevalletje ariers: https://www.ad.nl/buitenl(...)n-opgepakt~a73fb9c9/quote:Op zondag 16 juli 2023 09:23 schreef Centenbak het volgende:
Wel mooi dat het voor de verandering eens Ariërs zijn ipv volk van het rif.
Want anders wordt het weer zo stereotyperend.
Weer die Hans, Heijnrich en Otto…oh wachtquote:Op zondag 16 juli 2023 08:59 schreef grrrrg het volgende:
Waarom 'Duits'? Waarom hoop je dat ze in de gevangenis anaal verkracht worden? Of is dit grappig bedoeld?
Die minderjarige profvoetballer was een donkere jongen, daar heb ik hier nog een artikel over geplaatst Als ik zijn naam zou hebben, kon ik het voor je opzoekenquote:Op zondag 16 juli 2023 10:40 schreef grrrrg het volgende:
[..]
Hier heb je ook een gevalletje ariers: https://www.ad.nl/buitenl(...)n-opgepakt~a73fb9c9/
Dat blanke tuig kan zijn handen niet thuis houden, walgelijk!
Het zit je diep, merk ik.quote:Op zondag 16 juli 2023 10:40 schreef grrrrg het volgende:
[..]
Hier heb je ook een gevalletje ariers: https://www.ad.nl/buitenl(...)n-opgepakt~a73fb9c9/
Hetzelfde wanneer zij examen voor de middelbare school hebben gehaald. Turkse vlag gaat uit. Wacht ff..op kosten van de Nederlandse belastingbetaler kom jij naar school, dokter, enzquote:Op zondag 16 juli 2023 09:38 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Snap ik ook niet.
Als je een Turk of Marokkaan in NL vraagt welke nationaliteit ze hebben, dan zeggen ze vaak steevast; ik ben Turk/Marokkaan...
Maar als je dit zegt in de context bij een misdaad, dan vinden sommige dat niet kunnen ineens...
Raarrr
En als die man naast je woont is het een Turk of Marokkaan en niet gewoon buurman.quote:Op zondag 16 juli 2023 09:38 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Snap ik ook niet.
Als je een Turk of Marokkaan in NL vraagt welke nationaliteit ze hebben, dan zeggen ze vaak steevast; ik ben Turk/Marokkaan...
Maar als je dit zegt in de context bij een misdaad, dan vinden sommige dat niet kunnen ineens...
Raarrr
Als ik in Turkije of Marokko zou wonen en het is Koningsdag dan ben ik niet zo debiel dat ik dan een Nederlandse vlag ga uithangenquote:Op zondag 16 juli 2023 10:49 schreef opgebaarde het volgende:
En als die man naast je woont is het een Turk of Marokkaan en niet gewoon buurman.
Wij doen hetzelfde en ondertussen verlangen wij dat zij zich geen Turk of Marokkaan 'noemen'
Gewoon mijn buurman, alhoewel ze allebei gewoon blank zijn hoor...quote:Op zondag 16 juli 2023 10:49 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
En als die man naast je woont is het een Turk of Marokkaan en niet gewoon buurman.
Wij doen hetzelfde en ondertussen verlangen wij dat zij zich geen Turk of Marokkaan 'noemen'
Al ze moeten kiezen tussen het Nederlands of het Marokkaans elftal, zijn ze meestal wel Marokkaansquote:Op zondag 16 juli 2023 10:49 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Er valt niks te relativeren boertje. Mensen met een gekleurde huidskleur houden zich in tegenstelling tot de mensen met een blanke huid niet aan de regels. Ze stelen, ze verkrachten, ze slopen, ze werken niet. Is gewoon zo, algemeen bekend. Statistieken bewijzen dit ookquote:Op zondag 16 juli 2023 09:37 schreef Tengano het volgende:
Kom kom mensen, niet zo negatief![]()
@:opgebaarde en @:Sodemieters komen alles zo wel even relativeren
Lees je wel goed?quote:Op zondag 16 juli 2023 09:23 schreef Centenbak het volgende:
Wel mooi dat het voor de verandering eens Ariërs zijn ipv volk van het rif.
Want anders wordt het weer zo stereotyperend.
quote:Op zondag 16 juli 2023 10:40 schreef grrrrg het volgende:
[..]
Tuurlijk zegt die pappie dat.quote:Op zondag 16 juli 2023 11:07 schreef Jacy-Jacy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Vader reageert nadat zijn 17-jarige zoon wordt opgepakt in Malta: "We vrezen voor zijn voetbalcarrière"
Vader reageert nadat zijn 17-jarige zoon wordt opgepakt in Malta: “We vrezen voor zijn voetbalcarrière”
De 17-jarige Brusselaar die maandag in Malta werd opgepakt nadat een minderjarig meisje klacht indiende voor verkrachting, is vrijgelaten. Zijn vier vrienden zitten nog in de cel en wachten hun proces verder af. De vader van de vrijgelaten jongen - een beloftevolle voetballer - reageert bij HLN nadat hij zijn zoon donderdagochtend op de luchthaven van Charleroi ging ophalen. “Toen de avond eindigde op de parking van de discotheek, liep het plots mis.”
Deze jongen was dat
.....en nu ga jij zeggen "ja, maar hij zat op een andere kamer"
Okee, maar hij heeft ook niet ingegrepen, en hij wist er wel van, want hij had die vriend wel geslagen. Die vriend van het verkrachte meisje.. Kijk maar naar het filmpje. Dus hij heeft in die 8 uur dat dat meisje verkracht werd niet ingegrepen en niemand gebeld Voor hulp.
en die vader zegt dan "we vrezen voor zijn voetbalcarriere"
Ja en ja. Iets met gelijke munt terug betalen. Ik heb niet zoveel op met verkrachters.quote:Op zondag 16 juli 2023 10:38 schreef grrrrg het volgende:
[..]
Je bedoelt dus wraak nemen? Dat geeft je een lekker gevoel?
Een van de daders was een neger, domme doos.quote:Op zondag 16 juli 2023 10:40 schreef grrrrg het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |